אכן. ציינתי את זה באחת מהודעותיי הקודמותגם ייעוץ לומדים בסמינרים
עוד יותר מגוחך
ניתוח התנהגות זה כלי טיפוליהדין זהה, אגב, ללימודי יועצת חינוכית. קטנטונת בת 20 (אולי עם תינוק, אולי גם זה לא) מסבירה להורים מבוגרים מנוסים איך לפעול עם המוז'ינקעלע שלה.
למי תיתנו לנתח את יקירכםשנת נסיון ועבודה לצד מנתחת התנהגות שווה פי כמה מכמה שנות לימוד...
בא נשאל אתכם,
תעסיקו מנתחת התנהגות שיצאה הרגע מהלימודים, ויש לה תעודה.
או שתיקחו אישה עם נסיון חיים,/גידול ילדים/ עבודה לצד מנתחת כמו בגני תקשורת וכו'???
מבחינתי זה כמו ללמוד בסמינר הדרכת כלות...
זה מגוחך.
למה מגוחך?ללמוד מקצוע מורכב בגיל כ"כ צעיר זה אכן מגוחך, רק לא חושבת שתנאי הסף הוא גידול ילדים (ובינינו, יש גם צוציקיות בנות 23 עם זוג זאטוטים שלא ממש מכירות את החיים). ומנגד, אני מכירה מטפלות פרא-רפואיות מעולות, רווקות.
זה פשוט נשמע כמו חוסר הבנה בסיסי מהו ניתוח התנהגותלמנתחת התנהגות מגיעים מקרים מורכבים שמורות עם המון שנות ניסיון לא הצליחו בהם.
ולכן לא אפשרי שמישהי שלא עמדה לפני כיתה,
בשביל לטפל בבני אדם, גדולים כקטנים, צריך יותר מידע טיפולי תאורטי.זה כלי טיפולי!
בחלק מהעמותות השכר לא רע.אגב, לא תמיד תנאי השכר כל כך טובים.
דרך משרד החינוך זה משכורת כמעט כמו של מורה. השוק הפרטי או רווח יותר אבל גם קשוח יותר לא כל ההורים יכולים לעמוד בהוצאה זאת
שאלה טובה.מאד מענין גם, מה התעודה מספקת, והיכן היא תוכל להיות קבילה.
לא מדויק מנסיוןדרך משרד החינוך זה משכורת כמעט כמו של מורה. השוק הפרטי או רווח יותר אבל גם קשוח יותר לא כל ההורים יכולים לעמוד בהוצאה זאת
בדיונים סועריםמאד מענין גם, מה התעודה מספקת, והיכן היא תוכל להיות קבילה.
מסכיםבשביל לטפל בבני אדם, גדולים כקטנים, צריך יותר מידע טיפולי תאורטי.
צריך ענווה,
אשתי עובדתיש כאן מנתחת התנהגות שניתן לשמוע ממנה על אופי העבודה, אפשרויות השמה ותנאי שכר?
סורי אבל רופא מנתח לא יהיה לפני גיל 35 וזה רק אם התחיל ללמוד בגיל 20ניתוח התנהגות זה כלי טיפולי
אם אתה מבין את המקום שלך
אתה יודע להשתמש עם הנסיון של האחר
למי תיתנו לנתח את יקירכם
לרופא מנתח צוציק שזה עתה סיים את לימודיו או לאח שליווה מאות ניתוחים
למה מגוחך?
זה מקצוע שצריך בשלות אבל היא יכולה להגיע בגיל צעיר
זה פשוט נשמע כמו חוסר הבנה בסיסי מהו ניתוח התנהגות
זה כלי טיפולי!
שמורה שאין לה אותו אין לה אותו
ואם יש לה אותו יש לה אותו
ולכן מנת"ה עם כלום נסיון יכולה לעשות מה שמורה עם 35 שנות נסיון לא הצליחה
כי פשוט אין לה את הכלי הזה
אם הלימוד בסמינרים כנראה שרק במוסדות חרדייםמאד מענין גם, מה התעודה מספקת, והיכן היא תוכל להיות קבילה.
היום היא קבילה בכל מקוםמאד מענין גם, מה התעודה מספקת, והיכן היא תוכל להיות קבילה.
כרגע בערך 60% מהילדים בישראל לומדים במוסדות שהעדיפות בהם היא לאנשים בלי תוארבדרך כלל לימודי ניתוח התנהגות מתנים תואר ראשון.
ממש לא נכוןכרגע בערך 60% מהילדים בישראל לומדים במוסדות שהעדיפות בהם היא לאנשים בלי תואר
מנת"ה כיום לא מצריך תואר בשום מוסדבכל אופן בחינוך הממלכתי דתי, הממלכתי והממ"ח אין אפשרות לעבוד במקצועות טיפול וייעוץ ללא תואר.
קצב ההכפלה של החרדים הוא אזור ה25 שנה ושל החילונים בערך 200 שנהממש לא נכון
כרגע נכון ל-2019 יש בישראל כ-1,100,000 חרדים וזה מתוך כל האוכלוסייה במדינה שהיא למעלה מ8 מליון איש
בכל אופן בחינוך הממלכתי דתי, הממלכתי והממ"ח אין אפשרות לעבוד במקצועות טיפול וייעוץ ללא תואר.
זה בדיוק העניין פהמנת"ה כיום לא מצריך תואר בשום מוסד
אלה תעודה מוכרת
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: