כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

כיוונים

משתמש רשום
מצא את ההבדלים:

זה מההסכם כניסה לאופק של החינוך מיוחד- מוכשר מאב תשפ"ב:
1693400177785.png

וזה מההסכם של החינוך העצמאי ובני יוסף אב תשפ"ג:- (רוב ההסכם זהה מילה במילה)

image (1).png


מה אתם אומרים????
ובעיקר האם יש לנו כמורות בכלל מילה בעניין, או מה שנכתב ונחתם אין להשיב?
 

avim10

משתמש מקצוען
מצא את ההבדלים:

זה מההסכם כניסה לאופק של החינוך מיוחד- מוכשר מאב תשפ"ב:
צפה בקובץ המצורף 1452113
וזה מההסכם של החינוך העצמאי ובני יוסף אב תשפ"ג:- (רוב ההסכם זהה מילה במילה)

צפה בקובץ המצורף 1452114

מה אתם אומרים????
ובעיקר האם יש לנו כמורות בכלל מילה בעניין, או מה שנכתב ונחתם אין להשיב?
לא מצאתי את ההבדלים...
(זה שאין בטבלה עמודה של חט"ב - כי ברשתות האלו אין חטיבות ביניים אלא כיתות ז-ט במסגרת בי"ס יסודי, לא?)
 

עמליה 098

משתמש מקצוען
למה חינוך עצמאי א משחרר סימולטור מעודכן חישוב שכר למורים.
שלחו את מה שהעלו פה, קצת תקול ולא מדויק.
רוצים שנקבל החלטה עד ה15/09
שיתנו כלים
בשביל לקבל החלטות צריך נתונים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין שום הבדל, איפה שיש חט"ב יש איפה שאין אין, ואם בחינוך המיוחד אין חט"ב נפרד אז גם להם אין (גם במסמך שלהם כתוב שז-ח ביסודי מקבלים תוספת 12.5 אבל במבנה שעות יסודי)
בהסכם אופק חדש, לכולם, ז-ח ביסודי לא מוגדרים כחט"ב ויש להם רק תוספת במקדם

בנוגע לשאלתך מה לעשות - זה בדיוק מה שצריך לעשות, להפעיל לחץ על משרד החינוך להכיר בז-ח ביסודי כחט"ב גם במבנה השעות ולא רק לתת תוספת במקדם ההמרה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
למה חינוך עצמאי א משחרר סימולטור מעודכן חישוב שכר למורים.
שלחו את מה שהעלו פה, קצת תקול ולא מדויק.
רוצים שנקבל החלטה עד ה15/09
שיתנו כלים
בשביל לקבל החלטות צריך נתונים
איפה אמרו שצריך לקבל החלטה עד ה 15/9?
אמרו שישלחו בהמשך סימולטור מעודכן
 

כיוונים

משתמש רשום
מצא את ההבדלים:

זה מההסכם כניסה לאופק של החינוך מיוחד- מוכשר מאב תשפ"ב:
צפה בקובץ המצורף 1452113
וזה מההסכם של החינוך העצמאי ובני יוסף אב תשפ"ג:- (רוב ההסכם זהה מילה במילה)

צפה בקובץ המצורף 1452114

מה אתם אומרים????
ובעיקר האם יש לנו כמורות בכלל מילה בעניין, או מה שנכתב ונחתם אין להשיב?

אין שום הבדל, איפה שיש חט"ב יש איפה שאין אין, ואם בחינוך המיוחד אין חט"ב נפרד אז גם להם אין
בהסכם אופק חדש, לכולם, ז-ח ביסודי לא מוגדרים כחט"ב ויש להם רק תוספת במקדם

בנוגע לשאלתך מה לעשות - זה בדיוק מה שצריך לעשות, להפעיל לחץ על משרד החינוך להכיר בז-ח ביסודי כחט"ב גם במבנה השעות ולא רק לתת תוספת במקדם ההמרה
לגבי הכרה כחטיבה- כולנו נשמח(נראה לא כ"כ ישים)

מדובר כאן לגבי ההמרה ומידת הפיצוי
ועדיין שואלת כולנו באותה סירה בדיוק ויש שינוי בהסכם- לגבי ההמרה! מדוע????????

זה הבדל של דרגה שלמה לפחות!!!

האם מגיע למורות ז-ח
המרה של חטיבה+ פיצוי?
או המרה של יסודי+ פיצוי?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
המרה של חטיבה+ פיצוי?
או המרה של יסודי+ פיצוי?
לא הבנתי
בין ההסכמים השונים שהבאת אין שום הבדל, כשכתוב המרה לחט"ב לא מתכוונים לז-ח ביסודי (שהרי להם יש התיחסות מפורשת שורה אחרי) אלא לחט"ב אמיתי
לגבי השאלה הזאת יש באשכול המקביל 'מח' המומחים' האם זה יסודי + פיצוי או חט"ב + פיצוי, נראה לי שהדעה הרווחת שם זה חט"ב + פיצוי, לא זוכר במדויק
 

אינסוף

משתמש מקצוען
למה חינוך עצמאי א משחרר סימולטור מעודכן חישוב שכר למורים.
שלחו את מה שהעלו פה, קצת תקול ולא מדויק.
רוצים שנקבל החלטה עד ה15/09
שיתנו כלים
בשביל לקבל החלטות צריך נתונים
החיה"ע הודיע עד ל22 בספטמבר חובה לעדכן אם נכנסים או לא לאופק חדש.
ה15 זה כנראה תוספת של מנהלת שרוצה להתארגן מראש.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נאמר בכנס לא הופך את זה לעדכון חובה סופי, לדעתי יהיה הארכה
 

בת צלופחד

משתמש צעיר
החיה"ע הודיע עד ל22 בספטמבר חובה לעדכן אם נכנסים או לא לאופק חדש.
ה15 זה כנראה תוספת של מנהלת שרוצה להתארגן מראש.
בכמה מוסדות הודיעו כבר על 15.9 וזה כנראה תאריך נכון,
כרגע המנהלים קיבלו סימולטור של חישוב שעות לצורך ארגון מערכת ולראות מאזן שעות בית ספריות-שאין חריגות או גרעונות של שעות וכו' (לכן העבירו הודעה להקפיא את כל השעות החדשות שנוספו השנה)
ביומיים הקרובים אמור להגיע למנהלים מחשבון שמדמה שכר של מורה באופק חדש בצורה מדוייקת וזה בודאי יסייע למורות רבות לקבל החלטה סופית אם להיכנס או לא וכך מקווים שעד ה-15.9 יהיו פחות או יותר תשובות ומערכות שעות מסודרות.
 

אחת מעיר

משתמש צעיר
לגבי עוז לתמורה, איך ייתכן שהשכר שם הוא פחות מאופק חדש?

הזנתי במחשבון אותם נתונים, באופק יצא שכר הרבה יותר גבוה. כך זה המצב גם בשטח?
 

כיוונים

משתמש רשום
לא הבנתי
בין ההסכמים השונים שהבאת אין שום הבדל, כשכתוב המרה לחט"ב לא מתכוונים לז-ח ביסודי (שהרי להם יש התיחסות מפורשת שורה אחרי) אלא לחט"ב אמיתי
ההתיחסות היא לשינוי מחט"ב ליסודי
לגבי השאלה הזאת יש באשכול המקביל 'מח' המומחים' האם זה יסודי + פיצוי או חט"ב + פיצוי, נראה לי שהדעה הרווחת שם זה חט"ב + פיצוי, לא זוכר במדויק
זה לב הענין
מגיע חט"ב+ פיצוי- מצ"ב מהחוברת של אופק אסמכתא
1693406051357.png

ובהסכם הזה כנראה הורידו את האפשרות הזו לא מפיע בכלל מקדם המרה של חט"ב+ פיצוי

זה הבדל של 10%
אם נותנים למורה ז-ח שעבד 24 ש"ש המרה של יסודי+ פיצוי
הוא מקבל בעצם המרה רגילה של חטיבה בתוספת 2.5%
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ובהסכם הזה כנראה הורידו את האפשרות הזו לא מפיע בכלל מקדם המרה של חט"ב+ פיצוי
שוב מה זה קשור להסכם זה דווקא, גם בהסכם של החינוך המיוחד שהבאת זה לא מופיע
בשניהם יש את אותו נוסח "למורים המלמדים בבית ספר יסודי בכיתות ז-ט על בסיס 24 ש"ש" שזכאים ל +12.5% ולא מפורט על איזה בסיס
(ומה שמופיע שם טבלת חט"ב זה לחט"ב)
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
לגבי עוז לתמורה, איך ייתכן שהשכר שם הוא פחות מאופק חדש?

הזנתי במחשבון אותם נתונים, באופק יצא שכר הרבה יותר גבוה. כך זה המצב גם בשטח?
א. אני עובדת גם באופק וגם בעוז, והשכר בנתונים שלי בעוז (ביחס לאותם אחוזי משרה) גבוה יותר.
ב. באופק חדש היה לא מזמן הסכם על עליית השכר, בעוז לתמורה יש עכשיו מו"מ, שאחריו מן הסתם השכר יעלה יותר ממה שהוא עכשיו.
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
@טילון ,
סתם, מטעמי סקרנות,
למנהלים / ות בתי הספר אופק חדש משפר את התנאים או להיפך?
(אצלם, גם בלי אופק היקף המשרה היה מעל 100%,
ובנוסף הם נדרשים באופק ללמד שעות פרונטליות בכתות

יש שיפור שכר למנהלים

משרה של מנהל/ת באופק זה 40 שש = 100%
מה שהיה עד היום יכול להיות 150% משרה
בשילוב שעות ז-ח

גם לפני אופק מנהלים היו מחוייבים ללמד שעות פרונטליות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה