חודש הבא הכוונה 01/09 או 01/10?לא, זה אמור להיות בחודש הבא 14%
אם כי מניסיון העבר לפעמים לוקח כמה משכורות עד שזה קורה
לדוג' הסתדרות המורים שנה שעברה חתמו בספטמבר קיבלו רק בינואר (רטרו)
חודש הבא הכוונה 01/09 או 01/10?לא, זה אמור להיות בחודש הבא 14%
אם כי מניסיון העבר לפעמים לוקח כמה משכורות עד שזה קורה
לדוג' הסתדרות המורים שנה שעברה חתמו בספטמבר קיבלו רק בינואר (רטרו)
01/10חודש הבא הכוונה 01/09 או 01/10?
אין כאן שאלהזה ברור. השאלה היא מה קורה עם מי שללא משרת אם היא פחות מ79 ועם משרת אם היא יותר מ79
מה ההיגיון בכך שרק מחנכת ז-ח בשנה שעברה תקבל את התוספת של 12.5%?לפי זה המורים נחשבים יסודי מקדם של יסודי ומקבלים הטבה של 12.5????
ז"א מורה אם 24+12.5
36.5???????
זה הוגן וקביל???
כל הגמולים שנצברים עד דצמבר 2023 נחשביםגמולים שלמדתי השנה ועודכנו בפורטל אך בתלוש של מרץ לא הופיעו יחשבו להמרה?
מכיון שבתוכנית אופק חדש מורי ז-ח מושווים לכלל המורים, כדי שלא יהיה להם הרעת תנאים, מוסיפים להם בשכרמה ההיגיון בכך שרק מחנכת ז-ח בשנה שעברה תקבל את התוספת של 12.5%?
מישהו יכול להסביר למה החינוה''ע החליט להשוות מכאן ואילך את כיתות א-ו לז-ח לכל השעות והתנאים??? זה לא קיים בכלל במערכת החינוך הכללית...
לפי מה שפורסם באשכול מוסיפים רק למי שהיתה בז-ח בשנת תשפ''ג, מי שתתחיל מהשנה ואילך לא תזכה לתוספת שכר,מכיון שבתוכנית אופק חדש מורי ז-ח מושווים לכלל המורים, כדי שלא יהיה להם הרעת תנאים, מוסיפים להם בשכר
וזה גם בחינוך הכללי
א. נכון מכיון שזה לא הרעת תנאים אם מעולם המורה לא עבד בז-חלפי מה שפורסם באשכול מוסיפים רק למי שהיתה בז-ח בשנת תשפ''ג, מי שתתחיל מהשנה ואילך לא תזכה לתוספת שכר,
בחינוך הכללי זה נחשב חט''ב וכל המבנה הוא שונה מבחינת שכר.
מקפיץ שובבעיקרון לפי הכלל קובעים למורה את ההמרה לפי חודש מרץ, מורה שלא עבדה אז, כי הייתה בחופשת לידה וכדו'.., לפי איזה חודש מחשבים?? מישהוא יודע??
שבוע העבודה בחט''ב שונה לגמרי מיסודי, יש פחות שעות פרונטליות ויותר שעות שהיה ולכן מוזר מאוד שהחינוה''ע לא השווה את התנאים לחינוך הכללי, במיוחד שיש היגיון למבנה שעות ושכר שונה לז-ח כמו שהיה עד היום בחינוה''ע וכמו שקיים גם היום בחינוך הכללי.א. נכון מכיון שזה לא הרעת תנאים אם מעולם המורה לא עבד בז-ח
ב. גם בחינוך הכללי שזה נחשב חט"ב עדיין מבנה השכר והשעות הוא לפי אופק חדש ואין שום שינוי בשכר
חודש הכניסה- ספטמברמ
מקפיץ שוב
טבלאות שבוע עבודה לחט"ב תקפות רק לבתי ספר שז-ח מצורף לכיתות י' ומעלהשבוע העבודה בחט''ב שונה לגמרי מיסודי, יש פחות שעות פרונטליות ויותר שעות שהיה ולכן מוזר מאוד שהחינוה''ע לא השווה את התנאים לחינוך הכללי, במיוחד שיש היגיון למבנה שעות ושכר שונה לז-ח כמו שהיה עד היום בחינוה''ע וכמו שקיים גם היום בחינוך הכללי.
מבנה שבוע למורה אם חט''ב:
צפה בקובץ המצורף 1450078
חוזר משרד החינוך שפורסם הוא פרטי ההסכם בין החינוך העצמאי למשה''ח ולכן השאלה היא על החינוה''ע, זה מוזר שלא עמדו ע''כ שתהיה השוואת תנאים בין החט''ב לז'-ח'.תיקון לכל המתפלספים - בחינוך הכללי ז-ח זה חט"ב
בחינוך עצמאי בני יוסף ועוד רשתות ז-ח זה חלק מהבית ספר, לא חט"ב
ובתכנית אופק חדש, בניגוד לעולם הישן, משרד החינוך לא נותן לז-ח את מבנה השעות של חט"ב, אלא רק תוספת במקדם ההמרה כ'פיצוי'.
למה? צריך לשאול את משרד החינוך
אבל אין קשר ל'למה חינוך עצמאי החליט' אלא למה משרד החינוך החליט, ולא מהיום.
ואגב הבנתי שבעקבות מרמור גדול של מורות ז-ח שצריכות להוסיף הרבה שעות ביחס למה שהיה להם עד היום חינוך עצמאי אמר שינסה לפעול להכרה כחט"ב, בהצלחה להם
גם לאחר ההמרהכל הגמולים שנצברים עד דצמבר 2023 נחשבים
לפי מה שאני מבין אז כןגם לאחר ההמרה
מי שלא עבדה כלל אז זה מחושב לפי חודש הכניסה לאופק דהיינו לפי ספטמבר 2023מ
מקפיץ שוב
ככה היה גם בכל הסכמי אופק חדש עד היום עם שאר הרשתות שאצלם ז-ח הוא לא חט"ב אלא חלק ממבנה בית הספרחוזר משרד החינוך שפורסם הוא פרטי ההסכם בין החינוך העצמאי למשה''ח ולכן השאלה היא על החינוה''ע, זה מוזר שלא עמדו ע''כ שתהיה השוואת תנאים בין החט''ב לז'-ח'.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: