למה ? מה זה?אקדמיה?
אשתי למדה בסמינרמה אומרים, ממליצים ללכת או ש...
מגוחך, בעיניי, שצוציקית בת 18-19, שעוד לא מכירה את החיים - הולכת ללמוד את זה.
היא גידלה פעם ילדים? הבינה במה זה כרוך? התחככה עם תלמידים? היא ילדונת בעצמה. בקושי סיימה את הטיפש עשרה שלה. מינימום של התאמה בין המקצוע להבשלה אישיותית.
עגבניות.
זו תאוריה מי מתאיםאבל מאוד מגוחך שתלמידות צעירות ילמדו אותו.
במיוחד בתחום הזה ההתחככות עם התלמידים מאוד חשובה.
נו נו.זו תאוריה מי מתאים
מי שיש לו את זה יצליח
ומי שלא
אז כשהוא מבוגר הוא משוכנע שהוא הכי טוב
ואז עדיף שיעבוד כצוציק שלא מאמין בעצמו
איפה פגשת בת 20 מורה קבועה בכיתה? אמא למתבגרת? (תינוק בד"כ לא זקוק לניתוח התנהגות. בד"כ) רואת חשבון זו טענה שלא קשורה לאירוע.בד"כ לסמינריסטיות יש ניסיון עם ילדים, אחים קטנים, הדרכה, התנדבות...
אם המורה טובה והתוכן נקי-למה לא?
כן, בת 20 מנתחת התנהגות.... אבל בת 20 מורה, ובת 20 רואת חשבון, ויותר מהכל- בת 20 אמא!!
אולי אני טועה... אבל כך נראה לי
מסכימה עקרונית ותודה על ההארה!איפה פגשת בת 20 מורה קבועה בכיתה? אמא למתבגרת? (תינוק בד"כ לא זקוק לניתוח התנהגות. בד"כ) רואת חשבון זו טענה שלא קשורה לאירוע.
ולא לכולן יש ניסיון. ולא תמיד עם הפן המאתגר של החיים.
וניתוח התנהגות הוא הרבה מעבר להוראה.
לא מספיק כל היועצים והמטפלים שמרשים לעצמם לטפל באנשים אחרי שלמדו קורס קצר במכון עלום שם, עכשיו אחת בת 20 שלמדה קורס נחמד תקרא לעצמה מנחת התנהגות ותייעץ להורים?גם אם זה לא הכי עם תועלת כמו שהאריכו
-השאלה מה במקום..
אם זה להוסיף קורס או שיעור במקום משהו אחר שאין בו שום תועלת - אדרבה.. מי שכשרונית וטובה בזה תרוויח מי שלא תרוויח ידע נחמד
פחחחמסכימה עקרונית ותודה על ההארה!
אבל לגבי הניסיון- לא מסכימה... בפר"ח פוגשים הרבה סיפורים קשים..
מסכימה חלקית.מגוחך, בעיניי, שצוציקית בת 18-19, שעוד לא מכירה את החיים - הולכת ללמוד את זה.
היא גידלה פעם ילדים? הבינה במה זה כרוך? התחככה עם תלמידים? היא ילדונת בעצמה. בקושי סיימה את הטיפש עשרה שלה. מינימום של התאמה בין המקצוע להבשלה אישיותית.
עגבניות.
תנאי סף הוא לא גידול ילדים. הוא עוד פרמטר לבשלות אישית. רווקה בת 30 בשלה אישיותית יותר מאשה בת 23 עם 2 ילדים, כן?מסכימה חלקית.
ללמוד מקצוע מורכב בגיל כ"כ צעיר זה אכן מגוחך, רק לא חושבת שתנאי הסף הוא גידול ילדים (ובינינו, יש גם צוציקיות בנות 23 עם זוג זאטוטים שלא ממש מכירות את החיים). ומנגד, אני מכירה מטפלות פרא-רפואיות מעולות, רווקות.
אני יותר מוטרדת מהיקף הלימודים ורמת ההכשרה.
בארץ עדיין אין הסדרה של המקצוע, כך שאיכות הלימודים בסמינר יכולה להיות לא גבוהה בכלל. מי מלמדת? כמה סטאז' התלמידות עושות? על ידי מי?
במקומות אחרים אני יודעת שיש צורך בתואר ראשון כדי להתקבל. זה מוביל לכך שגיל הכניסה ללימודים גבוה יותר, ולרוב יש רקע אקדמי רלוונטי כמו חנ"מ, עו"ס, וכן הרבה פעמים גם ניסיון מקצועי מסוים.
אני עובדת עם מנתחות התנהגות שהיו גננות בחנ"מ כמה שנים לפני שהלכו ללמוד את המקצוע. זה בעיני מבורך ממש.
פרמטר מסוים.תנאי סף הוא לא גידול ילדים. הוא עוד פרמטר לבשלות אישית. רווקה בת 30 בשלה אישיותית יותר מאשה בת 23 עם 2 ילדים, כן?
מצד שני, הכרה מעמיקה עם גידול ילדים ומה שזה כולל, כמו התמודדות שלנו עם קשיים של ילדים/ גידולם - יכולים בהחלט להוסיף.
כשמצטרפת לכך הטענה של המשך דברייך, זה מתעצם עוד יותר. לפחות שתהיה בשלות והבנה בסוגיות החיים (וזה לא משנה אם מדובר בגידול ילדים או בגיל שעולה)
הכל טוב.פרמטר מסוים.
סורי, זה נושא שקצת מקפיץ אותי.
בדרך כלל לימודי ניתוח התנהגות מתנים תואר ראשון.מה אומרים, ממליצים ללכת או ש...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: