כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

חד פעמית

משתמש רשום
ממש לא.
תואר אקדמאי= זה ba ma וד"ר. לא משנה אקדמאי או אקווילנטי.
מוסמך בכיר = תעודת הוראה.
אז איך אתה מסביר את זה?
בחוזה המדובר מדברים על שני מצבים:
1. תואר אקדמי.
2. תואר ראשון.

אם הכוונה של שורה מספר 1 - BA
אז מה הכוונה של שורה מספר 2 ?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
יש לך טעות גמורה
תואר ראשון ותואר אקדמאי ו b.a זה אותו דבר (b.a זה תואר ראשון m.a זה תואר שני)
עכשיו יש תואר אקדמאי, שזה מטעם מוסדות האקדמיה, ויש תואר אקווילנטי שזה המצאה חרדית לתואר חרדי בסמינר ולא במכללה אקדמאית אבל במשרד החינוך זה שווה ערך לתואר אקדמאי
 
נערך לאחרונה ב:

חד פעמית

משתמש רשום
יש לך טעות גמורה
תואר ראשון ותואר אקדמאי ו b.a זה אותו דבר (b.a זה תואר ראשון m.a זה תואר שני, ושניהם תואר אקדמאי)
עכשיו יש תואר אקדמאי, שזה מטעם מוסדות האקדמיה, ויש תואר אקווילנטי שזה המצאה חרדית לתואר חרדי בסמינר ולא במכללה אקדמאית אבל במשרד החינוך זה שווה ערך לתואר אקדמאי
את כל זה ידעתי.

זה לא מיישב את השאלה שהצבתי בניסוח החוזה.

תקרא היטב ותווכח

בהתחלה מדברים על תואר אקדמי - או בעל דרגת שכר שוות ערך שזה הכוונה אקווילנטי.
אח"כ מדברים על על תואר ראשון - או בעל דרגת שכר שוות ערך שגם כאן הכוונה לאקווילנטי.

נמצינו למדים:

יש תואר אקדמי - אקדמי או אקוילנטי
ויש תואר ראשון אקדמי או אקוילנטי.

אני מנסה להבין על מי מדובר בשורה המודגשת. (לא במקור)
 

אבי2021

משתמש מקצוען
תואר אקדמאי זה שם כללי, וכולל בתוכו - תואר ראשון - שני - שלישי וכו.
תואר אקווילנטי גם זה שם כללי, וכולל בתוכו - תואר ראשון וכו.
וכמו ש @נבחר כתב במשר"הח מכירים באקווילנטי בדיוק כמו אקדמאי.
בהתחלה מדברים על תואר אקדמי - או בעל דרגת שכר שוות ערך שזה הכוונה אקווילנטי.
הכוונה בתואר אקדמאי - זה סוג של כותרת הכולל בתוכו ba ma וכו.
בכיר, מוסמך - אינם נחשבים להכשרה אקדמאי. זה אך ורק תעודת הוראה.
 

חד פעמית

משתמש רשום
למה אתם בורחים מהשאלה? אני גם חשבתי ועדיין רוצה לחשוב כמוכם.

אבל יש כאן טקסט שאנחנו צריכים להבין אותו.

אני מעתיק אותו בצורה ברורה יותר. ההדגשות הם ההוספות שלי

בשלב ראשון נדלג על קטע מספר 1

1. עו"ה חדש בעל תואר אקדמי )או עו"ה בעל דרגת שכר שוות ערך לדרגת שכר אקדמית, שאושרה על-ידי אגף כוח אדם בהוראה במשרד החינוך( המועסק במוסד שצורף לאופק חדש ישובץ בטבלאות השכר בדרגה 1 ובותק

2. עו"ה בעל תואר ראשון הכוונה לתואר ראשון BA אקדמאי )או דרגת שכר שוות ערך( הכוונה לתואר ראשון BA אקווילנטי ישובץ בטבלת השכר לבעלי תואר ראשון.

3. עו"ה בעל תואר שני הכוונה לתואר שני MA אקדמאי )או דרגת שכר שוות ערך( הכוונה לתואר שני MA אקווילנטי ישובץ בטבלת השכר לבעלי תואר שני.

4. עו"ה בעל תואר שלישי )ד"ר( הכוונה לתואר ד"ר אקדמאי )או דרגת שכר שוות ערך( הכוונה לתואר ד"ר אקווילנטי: ישובץ בטבלת השכר לבעלי תואר שני. יהיה זכאי בנוסף לתוספת שכר בשיעור של %5 משכרו המשולב בטבלה.

כעת נחזור לקטע מספר 1

1. עו"ה חדש בעל תואר אקדמי לאיזה תואר אקדמי מתכוונים כאן? )או עו"ה בעל דרגת שכר שוות ערך לדרגת שכר אקדמית, לאיזה תואר אקווילנטי מתכוונים כאן? שאושרה על-ידי אגף כוח אדם בהוראה במשרד החינוך( המועסק במוסד שצורף לאופק חדש ישובץ בטבלאות השכר בדרגה 1 ובותק

לא יתכן שמתכוונים כאן לתואר ראשון BA כי עליו ידובר בקטע מספר 2. וכן הלאה.

תודה למי שהיה איתי עד כאן.

אשמח להבין.
 
נערך לאחרונה ב:

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
קטע 2.3.4 זה פירוש לקטע 1
קטע 1 מדבר על הכלל שכל עו"ה חדש בעל תואר אקדמאי נכנס לדרגה 1 וותק 1 (בשונה מהקיימים שעושים להם המרה)
וקטע 2.3.4 מדבר באיזה טבלת שכר הוא משובץ (בדרגה 1 וותק 1)
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
ושאלה- יום לימודים עד 15:00 באופק.
חייב להיות 7 שעות או 8?
זה תלוי בהחלטת מנהל או הוראה מגבוה?
תלוי באיזה שעה מתחיל היום ומה אורך ההפסקות
יש 2 מקומות שמופיע
פעם אחת כתוב יום לימודים לא הסתיים לפני השעה 15.10
ויש מקום שכתוב לא לפני 15.20
זה בתנאי שמתחילים ב8.00
אם מתחילים אחרי אז מסיימים יותר מאוחר
וכמובן אם יש הפסקות קצת יותר ארוכות אז היום מתארך
 

מקל קסמים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תלוי באיזה שעה מתחיל היום ומה אורך ההפסקות
יש 2 מקומות שמופיע
פעם אחת כתוב יום לימודים לא הסתיים לפני השעה 15.10
ויש מקום שכתוב לא לפני 15.20
זה בתנאי שמתחילים ב8.00
אם מתחילים אחרי אז מסיימים יותר מאוחר
וכמובן אם יש הפסקות קצת יותר ארוכות אז היום מתארך
אם מתחילים ב 8:00 ומסיימים ב- 15:00
המנהל יכול להחליט אם ילמדו 7 או 8 שיעורים?
או שיש נוהל מסודר בעניין הזה?
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
אם מתחילים ב 8:00 ומסיימים ב- 15:00
המנהל יכול להחליט אם ילמדו 7 או 8 שיעורים?
או שיש נוהל מסודר בעניין הזה?
שכחתי לציין
יום לימודים בן 8 שעות לא יסתיים לפני

תנסי לעשות חשבון
8.00-8.50
8.50-9.40
הפסקה
10.10-10.55
10.55-11.40
הפסקה
12.00-12.45
הפסקה
13.00-13.45
הפסקה
14.00-14.45
14.45-15.30

אם נקצר קצת את ההפסקות נגיע ל 15.10-20
 

חי 523

משתמש פעיל
בעצם 8-3 זה 7 שעות בחוץ ו8 שעות בהוראה, ...

שאלה : מהיכן יביאו כ"כ הרבה כיתות בשביל כל הפרטני??
ומהיכן יש כ"כ הרבה שעות לימוד, מה יעשו שם מוזיקה??
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
בעצם 8-3 זה 7 שעות בחוץ ו8 שעות בהוראה, ...

שאלה : מהיכן יביאו כ"כ הרבה כיתות בשביל כל הפרטני??
ומהיכן יש כ"כ הרבה שעות לימוד, מה יעשו שם מוזיקה??
קח בחשבון שבהוראה לא מחשיבים הפסקות

פרטני לא חייב להיות בחדר נפרד
זה יכול להיות בתוך הכיתה או במסדרונות או בספריה
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
פרטני בכיתה?? ומה יעשו כל הבנות בזמן הזה? עוד מורה? חגיגה שלמה...
בשיטה של למידה בקבוצות קטנות
מורה מלמדת מקצוע
כל קבוצת בנות עובדות יחד
המורה מסתובבת בין הקבוצות
ומורה אחת יושבת עם קבוצה ולומדת איתם
ראיתי את זה בחו"ל במערכת החינוך הבריטית, הגויים וביהודים
וגם בארץ בחילוני, בממד, וגם בחרדי
זה עובד נפלא

לא כולם בנויים לכך אבל מי שיצליח זה משהו מיוחד.
 

חי 523

משתמש פעיל
בשיטה של למידה בקבוצות קטנות
מורה מלמדת מקצוע
כל קבוצת בנות עובדות יחד
המורה מסתובבת בין הקבוצות
ומורה אחת יושבת עם קבוצה ולומדת איתם
ראיתי את זה בחו"ל במערכת החינוך הבריטית, הגויים וביהודים
וגם בארץ בחילוני, בממד, וגם בחרדי
זה עובד נפלא

לא כולם בנויים לכך אבל מי שיצליח זה משהו מיוחד.
ומי שלא בנוי לכך? מה תעשה מורה שרק רוצה שקט ולמידה איכותית והרי אסור יותר י24 פרונטלי?
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
יש גם לגננות
אם הגננות בציבור החרדי יכנסו השנה זו עדיין שאלה
יכול להיות שרק הרשתות הגדולות
שיטת החישוב של השעות קצת שונה מהיסודי
בנוסף יש גמול ניהול גן
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה