סליחה!!! קילוף בבצל ירוק??? לדעת רוב הפוסקים אין בעיה של קילו. חוץ מזה, חיתוך לאורך נחשב לקילוף??? אתמהה...הרב לנדא לא מאשר לשווק בחנויות שלו הרבה ירקות עלים שבד"צ כן מאשרים. זה מוריד משהו מהאמינות והסמכות של בד"צ העדה"ח?
אגב, גם בטיפול אחרי הרכישה יש הבדלים בין הכשרויות. לפי הבד"צ בבצל ירוק למשל צריך לפרוס לאורך כל עלה בנפרד ואז להשרות במי סבון (מה שיוצר בעיה עם לינת לילה). לפי שא"י אין צורך לפרוס.
ושאלת תם: כל דבר שגוף כשרות ידוע ומכובד מחמיר בו יותר מגוף כשרות ידוע ומכובד אחר, זו רעידת אדמה??
אם בענייני מעשרות לדוגמה בד"צ העדה"ח מקל יותר משא"י זו גם רעידת אדמה?
זהו שלאנראה לי שאתה בעצמך מבין שבמודיעין עילית שזה מקום ליטאי לא אמורים להכניס כשרויות אחרות,
וזה עדיין לא פוסל את האחרים.
תראו,רשימת המומלצים של כושרות
אז תדעי. בקרית ספר התחילו להביא גם עלים בכשרות שארית ישראל ב3 ב10.א.לצערי. כבר כמה שנים אני רואה מכירה של חסה שלש בעשר ליד הבית שלי..
לא מדויק. זה גם שיטת שיווק שלהם.ב. לא צריך שכל בשביל להבין שאם יש בחברת חסלט שלש דרגות כשרות. הפירוש הוא שמה שלא עמד בתקן של הכשרות המחמירה יורד לדרגה שלאחריה. וד"ל.
בכשרויות מסוימות יש תקופות שזורקים בשקית קצת בוץ כדי להכריח את האנשים לשטוף עם סבון בצורה טובהג. וזה דבר הכי חשוב. שגם אם קונים את החסה הכי מהודרת. יש שם מספר חרקים שיורדים ב'השריה בסבון' ושטיפה. הרבה אנשים עושים רק שטיפה בלי השריה בסבון מחוסר ידיעה. ויתכן ונכשלים.
אולי גוף הכשרות הראשון מרגיש נפגע מזה שהעסק מתכוון להחליף כשרות ולכן מפרסם שאינו עומד בדרישות הכשרות (כלומר, הדרישה הבסיסית ביותר, אל תעזוב אותי ותלך לכשרות אחרת)....אם כבר מדברים על כשרות: איך יתכן שגוף כשרות אחד מודיע על עסק שהוא אינו עומד בדרישות הכשרות, כלומר מרמה את המשגיחים, ויום למחרת מגיע הכשר אחר וכאילו הכל בסדר...
אז בכל מקרה אחד הגופים לא יוצא טוב...אולי גוף הכשרות הראשון מרגיש נפגע מזה שהעסק מתכוון להחליף כשרות ולכן מפרסם שאינו עומד בדרישות הכשרות (כלומר, הדרישה הבסיסית ביותר, אל תעזוב אותי ותלך לכשרות אחרת)....
יש גוף כשרות מסוים שהיה לו מונופול על הכשרות בעיר תורה וחסידות מסוימת. בשנים האחרונות נכנסו גופי כשרות לאותה עיר, וחנויות תחת אותן כשרויות החלו לצוץ כפטריות אחר הגשם. לפתע התגלו בעיות כשרות חמורות באותן חנויות, עד שנותן הכשרות הקודם, זה עם המונופול, הוצרך לפרסם שוב ושוב מודעות על בעיות כשרות חמורות....אז בכל מקרה אחד הגופים לא יוצא טוב...
או שבעיות השרות צצו כי בעלי החנויות ראו שיש כשרויות שמתפשרות על דברים ואם אפשר חיים קלים אז למה לא...יש גוף כשרות מסוים שהיה לו מונופול על הכשרות בעיר תורה וחסידות מסוימת. בשנים האחרונות נכנסו גופי כשרות לאותה עיר, וחנויות תחת אותן כשרויות החלו לצוץ כפטריות אחר הגשם. לפתע התגלו בעיות כשרות חמורות באותן חנויות, עד שנותן הכשרות הקודם, זה עם המונופול, הוצרך לפרסם שוב ושוב מודעות על בעיות כשרות חמורות....
כמה שטויות בפוסט אחד!יש גוף כשרות מסוים שהיה לו מונופול על הכשרות בעיר תורה וחסידות מסוימת. בשנים האחרונות נכנסו גופי כשרות לאותה עיר, וחנויות תחת אותן כשרויות החלו לצוץ כפטריות אחר הגשם. לפתע התגלו בעיות כשרות חמורות באותן חנויות, עד שנותן הכשרות הקודם, זה עם המונופול, הוצרך לפרסם שוב ושוב מודעות על בעיות כשרות חמורות....
מסכים ומצטרף לתחנונים.מורי ורבותי.
אני ממש מתחנן.
העליתי נושא חשוב מאוד.
ויש לו צפיה גבוהה מאוד,
ותגובות רבות - מגוונות ומועילות !!!
אל תגרמו שיהיה בהנהלה מי שירצה להפסיק אותו.
יש בזה תועלת מרובה לכולנו.
בבקשה,
רק ידיעות לגופו של עניין,
מי שיודע על בעיות בגופי כשרות לענין ירקות עלים.
כתבו כאן כבר הרבה דברים חשובים,
ועוד יותר כתבו לי בפרטי !!!
אפרסם בעזהי"ת בהמשך כאשר יסיימו לשלוח.
תודה רבה.
בהצלחה לכולם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: