דרוש מידע לימודי ניתוח התנהגות בסמינרים, בעד או נגד?

מצב
הנושא נעול.

חיים שיש בהם

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
עריכה תורנית
שצוציקית שיודעת לדקלם בע"פ מה שלמדה ולא מכירה את החיים האמיתיים תשב עם הורים ותסביר להם כל מיני דברים שאין לה מושג בהם זה פשוט פשע.
פה מגיעה השאלה
רופא ילדים
שלא גידל ילדים
כשיר?
ועוד כדומה

שמנתחת התנהגות שלמדה מה שלמדה בכמה קורסים נחמדים (לא יודעת מי בכלל מעביר את החומר...) תוך כדי לימודי הוראה בסיסית ותגיד שהנוירולוג לא בסדר, וההורים לא בסדר ורק היא רואה דברים שאף אחד לא מצליח לעלות עליהם (כן. נתקלתי באחת כזאת לצערי...) זה תופעה עצובה שחייבת לצאת מיידית מהמערכת.
והבאת דוגמא עצובה של אחת שלא יודעת את גבולות הגיזרה שלה
אבל הלימודים קשים
ודורשים המון
לא כמה קורסים נחמדים
וכן זה קורה גם לעו"סיות שלמדו במכלה
ועשו תואר אקדמאי
ולמדו שנים
שמרגישות שהם יודעות הכל
אגב גם למורות שלא מוכנות לשמוע אף כלי טיפולי אחר
וכו
הבעיה היא ידיעת גבולות הגיזרה
ועד שלא ימסדו את המקצוע הזה עם תנאי קבלה, תעודות מתאימות למרצים, ולימודים מפוקחים ע"י גוף אחראי מוטב שיוציאו אותו משימוש במוסדות החינוך ויפה שעה אחת קודם.
בדקת מה הכללים
או שרק את יודעת שזה לא בסדר וזהו
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
או שרק את יודעת שזה לא בסדר וזהו
אם הלימודים מיועדים לבנות בסמינרים בכיתות י"ג -י"ד
ללא תנאי סף מסוג של נסיון עם ילדים
די לי בזה...

רופא ילדים
שלא גידל ילדים
כשיר?
כמה הכשרה והתנסות הוא עובר לפני שמתחיל לעבוד??
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
הטענה שמתי"א גייס עובדת מקרב בוגרות טריות לא משכנעת, זה עניין תקציבי גרידא - מנתחת התנהגות ותיקה לא תסכים לעבוד בתעריף שעתי נמוך. מתי"א נועד בשביל התנעת הקילומטראז' התעסוקתי בראשיתו, עד שצוברים ניסיון ושם ועובדים גם פרטני בסכום מפולפל.
ולגבי ההשוואה לרופא - הוא מתחיל לעבוד בגיל מבוגר יותר ממנתחות התנהגות. ובכלל, האוכלוסיה שמנתחות התנהגות עובדות עמה זקוקה, לטעמי, ליחס רגיש ומבין פי כמה מיחס של רופא, שגם הוא אמור להתנהל ברגישות ועדינות, ועדיין.
כתוב שאין מעמידין בסנהדרין מי שאין לו בנים כדי שיהיה רחמן. ההורות מעניקה יכולות ומחדדת רגישות והבנה, וככל שהוותק בה רב יותר הללו מתחדדים יותר.
איש מקצוע טוב ומיטיב אמור להסתכל להורים לילד על הרצף בעיניים בענווה ובהבנה שהוא לא מבין ואין ביכולתו לשפוט. אם המנתחת הצעירה נוהגת כך - נפלא. אבל מקנן החשש שעדיין אין לה הבשלות הנדרשת להבנה זו.
 

EFYT

משתמש רשום
באיזה סמינר כאילו?
החדש בירושלים, ב"ב, שרייבר באשדוד...[מאמינה שיש עוד..]
אשמח לקבל ממך המלצה למקום לימודים.
האם השוק רווי, אני ממש מתחברת למקצוע ...
מה אופי הלימודים מלאאאאאאא פסיכולוגיה ?
האם זה תואר שני או לימודי תעודה ?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה