יועץ ארגוני פדגוגי
מהמשתמשים המובילים!
..א. חלוקת שעות פרונטליות ופרטניות באופן יחסי נמצא וכתוב בחוק בבתי ספר בהם יש 8 שנים, מתוכם ז-ח נחשבות חטיבה לכל דבר וענין.
כבר ענה על זה @ש.ז.י.
..א. חלוקת שעות פרונטליות ופרטניות באופן יחסי נמצא וכתוב בחוק בבתי ספר בהם יש 8 שנים, מתוכם ז-ח נחשבות חטיבה לכל דבר וענין.
איך מגיעים למחלקה המשפטית?? יש לך טלפון שלהם??באופן כללי צוות חכם יבדוק את זכויותיו
כרגע המורות הן עובדות משרד החינוך, נקודה, ומהר מאד אפשר לאתר שם אנשים שיודעים חוק ויודעים גם לדווח.
למשרד החינוך יש מחלקה משפטית שמקבלת פניות באופן אנונימי, הם אפילו אומרים - אל תגידו לנו מי אתם, ואל תכתבו במייל, תדווחו ונבדוק.
והכי חשוב - אין שום אפשרות לנצל מורה לדבר שהוא לא חוקי, אלא אם כן המורה מזלזלת בעצמה.
שימו לב שחלק מהדברים שנכתבו כאן לא קשורים לאופק חדש,
וחלק אכן חדשים וחשוב מאד לדייק בהם ולהביא לידיעת המורות, למשל:
דיווח שעות בכיתות גבוהות - לא קשור לאופק חדש, בתי ספר שיחקו עם זה עד היום, פשוט צריך לעצור את זה. נקודה.
אין שום אפשרות להכניס מורות בשעות תומכות או פרטניות למילוי מקום או להקבצה!
אם המורה הסכימה - בעיה שלה!!! ואולי זה אפילו "חב לאחריני", אבל זה לא חוקי! נקודה.
עוד משהו - יש הגדרה ברורה מאד כמה "חלונות" אפשר ליצור במערכת של מורה, ביחס למספר שעותיה.
תבררו כמה מגיע לכם לפי מספר השעות במערכת, ואל תסכימו ליותר מזה.
לגבי שעות פרטניות - מי שבונה על זה שעות מעבר ללימודים - זה יקרוס מולו כמו שקרה בכל המוסדות המתוקנים.
ילדים שלא מסוגלים ללמוד נורמלי, ויום הלימודים הרגיל גדול עליהם, לא באמת יכולים להישאר שעות נוספות, רק כי המורה שלהם היתה צריכה לסמן את הפרטניות שלה...
זכרו תמיד שיש אפשרות להמיר את השעות הפרטניות שלכן בתפקיד מוגדר ללא קשר למספר שעות, בהסכמת המורה והמנהלת, למשל: אחראית רכישת מתנות לשמחות של צוות / עריכת דפי עבודה לכל המחזור לקראת מבחן מחצית / התנדבות לשעה של סיכום חומר רציני לפני מבחן לכל תלמידה שרוצה / עזרה בגינון או בקישוט קיר הפרוזדור, וכן על זה הדרך. מנהלות מאד מאד מתחברות לזה! ואז אין צורך לספור שעות, התפקיד הוא חשוב ומשמעותי לבית ספר, וזה מאושר מלכתחילה.
וכמו תמיד - יש מנהלים/ות שהתנהלו באופן עצוב,
אבל דבר נפל: המורות הן עובדות משרד החינוך, יש להן תיק מסודר, ויש למי לפנות. נקודה.
לגבי שעת תפילה - יפה בן דוד בזמנו נלחמה על כך שהיא תיחשב שעה פרונטלית,
אינני יודעת אם זה נכנס לנוהל חוקי סופי.
מה שוודאי - זה חייב להיחשב כשעה תומכת. מינימום מינימלי ביותר.
אז זה הסכם ייחודי לחינוך העצמאי ולרשת???מההסכם שפורסם אתמול נראה שכל ז-ח יהפכו ליסודי מבחינת שבוע העבודה
זה היה בעבר. בעולם הישן היו הגדרות למס' שעות החלון והדלתות למורה.עוד משהו - יש הגדרה ברורה מאד כמה "חלונות" אפשר ליצור במערכת של מורה, ביחס למספר שעותיה.
אז מה ההבדל בין מורים ז-ח למורים א-ו?לגבי א.
מההסכם שפורסם אתמול נראה שכל ז-ח יהפכו ליסודי מבחינת שבוע העבודה
כל הנושא של חט"ב כרגע זה רק כשחט"ב עומד בפני עצמו בלי א-ו'
ברור, מי שיחתום על הצטרפות לאופק חדש, על כל המשתמע, יקבל בנתיים 14% עד לקביעת דרגה אישיתהאם בחודשים הראשונים שיהיה רק העלאה של 14 אחוז ולאחמ"כ עדכון דרגה, האם תהיה תוספת שעות עבודה בחודשים אלו או לא?
ומה התשובה לנידון זה?היה נידון בעבר על כך שמורה הנכנסת בדרגת בכיר מקבלת דרגה גבוהה מאשר אם הייתה נכנסת עם בי איי ( כמובן ששכרה בפועל הוא לפי דרגת בכיר)
ולאחר שתשלים את הבי איי ויעשו חישוב מחדש האם היא תישאר באותה דרגה ונמצא שהיא הרוויחה הרבה או שיורידו לה את הדרגה ואז היא אפילו תהיה פחות ממורה שנכנסה עם בי איי
מי שתמהה אל השאלה זה אחד הבאגים המוזרים באופק חדש
נשמח מאוד שמי שמבין בעניין יענה
תודה
דרגה הכי גבוהה בבכיר לא תגיע לדרגה הכי נמוכה בתואר ראשוןומה התשובה לנידון זה?
בדיוק השלמתי עכשיו b.a.
לעדכן? לא לעדכן?
היה בעבר אבל לא מדוייק כברהאם יש איזה מחשבון/כלי שמאפשר למורה לדעת מה הדרגה שלו באופק על סמך נתוני ההעסקה מהעולם הישן?
בחוזר שהופץ אתמול כתוב בסופו בשפה מאד פשוטה כיצד לבצע את ההמרה כולל טבלאות מעודכנותהיה בעבר אבל לא מדוייק כבר
הכי פשוט להיכנס למחשבון שכר של משרד החינוך להזין נתונים ולבדוק עצמאי המרה
לפרטים נוספים כנס ל מורה נבוכים חלק ד שנכתב ע"י @טילון
אוקידרגה הכי גבוהה בבכיר לא תגיע לדרגה הכי נמוכה בתואר ראשון
בהחלט לפי מה שכתוב נשמע שזה בכוונה בניסוח מעומעם. למרות שלא עולה בדעתי איזו סיבה יש לחודש אחר לתת נתונים שונים אם החודש הוא חודש זהה לכלל הצוותים.יש משהו לא ברור בהסכם
שכביכול לא ברור לפי איזה חודש הדרגה תחושב...
שזה אומר 36 ש"ש!רק במשרה מלאה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: