אפשר לעבוד ב85% משרה, זה בערך אותו מספר שעות כמו בעולם הישן, ועדין לקבל תוספת מכובדת מאדוכן כל ה3 שעות חינוך הגיעו בגלל מחויביות אלו..עכשיו מורידים גם את זה...
אפשר לעבוד ב85% משרה, זה בערך אותו מספר שעות כמו בעולם הישן, ועדין לקבל תוספת מכובדת מאדוכן כל ה3 שעות חינוך הגיעו בגלל מחויביות אלו..עכשיו מורידים גם את זה...
גם למצועיות יש סוג של גמול וזה לא תוספת מעבר למה שהיה לנו עד היום למי שמבין בפרטים...גמול חינוך - 10% או 1000 ש"ח - הגבוה מביניהם
אין לי מושג על איזה גמול את מדברתגם למצועיות יש סוג של גמול וזה לא תוספת מעבר למה שהיה לנו עד היום למי שמבין בפרטים...
נכון שוב אנחנו מדברות על כך שעד היום נתנו למחנכות מל א תפקידים ודברים שמעבר לשעות חינוך עקב 3 שעות חינוך כרגע זה פשוט ירד אני לא מדברת על ז-ח שתצתרכנה לעבוד פרונטלית עוד 5 שעות כדי להגיע לאותו אחוז משרה...אפשר לעבוד ב85% משרה, זה בערך אותו מספר שעות כמו בעולם הישן, ועדין לקבל תוספת מכובדת מאד
תסתכלי בתלוש יש גמול מקצועית היה אפילו דיון על כך מה שווה יותר..נכון שוב אנחנו מדברות על כך שעד היום נתנו למחנכות מל א תפקידים ודברים שמעבר לשעות חינוך עקב 3 שעות חינוך כרגע זה פשוט ירד אני לא מדברת על ז-ח שתצתרכנה לעבוד פרונטלית עוד 5 שעות כדי להגיע לאותו אחוז משרה...
למקצועית יש ההתמודדות שלה.תסתכלי בתלוש יש גמול מקצועית היה אפילו דיון על כך מה שווה יותר..
מה פתאום אין אפשרות לקבל משרת אם ואז יורד לך המוןאפשר לעבוד ב85% משרה, זה בערך אותו מספר שעות כמו בעולם הישן, ועדין לקבל תוספת מכובדת מאד
באופק חדש משרת אם מ 80%מה פתאום אין אפשרות לקבל משרת אם ואז יורד לך המון
הכל נכון רק דיברנו על יום חופשי ביום שישי אין לי מקצועית אחת שרוצה לעבוד בשישי אלא רוצות גם שישי וגם יוןם חופשילמקצועית יש ההתמודדות שלה.
מעדיפה חינוך, עם פינה קבועה שלי. מאשר להתמודד עם משמעת בכיתות שונות.
לכל דבר יש מעלות וחסרונות.
באופק חדש יש סיכוי להגיע למשכורות יפות שפעם רק דימינו.
לא מבינה מה את מראה לי פה גמול חנוך לכתה א
תמיד!! רק פה זה פרונטלי 22 וכך הייתי פרונטלי 21 וכן כמחנכת היו לי 3 שעות פחות... עקב ריבוי תפקידים...באופק חדש משרת אם מ 80%
אז מה כתבת שב85% משרה מפסידים משרת אםתמיד!! רק פה זה פרונטלי 22 וכך הייתי פרונטלי 21 וכן כמחנכת היו לי 3 שעות פחות... עקב ריבוי תפקידים...
לא הצלחתי לעלות באותה הודעה את 2 התמונות, יש כמה הודעות אח"כ את החשבון השני, אחד עם חינוך, והשני בלי חינוך. ותראי את ההבדל.לא מבינה מה את מראה לי פה גמול חנוך לכתה א
ל א! רק כשיש לך 10 אחוז משרת אם את מגיעה ל90 אחוז ואז זה אותם שעות פרונטליות וכדי לגיע ל85 שאת מדברת מדובר ביותר שעות פרונטליות כך שזה לא אותו דבר הבנת...אז מה כתבת שב85% משרה מפסידים משרת אם
תחליטי
ומה זה תואר ראשון? אקדמאי או אקווילנטי?מה פתאום
תואר אקדמאי זה b.a אקדמאי או אקווילנטי
גם וגםומה זה תואר ראשון? אקדמאי או אקווילנטי?
ממש לא.כך כתוב בחוזה:
עו"ה חדש בעל תואר אקדמי )או עו"ה בעל דרגת שכר שוות ערך לדרגת שכר אקדמית, שאושרה על-ידי אגף כוח אדם בהוראה במשרד החינוך( המועסק במוסד שצורף לאופק חדש ישובץ בטבלאות השכר בדרגה 1 ובותק 1. עו"ה בעל תואר ראשון )או דרגת שכר שוות ערך( ישובץ בטבלת השכר לבעלי תואר ראשון. עו"ה בעל תואר שני )או דרגת שכר שוות ערך( ישובץ בטבלת השכר לבעלי תואר שני. עו"ה בעל תואר שלישי )ד"ר( )או דרגת שכר שוות ערך(: ישובץ בטבלת השכר לבעלי תואר שני. יהיה זכאי בנוסף לתוספת שכר בשיעור של %5 משכרו המשולב בטבלה.
אני מבין מכאן שכשהם אומרים תואר אדקמי אין הכוונה לBA אלא למוסמך בכיר.
שימו לב שיש תואר ראשון או דרגת שכר מקבילה (הכוונה לתואר אקווילנטי, לכאורה)
וחוץ מזה, יש "תואר אדקמי".
כנראה הכוונה למוסמך בכיר.
מה אומרים? @יועץ ארגוני פדגוגי @טילון ??
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: