כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

מנוי חדש

משתמש פעיל
עמ' 23
גמולי השתלמות, שנרכשו לפני המעבר לרפורמה, יובאו בחשבון בחישוב השכר הקובע להמרה.
מורה אשר השלים זכאות לתואר אקדמי או לגמול השתלמות בין חודש מרץ בשנה שקדמה למעבר שלו לרפורמה לבין תחילת שנת הלימודים (1 בספטמבר) בה עבר לרפורמה, תילקח בחשבון, בשכר להמרה, זכאותו לתואר אקדמי או לגמול השתלמות כאמור.
מורה אשר השלים זכאות לתואר אקדמי או לגמול השתלמות בין תחילת שנת הלימודים (1 בספטמבר) בה עבר לרפורמה לבין 31 בדצמבר באותה שנת לימודים, תבוצע לגביו המרת שכר מחודשת, בה תילקח בחשבון, בשכר להמרה, זכאותו לתואר אקדמי או לגמול השתלמות כאמור, בתחולה ממועד הזכאות.
השאלה אם מה שמופיע שם רלוונטי לעכשיו,
בחוברת שהבאתם זה בזמן שהיה ניתן להצטרף לאופק לפני BA ולהשלים אח''כ מה שלא נראה שקיים בהסדר החדש אא''כ יתקנו אותי כאן.
 

מה שאני

משתמש מקצוען
יעקב ריבלין: יום היסטורי בחינוך החרדי. לאחר שנים של מאבק נחתם סוף סוף ההסכם בין רשתות החינוך החרדיות הגדולות ומשרד החינוך על הצטרפות לתוכנית אופק חדש. התוכנית תוסיף עשרות אחוזים לשכר המורים החרדים. התוכנית מופיעה בהסכם הקואליציוני אך מופיעים בה דברים אחרים שלא קויימו ולא יקוימו. השושבין הוא השר במשרד החינוך חיים ביטון. שאפו.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
אם הוותק המעודכן בתלוש של החינוך העצמאי גבוה (ב3 שנים) מהוותק המעודכן במשרד החינוך, לפי איזה וותק תקבל?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אם הוותק המעודכן בתלוש של החינוך העצמאי גבוה (ב3 שנים) מהוותק המעודכן במשרד החינוך, לפי איזה וותק תקבל?
חינוך עצמאי כתבו לי שהעיקר שאצלם זה מעודכן טוב כי הם מעבירים את הפרטים למשרד החינוך
אבל עכשיו כבר אמור להיות מעודכן גם במשרד החינוך כי הם העבירו את כל הפרטים בחודש האחרון
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
אם הוותק המעודכן בתלוש של החינוך העצמאי גבוה (ב3 שנים) מהוותק המעודכן במשרד החינוך, לפי איזה וותק תקבל?
לפי משרד החינוך
הוא קובע דרגה על פי הנתונים שנמצאים אצלו
אם חינוך עצמאי יעדכן כעת את כל השנים אז משרד החינוך ידע מזה.

רשת בני יוסף ביקשה מהמוסדות שישלחו מרוכז למי אין סנכרון בין התלוש ברשת למשרד החינוך, לצרף אישור מעסיקים של ביטוח לאומי והם יעדכנו לכולם במרכז.
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!

קבצים מצורפים

  • IMG-20230629-WA0000(1).jpg
    IMG-20230629-WA0000(1).jpg
    KB 137.5 · צפיות: 41

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
מה הכוונה הודעה לבוגר?
מי שמסיים את הלימודים כולל כל החובות הלימודיים זכאי לתעודה .
רק שבדרך כלל המכללה מוציאה תעודות יפות וחתומות עם העתיק למשרד החינוך פעם או פעמיים בשנה.
בנתיים הם שולים הודעה לבוגר על סיום לימודים וזכאות לתעודה.
משרד החינוך מקבל את זה ומעלה את השכר והדרגה וגם אם מישהו ניגש למכרז זה תקף כמו תואר.
 

הארז

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
בית ספר שיכנס לאופק ומורה תסיים BA באמצע שנה
אפשר להצטרף לאופק באמצע שנה?
 

nech4

משתמש פעיל
אופק חדש מביא איתו בשורה של העלאה משמעותית בשכר לרוב המורות, שיפור תנאי העבודה: פחות שעות פרונטליות, שעות פרטניות (מסייע מאד לחווית ההוראה והסיפוק כשכל התלמידים מתקדמים!) ושעות שהיה- למשימות שעד היום לא היו מתוגמלים עליהם.
לאחר חישובים להרבה מורות
אפילו הפחתה למינימום משרה הכוללת זכאות למשרת אם (מינוס שעתיים עבודה בשבוע)- עדין השכר גבוה יותר אצל רוב המורות.
אז נשמע אידיאלי, לא?!

לא רוצה להיות משביתת שמחות
אך כמה חודשים אני תוהה לעצמי איפה ימצאו החרדים (וסליחה על ההכללה הבוטה. שמורי תורה ומצוות אני לא בטוחה שזו הגדרה ראויה להם) את החורים החוקיים או האי-חוקיים כדי לתת מה שפחות ולדרוש ממנו כמה שיותר. אין מתנות חינם, כבר אמרנו?!

ובכן, עם כניסת הרפורמה לתוקף קיבלו (לפחות בבני יוסף-ש"ס) המורות פניות מהמנהלים על תנאי העבודה החדשים.
אני מציינת מס' נקודות.
חלקן בהחלטת מנהל/ת
חלקן בהוראה מפורשת של הפיקוח (!!) או בעידודם הסמוי/ הגלוי.
אז סליחה מראש על האורך
אבל אולי אעשה את חלקי הקטן במניעת ניצול עובדי הוראה.

א) שעות תפילה- חלק מהשעה הפרונטלית הראשונה. (השיעור הראשון 50 דק' ו-20 דק' ממנו זה תפילה). ברשת החליטו כי אין שינוי והתפילה תמשיך להיות על חשבון המורות!
ב) מס' ימי העבודה: שימו לב שעד 85% משרה ניתן ב-4 ימים. חלק מבתי הספר תובעים מהמורות 5 ימי עבודה! (ומקצועיות יום שישי חופשי.. גם תוספת יום עבודה וגם אי מתן זכות לבחירת יום חופשי!)
1689796443328.png

הערה: יש מורות שלא מבחינות בהבדל בין "משרה מלאה" (100% משרה) לבין "משרת אם" (מעל 79% משרה). יש הרבה מורות שיעדיפו לשמור על זכות משרת אם (מעל 79%) אך להישאר עם 4 ימי עבודה.

ג) שעות פרטניות עד 5 תלמידים. יש מנהלות שכבר הודיעו שיקצו שעות אלו לשעות הקבצה: כלומר- להפוך לשעה פרונטלית! (על כל המשתמע, כולל העברת שיעור, מבחנים, דו"חות, ציונים..)
ד) משך יום העבודה: ע"פ החוק עד 15:10. בפועל כבר קיבלו מורים הודעה כי השעות הפרטניות יהיו אחרי סיום היום (15:00) ועליהם לתאם עם ההורים את חזרת הילד הביתה)
ה) שימו לב! שעות השהיה משולמות עבור ישיבות צוות, שיחות עם הורים וכד'. זה לא צ'ופר של המנהל! ואין מציאות של חלונות ודלתות באופק חדש! כל שעה שמורה נמצאת בביה"ס משולמת!
ו) חשבנו שתמו שעות ההתנדבות. מסתבר שלא. שמעתי על אלו שממשיכים לתבוע אותה..


ספק אם יבוצע:
העובדה כי בתי הספר החרדיים הינם 8 שנתיים, א-ח, מהווה כר נרחב לניצול זכויותיהן של מורות בחטיבת הביניים.
א. האם יבצעו שקלול של הפחתת שעות פרונטליות ו/או פרטניות באופן יחסי לאחוזי המשרה בכל אחת משכבות הגיל?
ב. האם רכזי מקצוע/ שכבה/ חינוך חברתי גם בכיתות החט"ב יקבל עבורם שעת תפקיד ע"ח השעות הפרונטליות?
ג. האם יתנו את הטבת מחצית שעות השהיה לביצוע בבית בדומה לחטיבות הביניים?


למה רשמתי את כל הנ"ל?
א. אולי אני טועה??? אשמח מאד לשמוע וכמובן לתקן את הנאמר.
ב. לפעמים העובדה שמורה יודעת את החוק מונעת בתת מודע של ההנהלה לנצל אותה. שמחתי לעזור.
ג. אם יש מישהו שיכול לסייע במניעת הניצול המחפיר של המורות (שבאה מהנחות יסוד נכונות שלא נלשין, שיש לנו הכרת הטוב, שאנו בעלי אמונה ולא הם המפרנסים, שיש מספיק נשים שימחו לעבוד גם בתת תנאים ועוד ועוד, כידוע זה מכבר..)- שיעשה את זה כמה שיותר מוקדם!! אשמח לשמוע על כל יוזמה שכזו.
 

קובי הלוי

משתמש רשום
היה נידון בעבר על כך שמורה הנכנסת בדרגת בכיר מקבלת דרגה גבוהה מאשר אם הייתה נכנסת עם בי איי ( כמובן ששכרה בפועל הוא לפי דרגת בכיר)
ולאחר שתשלים את הבי איי ויעשו חישוב מחדש האם היא תישאר באותה דרגה ונמצא שהיא הרוויחה הרבה או שיורידו לה את הדרגה ואז היא אפילו תהיה פחות ממורה שנכנסה עם בי איי
מי שתמהה אל השאלה זה אחד הבאגים המוזרים באופק חדש
נשמח מאוד שמי שמבין בעניין יענה
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה