תודה על תגובתךלדעתי החשבון מוטעה. ודאי אם מצליחה לסיים ב.א עד דצמבר.
לא מצאתי את ההבדלים...מצא את ההבדלים:
זה מההסכם כניסה לאופק של החינוך מיוחד- מוכשר מאב תשפ"ב:
צפה בקובץ המצורף 1452113
וזה מההסכם של החינוך העצמאי ובני יוסף אב תשפ"ג:- (רוב ההסכם זהה מילה במילה)
צפה בקובץ המצורף 1452114
מה אתם אומרים????
ובעיקר האם יש לנו כמורות בכלל מילה בעניין, או מה שנכתב ונחתם אין להשיב?
בחינוך מיוחד החרדי יש חטיבת ביניים נפרדת?לא מצאתי את ההבדלים...
(זה שאין בטבלה עמודה של חט"ב - כי ברשתות האלו אין חטיבות ביניים אלא כיתות ז-ט במסגרת בי"ס יסודי, לא?)
איפה אמרו שצריך לקבל החלטה עד ה 15/9?למה חינוך עצמאי א משחרר סימולטור מעודכן חישוב שכר למורים.
שלחו את מה שהעלו פה, קצת תקול ולא מדויק.
רוצים שנקבל החלטה עד ה15/09
שיתנו כלים
בשביל לקבל החלטות צריך נתונים
מצא את ההבדלים:
זה מההסכם כניסה לאופק של החינוך מיוחד- מוכשר מאב תשפ"ב:
צפה בקובץ המצורף 1452113
וזה מההסכם של החינוך העצמאי ובני יוסף אב תשפ"ג:- (רוב ההסכם זהה מילה במילה)
צפה בקובץ המצורף 1452114
מה אתם אומרים????
ובעיקר האם יש לנו כמורות בכלל מילה בעניין, או מה שנכתב ונחתם אין להשיב?
לגבי הכרה כחטיבה- כולנו נשמח(נראה לא כ"כ ישים)אין שום הבדל, איפה שיש חט"ב יש איפה שאין אין, ואם בחינוך המיוחד אין חט"ב נפרד אז גם להם אין
בהסכם אופק חדש, לכולם, ז-ח ביסודי לא מוגדרים כחט"ב ויש להם רק תוספת במקדם
בנוגע לשאלתך מה לעשות - זה בדיוק מה שצריך לעשות, להפעיל לחץ על משרד החינוך להכיר בז-ח ביסודי כחט"ב גם במבנה השעות ולא רק לתת תוספת במקדם ההמרה
לא הבנתיהמרה של חטיבה+ פיצוי?
או המרה של יסודי+ פיצוי?
החיה"ע הודיע עד ל22 בספטמבר חובה לעדכן אם נכנסים או לא לאופק חדש.למה חינוך עצמאי א משחרר סימולטור מעודכן חישוב שכר למורים.
שלחו את מה שהעלו פה, קצת תקול ולא מדויק.
רוצים שנקבל החלטה עד ה15/09
שיתנו כלים
בשביל לקבל החלטות צריך נתונים
היכן?החיה"ע הודיע עד ל22 בספטמבר חובה לעדכן אם נכנסים או לא לאופק חדש.
בכמה מוסדות הודיעו כבר על 15.9 וזה כנראה תאריך נכון,החיה"ע הודיע עד ל22 בספטמבר חובה לעדכן אם נכנסים או לא לאופק חדש.
ה15 זה כנראה תוספת של מנהלת שרוצה להתארגן מראש.
ההתיחסות היא לשינוי מחט"ב ליסודילא הבנתי
בין ההסכמים השונים שהבאת אין שום הבדל, כשכתוב המרה לחט"ב לא מתכוונים לז-ח ביסודי (שהרי להם יש התיחסות מפורשת שורה אחרי) אלא לחט"ב אמיתי
זה לב העניןלגבי השאלה הזאת יש באשכול המקביל 'מח' המומחים' האם זה יסודי + פיצוי או חט"ב + פיצוי, נראה לי שהדעה הרווחת שם זה חט"ב + פיצוי, לא זוכר במדויק
שוב מה זה קשור להסכם זה דווקא, גם בהסכם של החינוך המיוחד שהבאת זה לא מופיעובהסכם הזה כנראה הורידו את האפשרות הזו לא מפיע בכלל מקדם המרה של חט"ב+ פיצוי
א. אני עובדת גם באופק וגם בעוז, והשכר בנתונים שלי בעוז (ביחס לאותם אחוזי משרה) גבוה יותר.לגבי עוז לתמורה, איך ייתכן שהשכר שם הוא פחות מאופק חדש?
הזנתי במחשבון אותם נתונים, באופק יצא שכר הרבה יותר גבוה. כך זה המצב גם בשטח?
דרגה אחת באופק עם ב.א ל8 שנות ותק היא 7166 . (ובנוסף האם חשבת את מקדם השחיקה שזה עוד 3.4 אחוז?)תודה על תגובתך
אבל היכן יש טעות
@טילון ,
סתם, מטעמי סקרנות,
למנהלים / ות בתי הספר אופק חדש משפר את התנאים או להיפך?
(אצלם, גם בלי אופק היקף המשרה היה מעל 100%,
ובנוסף הם נדרשים באופק ללמד שעות פרונטליות בכתות
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: