לא ידעתי את זה מתי שכתבתי...יעבור בתקנות ללא צורך בחוק
לא ידעתי את זה מתי שכתבתי...יעבור בתקנות ללא צורך בחוק
בנוסף, במוצאי ההילולה, בליל שישי, י"ח באייר, יתקיים אירוע זיכרון ומעמד סיום משניות לעילוי נשמת 45 הקדושים שנספו באסון מירון בשנה שעברה. האירוע סגור למשפחות.מישהו יודע אם האירוע במוצאי ל"ג הוא אירוע סגור או שכל מי שיהיה במירון באותה שעה יוכל להכנס?
מאיפה הציטוט?בנוסף, במוצאי ההילולה, בליל שישי, י"ח באייר, יתקיים אירוע זיכרון ומעמד סיום משניות לעילוי נשמת 45 הקדושים שנספו באסון מירון בשנה שעברה. האירוע סגור למשפחות.
פעם שמעתי שאמרו בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם...אפשר לנהל דו שיח בצורה יותר מכבדת ולא כל כך מתלהמת.
ועכשיו לגופו של ענין מה שונה הר הבית מהר מירון??
הר מירון הוא 90,596 דונם והר הבית 140 דונם בלבד, אז למה אני לא צודק בבקשה??
אפשר למצוא הרבה פתרונות צריך רק לרצות למצוא פתרונות...
נתחיל ברשימה חלקית:
1. כל ההדלקות יהיו למטה בשטחים ריקים ככה שלמעלה יעלו רק בשביל תפילות.
2. ויסות של שעות שבכל רגע נתון יהיה כמות מסוימת של אנשים.
3. אין זמרים והופעות כלל [יחסכו חצי מהכמות של האנשים...] ועוד כהנה וכהנה פתרונות כיד ה' הטובה עליכם...
האוטובוסים בחול המועד בחזור מהכותל כבר בסדר?פעם שמעתי שאמרו בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם...
הדיון לא רלוונטי לסיטואציה הזו בשורה התחתונה היו הרבה מידי ששילמו מחיר על המצב במירון ביום ההילולה וכיהודים נצטווינו על ו"נשמרתם", כיוון שסביר להניח שאת האחריות לא היית מסוגל לקחת על עצמך והשתדלות חייבת להיעשות אז מן הראוי שניצמד להוראות ונישא תפילה שלא נצטרך לשאת בליבנו חשש כי ידינו לא שפכו את הדם הזה.
גם כך מפחיד מאד בעיני שסומכים על אחריות הציבור שיצא בשעה הנקובה בכרטיס ולא יעשה דין לעצמו ונתפלל שלא יהיו דחיפות של אותם שהכרטיס שלהם נכנס כבר לתוקף אך לא יורשו לעלות כי ההר לא התפנה מאלו שפג להם...
אף אחד לא כתב שזה לא מצער!למה? למה?
את הכאב העצום והחרדות של אותו לילה כולם חוו (וזה עדיין מדמם) וגם אלו שלא היו מעולם בהילולה!
דרך אגב חלק מההרוגים היו ממשפחות שרובם לא היו מעולם בהילולה, כך שגם למי שלא עלה אף פעם יש זכות דיבור...
זכות דיבור לא אמרתי שאין, מי אני שימנע ממישהו לכתוב מה הוא סבור, רק שמטרת הנושא וכזכור היא למי שכן רוצה לנסוע להילולא, ע"כ כתבתי מה שכתבתי. (וכן לבריאותכם כדי שלא תאכלו את הלב..)כך שגם למי שלא עלה אף פעם יש זכות דיבור...
לא בדיוק, יום ל"ג בעומר במילה אחת, זה יום "מסוגל", וכידוע רשב"י רצה ששישמחו ביום זה, אבל יחד עם זה זהו יום מסוגל מאוד להתפלל ולפעול, וכידוע מרבות בשנים על כך שבחצר זה כמו שמחת תורה -הריקודים וכו', הילולת רשב"י, ופנים המערה היא כמו יוהכ"פ ללא זכר לריקודים, וכן ייסד המנהג, להתפלל ולפעול אצל רשב"י, ואני תמוה איך עובר בשתיקה המתכונת של אין ריקודים בחצר.זה לא העיקר
יום ל"ג בעומר הוא לא יום תפילה, זה יום שמחה שאנחנו שמחים בשמחת רשב"י ביחד עם רשב"י על גילוי העצום של התורה שהוא גילה באותו היום, וזהו עיקר היום ועיקר הסיבה שבאים למירון, התפילות הם בונוס שכיוון שהיום כזה גדול ואנחנו באים לשמוח אצל רשב"י אז הוא מסוגל לתפילה, אבל זה בפירוש לא העיקר, ולכן אין גם מקום לכל המשפטים של "אני יכול להתפלל גם מהבית"...
שוב, איך קשור לכאן,האוטובוסים בחול המועד בחזור מהכותל כבר בסדר?
הצפיפות...מה עניין שמיטה להר סיני?
הבנתי שבונים מחדש את מרפסת הכהנים, וכנראה זה מה שראית, רק יותר בטחוני..שברו את המדרגות המובילות ממרפסת הכהנים ובונים שם אני לא בדיוק יודע מה
ומסביב לכל השטח
מחדשות חרדים, כל רגעמאיפה הציטוט?
וחוץ מזה איך יסגרו זה יהיה במתחם סגור?
נכון מאוד כל מילה בסלעזה לא העיקר
יום ל"ג בעומר הוא לא יום תפילה, זה יום שמחה שאנחנו שמחים בשמחת רשב"י ביחד עם רשב"י על גילוי העצום של התורה שהוא גילה באותו היום, וזהו עיקר היום ועיקר הסיבה שבאים למירון, התפילות הם בונוס שכיוון שהיום כזה גדול ואנחנו באים לשמוח אצל רשב"י אז הוא מסוגל לתפילה, אבל זה בפירוש לא העיקר, ולכן אין גם מקום לכל המשפטים של "אני יכול להתפלל גם מהבית"...
מה עם ההדלקה של שובו בנים?
לא במירון?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: