יוסף עליכם
משתמש פעיל
גם אם אותו בלומנטל צודק שצריך למכור כרטיסים בגלל ההסדרים ולא לסוע רק עם חופשיפשוט מאוד, מירב מיכאלי כשעשתה את הרפורמה היא התכוונה שמישהו ימלא את החופשי הזה ומדי פעם הוא גם יסע איתו לצפון בחינם אבל ממש לא ציפתה שמשרד התחבורה יצטרך לממן הסעת המונים למירון בזכות הרפורמה הזו..
אבל הרגיז אותי כששמעתחי עכשיו את הראיון של אחד בלומנטל ממטה ההסברה של משרד התחבורה שתירץ את הנושא הזה של החופשי והסטודנט שפשוט הם חיייבים לשלב את ההסדר נסיעה עם מעקב אחר זמן השהיה במירון. אבל אני חושב שבדיוק להיפך הרב קו הוא כרטיס דיגיטלי שמאפשר הרבה יותר לעקוב אחרי נוסעים מתי הם יצאו ומתי הם חוזרים, אז זה אומר שהסיבה לכך היא כלכלית ולא מעקב אחר זמן השהיה בהר.
עדיין אין שום הצדקה לקחת מחיר מלא מבעלי הסדר נסיעה יומי/חדשי/שנתי.
יכלו לקחת מחיר סמלי (למשל כמו המחיר שמשלמים בעלי רכב שחונים באליפלט...)