כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
התפתחות בפרשת התביעות כנגד חינוך העצמאי (לא קשר לאופק)

אושר עיקול של בניין השייך לרשת החינוך העצמאי​

העיקול הוטל בתביעה ייצוגית של 28 מיליון שקל, שכבר הוכרה, בשל גבייה מצד הרשת של "תרומות חובה" ממשכורות המורות. הכספים הועברו לעמותה שמהווה קופה נוספת שלה​

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב אישר הטלת עיקול על בניין של הרשת בבני ברק בשל אחת מתשע התביעות הייצוגיות נגדה על הלנת שכר עובדותיה. מדובר בתביעה בהיקף של 28 מיליון שקל בשל גביית "תרומות" חובה מהעובדות שהועברו לעמותה אחרת.
את התביעה שבה ניתן העיקול הגישו עורכי הדין ענת שני ופיני קלמן והיא עוסקת בניכוי על ידי הרשת בניגוד לחוק של 2% משכר המורות החדשות כ"תרומות" חובה לעמותת קרן החינוך לתורה. מטרת העמותה היא סיוע לחינוך העצמאי בהקמה ושיפוץ של מבנים, ומימון פעולות חינוך שלא מתוקצבות על ידי הממשלה. כלומר, מדובר בקופה נוספת של החינוך העצמאי.
הבקשה הוכרה כתובענה ייצוגית בהסכמת החינוך העצמאי. הקבוצה הנפגעת מוערכת ב־6,600 מורות. התובעים העריכו את סכום התביעה ב־28 מיליון שקל, אבל רשם בית המשפט העריך אותה ב־40 מיליון שקל.
שני וקלמן נימקו את בקשת העיקול בכך ש"יש ראיות מובהקות לכך שהחינוך העצמאי מצוי לכאורה בחובות כספיים עצומים אשר עשויים להביא ברמת סבירות גבוהה ביותר לכך שלא יוכל לשאת בתשלומים כלשהם". כמו כן, הם טוענים שהנכס שהם מבקשים לעקל - תלמוד תורה ברחוב אחיעזר 8 בבני ברק - לא אוזכר על ידי המשיב באף אחד מהדו"חות שהוגשו לרשם העמותות, וזאת "בניגוד לדין וככל הנראה מתוך ניסיון להסתירו ו/או להבריחו".
רשם בית הדין האזורי לעבודה בנימין טואף מסביר ש"הובאו ראיות לכאורה למצבו הכלכלי הרעוע של המשיב". טואף קובע כי "בהיעדר התחייבות מפורשת של גורם מוסמך במשרד האוצר שלפיה יכוסו הגירעונות המשמעותיים של המשיב מתקציב המדינה, מצאתי כי הימנעות ממתן צו העיקול המבוקש תציב את המבקשות והקבוצה המיוצגת על ידיהן בפני שוקת שבורה ככל שתוכרע התובענה הייצוגית לטובתן".
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
קרויזר ושות' מחאו כפים לחשב הכללי ומרחו עליו כתבות מחמיאות, בתקוה שיחסל את הרשתות, אבל ברגע שהוא עומד להגיע להסדר איתם עברו לתקוף אותו
בעיני ההסדר גרוע לרשתות אבל בעיניהם זה כניעה של החשכ"ל
מקוה שהחשכ"ל יבין לפחות מה המטרה האמיתית שלהם ויפסיק לרצות אותם
תראו את התגובה החריפה של החשכ"ל כנגד קרויזר


צילום מסך 2024-07-02 101123.png
צילום מסך 2024-07-02 101234.png
צילום מסך 2024-07-02 101249.png
 
הטופס 106 של אשתי גבוה בגלל המקדמות הפיקטיביות של אופק חדש, ובגלל זה לא נוכל לקבל מס הכנסה שלילי.
האם מישהו נעזר במכתב של סקולסקי מהחינוך העצמאי ביחס לרשויות (ארנונה מס הכנסה וכו')?
לארנונה שלחתי דף הפרשים כפי שהמליצו פה וזה עזר ב"ה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
שימו לב!
אינני יודע את מקור הכתבה
אך, הכותרת מטעה (בזדון)
לא חלטו את הנכס, אלא אושר הטלת עיקול, בגין דיון שעדיין מתנהל.
המקור מכלכליסט (שחר אלון מיודעינו)
איפה כתוב שחולט? כתוב שאושר הטלת עיקול
 

ctrl-p קונטרול פי

משתמש מקצוען
זה כבר נכתב בעבר
השאלה האם זה יועיל גם לרשות המיסים
יש לציין
שבביטוח לאומי גבו חזרה הפרשים
ולכאו' דין הביטוח לאומי שווה לדין רשות המסים
 

חי 523

משתמש פעיל
קרויזר ושות' מחאו כפים לחשב הכללי ומרחו עליו כתבות מחמיאות, בתקוה שיחסל את הרשתות, אבל ברגע שהוא עומד להגיע להסדר איתם עברו לתקוף אותו
בעיני ההסדר גרוע לרשתות אבל בעיניהם זה כניעה של החשכ"ל
מקוה שהחשכ"ל יבין לפחות מה המטרה האמיתית שלהם ויפסיק לרצות אותם
תראו את התגובה החריפה של החשכ"ל כנגד קרויזר


צפה בקובץ המצורף 1695845
צפה בקובץ המצורף 1695846
צפה בקובץ המצורף 1695847
אם קרויזר רב עם החשב הכללי, אז זה ממש לטובה בס"ד לחינוך העצמאי, כי אז רוטנברג פחות שפוט של קרויזר, והרי המושכות כאן הם בידים של רוטנברג...
 

-יעלה-

משתמש פעיל
מישהו מוכן להעלות שוב את המכתב של סקולסקי? אין לי כח לחפש 294 עמודים............
 

אבי ברגר

משתמש צעיר
מישהו יודע אם יש עיכוב המשכורות מטעם קרן החינוך לתורה שע"י החינוך העצמאי? זה הגיוני?
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
׳גל״צ׳ חושף: ‏משרד המשפטים בולם את המתווה של סמוטריץ׳ להמשך תקצוב רשתות החינוך החרדיות שמצויות בחובות ענק.
 

חי 523

משתמש פעיל
לא הבנתי, זה אמור להיות מהלך של החשב הכללי, הוא בעל הסמכות, היעוץ המשפטי אוסר גם את זה?
 

הרבי משה

משתמש רשום
פרסום ראשון
לאחר שגפני איים בפרישה: נתניהו הבטיח מימון לחינוך החרדי
‏הרשתות החרדיות נמצאות בבעיה מול האוצר ובג״ץ על רקע אי סדרים וחובות גדולים • זאת בעקבות מהלך שיזמו ח״כ קיילי טור פז יחד עם איש העסקים ישראל קרויזר • יו"ר ועדת הכספים ומפלגת יהדות התורה איימו לפגוע בשלמות הקואליציה במידה והנושא לא ייפתר
ישראל היום - אמיר אטינגר
ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח ליו"ר וועדת הכספים משה גפני כי ידאג לכספים עבור החינוך העצמאי החרדי עבור תשלום פנסיות יולי של המורות והעובדים. זאת במטרה למנוע קריסה של מערכת החינוך החרדית הנמצאת בחובות.
רשתות החינוך החרדיות נמצאות בבעיה מול האוצר ובג"ץ בעקבות אי סדרים וחובות גדולים. במידה ולא ישולמו החובות, בית המשפט יוכל להחליט על חילט כספים, נכסים וכדומה. בעקבות כך איים גפני כי יפרוש מתפקידו בוועדת הכספים במידה והתשלומים לא יוסדרו במתווה מול משרד האוצר.
לאחר שמשרד האוצר העניק הלוואה למערכת החינוך החרדית ביוני, הבטחתו של נתניהו לממן את משכורות יולי מעוררת שאלות לגבי מקור המימון הנוסף.
בעקבות האיומים לפרישה מהקואליציה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' דוחף שמשרדו יגיע למתווה עם החרדים. מתווה שהציע היום נבלם על ידי הייעוץ המשפטי של משרד האוצר ומשרד המשפטים, זאת בטענה שהוא לא מפקח בצורה מספקת על הניהול הכלכלי של הרשתות החרדיות, ואינו ייפתור את בעיית החובות.
חשיפת אי-הסדרים הכספיים במערכת החינוך החרדית נבעה משיתוף פעולה בין חברת הכנסת קינלי טור פז ואיש העסקים ישראל קרויזר, שמימן מכיסו הפרטי דו"ח מקיף, אשר בחן את הניהול הכספי של רשתות החינוך החרדיות, כולל החינוך העצמאי ורשת ש"ס. בעקבות ממצאי הדוח, טור פז וקרויזר שלחו מכתב התרעה לחשב הכללי במשרד האוצר והגישו עתירה לבג"ץ, המתריעה על חשש לחדלות פירעון של הרשתות החרדיות.
 

צוק איתן

משתמש פעיל
לגבי הנושא של הגמול פיצול בררתי את הענין מול קרלינשטיין שבמידה ולא יחול אופק חדש יקבלו פצול רטרו
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ו'

מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה