כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
ובכן חשבתי שאין מי שלא יודע את זה אחרי השנים 23 - 24, אבל כנראה שיש עוד כמה שלא שמו לב:
60% - 70% מהשליטה במדינה נמצאת בידים של תמנון רב זרועות שמאלני ושונא דת: בג"ץ, בתי המשפט השונים, היועמשיה, התקשורת, הפקידות הבכירה (כמו ראשי האגפים באוצר), הפיקוד הבכיר בצבא, הטייסים, האקדמיה, הטייקונים ובכירי שוק ההון,
נראה לי שהם שולטים ב90%...
זאת המציאות העצובה.
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
באופן כללי ניתן לומר שהנציגים עושים עבודת קודש בכיבוי שריפות ובמסירות שאין שני לה.
אבל אין להם אסטרגיה יכולת למנוע את השריפות מלכתחילה.

הרי אם היו יודעים שהולכת להיות מלחמה, היו נשכבים על הגדר בשביל חוק הגיוס
אושר גדול. אם היו מעבירים חוק גיוס/חוק יסוד לימוד תורה ב22', בג"ץ כבר היה עושה ממנו מזמן מטוס נייר, ביחד עם עילת הסבירות.

הנסיון היחיד לפתור משהו מהותי בסטטוס של הציבור החרדי בארץ היה הרפורמה המשפטית.
 

צוק איתן

משתמש פעיל
את זה למדו חז"ל מדברי יעקב אבינו עד אשר אבא אל אדני שעירה - הרחיב לו הדרך שלא היה דעתו ללכת אלא עד סוכות אמר אם דעתו לעשות לי רעה ימתין עד בואי אצלו והוא לא הלך [רש"י].
ככה עוברים את הגלות 'מתמרנים' פה ושם.
לכן הקים הגראי"ל את 'ועדת טל' והרוויח 20-30 שנה של שקט.
לא הולכים מול השליט 'ראש בראש'.
מורידים את הראש ומתמרנים [ולא דווקא פתרון 'שורשי ויסודי'].
זהו מה שלימדו אותנו חז"ל וזה המסורת שלנו.
מעניין .לא שומעים שום מילה מהרשתות החרדיות
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה יש להם לומר?
הרי עדין לא נחתמו התקנות, בשביל מה סתם להתרברב, אם זה לא יחתם בסוף או שבגצ יפסול אחרי זה עוד פעם כולם יכעסו עליהם
ואם הם יגידו שזה תקנות טובות בכלל מיד יעוטו עליהם
 

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יוצרי ai
60% - 70% מהשליטה במדינה נמצאת בידים של תמנון רב זרועות שמאלני ושונא דת: בג"ץ
הלואי 60-70, בג"ץ שולט שליטה מלאה- נותן לממשלה הנבחרת כאילו לנהל את המדינה - על כל דבר שלא נראה להם הם מתערבים ופוסלים חוקים וזה הכל- וכל נבחר ציבור שפועל לפי השקפתו והשקפת בוחריו, פשוט תפרו לו תיק- עד שהתישר עם השמאל (שרון, מנדלבליט ועוד)
תשכחו מזה שאנחנו חיים בדמוקרטיה- המנדטים החרדים משפיעים ועוזרים פה ושם,
אבל דמוקרטיה וממשלה זה ממש לא- יותר רפובליקת בננות.
 

צוק איתן

משתמש פעיל
מה יש להם לומר?
הרי עדין לא נחתמו התקנות, בשביל מה סתם להתרברב, אם זה לא יחתם בסוף או שבגצ יפסול אחרי זה עוד פעם כולם יכעסו עליהם
ואם הם יגידו שזה תקנות טובות בכלל מיד יעוטו עליהם
לגבי הבגצ .לפי האמירות הבטוחות של השר קיש שזה יום גדול וכו וכו כנראה שחשב על זה ובכל מקרה הבטיח על חתימת התקנות ביום רביעי .לא נראה שיעשה מעצמו חוכא ואתלולא
ואגב באחד האתרים פורסם לפי דברי השר שתוספת אופק חדש יוחל מהחלת הרפורמה .הוי אומר תשפד
 

צוק איתן

משתמש פעיל
בחדשות הארץ פורסם .מלשכתו של השר חיים ביטון נמסר שהוא מתנגד לתקנות שתיקן השר קיש שמנוגדות לעמדותינו ולערכנו .מה האם זה גם חלק מהמשחק?
 

בעל שם טוב

משתמש רשום
אני בהודעתי באתי לומר בעיקר שהם עושים המון.
אבל איני מסכים עם הכותבים הנכבדים שהם עושים מה שצריך.
אם היו מתעקשים על שלהם בזמנו כמו בן גביר הכל היה בפנים. עכשיו כבר מאוחר.
 

משושי

משתמש פעיל
אני בהודעתי באתי לומר בעיקר שהם עושים המון.
אבל איני מסכים עם הכותבים הנכבדים שהם עושים מה שצריך.
אם היו מתעקשים על שלהם בזמנו כמו בן גביר הכל היה בפנים. עכשיו כבר מאוחר.
דווקא בן גביר זה הדוגמא שלא עוזר להתעקש שום דבר ממה שהוא רצה שהוא מהותי הוא קיבל, זה שאין למחבלים פיתות לא נחשב השיג, למרות שזה חשוב ונכון.
 

ברכה וישועה

משתמש פעיל
כולם יודעים שהעיקר זה המציאות ולא כל הדיבורים
1. ולכן אם בסופו של דבר מקבלים אופק זה ניצחון אדיר ביותר
2. צריך לזכור שאף אחד בבנים לא הולך לעשות ליבה בטח לא גור וגם לא בני יוסף כולם יודעים שעובדים כאן בעיניים וגם קיש יודע את זה
[3. מי שרוצה יכול להיות חמוץ אבל האמת שבגץ אין לו כמעט שליטה אני תופס את עיקרי הדברים שעומדים בעין הסערה במדינה א. השבת החטופים ייתכן שכולם בבגץ רוצים שיישיבו אבל הממשלה מחליטה 2. הפסקת הלחימה הממשלה מחליטה דרך אגב כמעט לא מצאנו שמנעו במלחמה משהו מחיל האוויר וכו' 3. תקציב המדינה הממשלה מחליטה 4. מינויים של מנכלים במשרדים מחליטים השרים דוגמה קטנה ביותר ניתן לראות בקריית גת שהמכרז לחרדים היה זול בכמה מאות אלפים מהחילונים 5. ניתן להאריך אבל זה לא המקום
כן יש את הבעיה של שוויון בנטל שזה דבר רציני ומהותי ושם הבג"ץ די מחליט צריך לזכור שכבר עשרות שנים אנחנו בסוגיא ואם זה היה תלוי בבגץ הם היו מגייסים אותנו ולבנתיים עוד לא גייסו אותנו אז גם בזה הם לא מחילטים
וכן צריך לזכור שכרגע הרוב במדינה והכנסת רוצה שהחרדים יתגייסו ולכן לא מעבירים חוק כי אין רוב כרגע בכנסת להעביר חוק
נחמד להגיד שרוצים דמוקרטיה כי ברגע שרוב המדינה תרצה שנתגייס נטען בצדק שיש זכות בסייסת לכל אחד לא להתגייס אם זה נוגד את השקפתו וגם רוב בכנסת לא יכול להכריח ולקחת זכויות יסוד מאנשים
אבל אסור להתבלבל שהבית משפט מחליט על חייל מסוים שיש חשד שהוא התעלל במחבל אויב נפשינו זה לא בכלל דבר מהותי זה שולי ביותר]
 
נערך לאחרונה ב:

הרבי משה

משתמש רשום
כתבה שהתפרסמה אמש.
שר החינוך יציג תקנות להצטרפות מוסדות לימוד חרדיים להסכם אופק חדש
אחרי ניסיונות רבים לצרף את המורים להסכם, נקבע כי מוסדות החינוך יחויבו להכשיר מורים ללימודי ליב"ה תוך 4 שנים | בתי הספר לא יחויבו להצטרף לחינוך הממלכתי-חרדי, אף שיהיו חלק מהזרם הממלכתי.
שר החינוך יואב קיש יציג ביום רביעי הקרוב בפני וועדת החינוך תקנות חדשות לחוק החינוך הממלכתי, שמטרתן לאפשר הצטרפות של מוסדות חינוך חרדיים להסכם השכר 'אופק חדש'.
משמעות הדבר היא הכללת הצוותים החינוכיים של גני הילדים, בתי הספר היסודיים ומוסדות לחינוך מיוחד בהסכם השכר של צוותים אלו במערכת החינוך הממלכתית. ההסכם כולל עלייה בשכר לפי דרגות התמקצעות וותק, וגמולים כספיים על תפקידים שונים במערכת.
בשנה האחרונה נעשו לא מעט ניסיונות מצד קיש ויו"ר וועדת הכספים משה גפני להכניס תקנות אלו בחוק החינוך הממלכתי, שזכו להתנגדויות הן מהייעוץ המשפטי של משרד החינוך והן בעתירה בבג"ץ של העמותה האזרחית חדו"ש באפריל האחרון.
על פניו נראה כי התקנות הן הלכה למעשה הצטרפות לזרם הממלכתי חרדי, אך זה אינו בהכרח המצב: ראשית, ההצטרפות ל'אופק חדש' אינה מותנית בהצטרפות לזרם הממלכתי חרדי, ויתרה מכך, מנהל המוסד יכול לבקש להיות תחת פיקוח הזרם הממלכתי דתי, ואם הוא אינו מבקש, הוא חלק מהפיקוח הממלכתי הכללי.
17,500 תלמידים לומדים בזרם הממלכתי חרדי, ב-78 בתי ספר וב-220 גני ילדים. 2,098 צוותי הוראה מלמדים תלמידים אלו ונכללים ב'אופק חדש'. מטרת הזרם, שהקים שר החינוך שי פירון ב-2014, היא "אפשרות לחינוך רשמי מפוקח ומקיף לצד מעטפת חרדית מותאמת", כפי שכתוב במטרות של אגודת ידידי הממ"ח.
עולה השאלה מדוע קיש מייצר שתי דרכים שונות להצטרפות של החינוך החרדי לחינוך הממלכתי, במקום להשקיע בחינוך הממלכתי חרדי. כפי שדווח ב'ישראל היום' ביולי האחרון, מוסדות החינוך החרדיים של חסידיות קרלין, צאנז, ביאלא, בעלז, ויז'ניץ ובויאן יצטרפו לחינוך הממלכתי חרדי. עוד דווח כי רשת 'בני יוסף' יקימו חמישה מוסדות בזרם הממלכתי חרדי ב-2025. כלל מוסדות אלו אינם חלק מהחינוך הממלכתי היום.
המוסדות יוכלו להכשיר את המורים תוך 4 שנים
התנאי הראשון להצטרפותם של המוסדות החינוכיים ל'אופק חדש' הוא הסכמתם של 50% מהצוות החינוכי של מוסד החינוך ולימוד 100% לימודי ליבה לכלל שכבות הגיל במוסד. הכוונה בלימודי ליבה היא ללימוד המקצועות הבאים: חשבון, אנגלית, שפת אם, מדעים וחינוך גופני. עם זאת, אחת התקנות מאפשרת למוסד חינוכי המבקש להצטרף לתוכנית עד ארבע שנים להכשיר את הצוות החינוכי לעמידה בתנאי הסף של 'אופק החדש'. הסיבה לכך היא שכיום, אף שהמוסדות החרדיים מחויבים ללמד אחוז משתנה של לימודי ליבה ביחס לתקצובם, אין מספיק מורים המוכשרים ללמד לימודי ליבה או העומדים בתנאי הסף של 'אופק חדש'.
עמותת חדו"ש מבקרת את המהלך: "הדרישות לכוח הוראה המתאים ללמד את לימודי הליבה מצוינות, אבל התקנות מאפשרות ארבע שנים בהן המוסד לא יידרש לעמוד בחובות אלה, וניתן יהיה להסתפק בכך שהמורים 'מצויים בלימודי הכשרה המחייבת וסיימו הכשרתם בתוך התקופה האמורה'. גם לאחר ארבע השנים הללו, כל שנדרש הוא כי ילמדו במוסד '66 אחוזים לפחות משעות הלימוד המחייבות בכלל מקצועות הלימוד בתוכנית היסוד ולפחות 50 אחוזים משעות הלימוד המחייבות בכל אחד ממקצועות הלימוד בתוכנית היסוד, על ידי עובדי הוראה בעלי ההכשרה המחייבת'. משרד החינוך למעשה קובע פרק זמן של חמש שנים לפחות, בהן הוא מכשיר עבירה סיטונית על החוק לרשתות המפלגתיות החרדיות".
התקנות מחייבות את מוסדות החינוך המעוניינים להצטרף ל'אופק חדש' להשתתף במבחנים הארציים של הרשות למדידה והערכה (ראמ"ה) ובמבחנים בינלאומיים כמו מבחן פיז"ה. תפקידם של המבחנים הוא להעריך את 'עמידתם של המוסדות בתנאים הקבועים בתקנות', כלומר, יכולתם של התלמידים לעמוד בציונים מספקים כלשהם (התקנות לא כוללות רף מסוים) משקפת את רמתם של המורים והמוסד החינוכי בלימודי ליבה.
המבחנים, על פי התקנות, 'יותאמו תרבותית ככל שנדרש'. חשוב לציין כי נכון להיום, בתי הספר החרדיים שמשתתפים במבחנים אלו הם ברובם הגדול בתי ספר חרדיים לבנות ובתי ספר בזרם הממלכתי חרדי. בוועדת ביקורת המדינה שהתקיימה השנה בנושא אמר מנהל ראמ"ה ד"ר גל אלון כי "המבחנים לא נועדו להוות כלי פוליטי", שמשפיע על תקצוב או אי תקצוב המוסדות.
תשלומי ההורים יוגבלו בדומה לחינוך הממלכתי
חלק נרחב מהתקנות מוקדש להתנהלות הכלכלית של מוסדות החינוך המבקשים להצטרף ל'אופק חדש' ובאופן ממוקד יותר בהתנהלות הכלכלית סביב תשלומי הורים. על תשלומי ההורים להיות בדומה לחינוך הממלכתי, כלומר בכפוף לסכום המאושר על ידי וועדת החינוך של הכנסת ועל ידי משרד החינוך. מלבד גובה תשלומי ההורים עוסקות התקנות בניהול חשבון תקין של המוסדות מול משרד החינוך, מפתיחת חשבון המיועד לתשלומי הורים ועד איוש תקן של אדם העוסק בחשבון זה.
תקנות אלו משקפות את החלטת משרד האוצר מיוני האחרון לנתק את הקשר הישיר של רשתות החינוך לתקציב המדינה. אלה יצטרכו לנהל מערכת ניהול תקציבית משלהן. חשוב לציין כי המשמעות של ההצטרפות של מוסדות החינוך ל'אופק חדש' אינה הצטרפות לתוכנית גפ"ן – תוכנית ניהול התקציב של מנהלי בתי הספר של מערכת החינוך, שטומנת בחובה תקציב גבוה יותר מסך תשלומי ההורים, ואוטונומיה רבה יותר בחלוקת התקציב. מנהלי בתי הספר של החינוך הממלכתי חרדי כבר משתתפים בגפ"ן.
איסור אפליה ודרישה לתנאים סניטריים בסיסיים
מלבד סעיפים הקשורים ללימודים עצמם כמו מספר שעות והפסקות כפי שמתקיימים במוסדות החינוך הממלכתיים, ישנם סעיפים נוספים המהווים תנאים להצטרפותם של בתי הספר שאינם קשורים ישירות לתוכנית הליבה כמו למשל מספר התלמידים בכיתה שעליו להיות על פי תקן המשרד. תנאי נוסף הוא מוסד ש"לא קיימת בו הפליית תלמידים כמשמעותה בסעיף 5 לחוק זכויות התלמיד, לרבות בהליך קבלתם". תנאי נוסף נוגע למבנה עצמו של המוסד "תנאי השיכון, הציוד והתנאים הסניטאריים במוסד מניחים את דעת השר". אם כי לא ברור האם 'דעתו של השר' היא ההנחיות המנהליות של משרד החינוך. התנאים הללו הם אלו שמניעים פעמים רבות הורים חרדים לרצות שילדיהם ילמדו בחינוך הממלכתי, בנוסף ללימודי הליבה.
שר החינוך, יואב קיש: "זהו יום מכונן לחברה החרדית ויום בשורה לעתידה של מדינת ישראל. אני גאה להוביל את המהלך הזה שיביא להכנסתם של עשרות אלפי תלמידים חרדיים למעגל לומדי הליבה בשיעור של 100%, וזאת מבלי לוותר על הסטנדרט שקיים בחינוך הממלכתי. אני משוכנע כי המהלך יאמץ לתוכו, באופן מעגלי, עוד ועוד מסגרות חינוך חרדיות. אני מודה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ' על הירתמותו ותמיכתו במהלך האסטרטגי הזה להבטחת שגשוגה של הכלכלה שנים קדימה".
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
כולם יודעים שהעיקר זה המציאות ולא כל הדיבורים
1. ולכן אם בסופו של דבר מקבלים אופק זה ניצחון אדיר ביותר
2. צריך לזכור שאף אחד בבנים לא הולך לעשות ליבה בטח לא גור וגם לא בני יוסף כולם יודעים שעובדים כאן בעיניים וגם קיש יודע את זה
[3. מי שרוצה יכול להיות חמוץ אבל האמת שבגץ אין לו כמעט שליטה אני תופס את עיקרי הדברים שעומדים בעין הסערה במדינה א. השבת החטופים ייתכן שכולם בבגץ רוצים שיישיבו אבל הממשלה מחליטה 2. הפסקת הלחימה הממשלה מחליטה דרך אגב כמעט לא מצאנו שמנעו במלחמה משהו מחיל האוויר וכו' 3. תקציב המדינה הממשלה מחליטה 4. מינויים של מנכלים במשרדים מחליטים השרים דוגמה קטנה ביותר ניתן לראות בקריית גת שהמכרז לחרדים היה זול בכמה מאות אלפים מהחילונים 5. ניתן להאריך אבל זה לא המקום
כן יש את הבעיה של שוויון בנטל שזה דבר רציני ומהותי ושם הבג"ץ די מחליט צריך לזכור שכבר עשרות שנים אנחנו בסוגיא ואם זה היה תלוי בבגץ הם היו מגייסים אותנו ולבנתיים עוד לא גייסו אותנו אז גם בזה הם לא מחילטים
וכן צריך לזכור שכרגע הרוב במדינה והכנסת רוצה שהחרדים יתגייסו ולכן לא מעבירים חוק כי אין רוב כרגע בכנסת להעביר חוק
נחמד להגיד שרוצים דמוקרטיה כי ברגע שרוב המדינה תרצה שנתגייס נטען בצדק שיש זכות בסייסת לכל אחד לא להתגייס אם זה נוגד את השקפתו וגם רוב בכנסת לא יכול להכריח ולקחת זכויות יסוד מאנשים
אבל אסור להתבלבל שהבית משפט מחליט על חייל מסוים שיש חשד שהוא התעלל במחבל אויב נפשינו זה לא בכלל דבר מהותי זה שולי ביותר]
בג"ץ שולט בענייני פנים ולא במדיניות חוץ.
===
שליטת בג"ץ הוא לא בג"ץ לבדו
בג"ץ יחד עם היועמשי"ת והפרקליטות.
כל חוק שהם לא חפצים בו הם מבטלים ולפחות תוקעים לו רגליים.
כל מי שהם לא חפצים בו הם פותחים נגדו תיק [פתיחת חקירה נגד מישהו מספיקה בדרך כלל לחסל אותו פוליטית].
השליטה שלהם היא הרבה יותר גדולה ממה שנראה ממבט ראשוני.

זה כלל לא שולי שהם יכולים לאיים על כל אחד [כולל ראש הממשלה] בפתיחת חקירה.
ברגע שיש לאדם חקירה הוא לא יכול לעבוד כמעט בכלום וזה עולה לו הון כסף ובריאות.
כמעט ונתניהו הודח מראשות הממשלה על ידם [והוא אכן הודח לזמן מה, בעיקר בגללם]
רבים מהפוליטיקאים מפחדים מאוד להתחיל איתם ומיישרים איתם קו [ראה אריאל שרון, ליברמן ועוד].
הם יכולים למרר לבן אדם את החיים כפשוטו ולפגוע אנושות בבריאותו הנפשית והפיזית.
ראה רפי רותם ורשות המיסים.
ראה סיכול מועמדותו של גל הירש למפכ"ל.
 

HODAYAK

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
שבענו מהבטחות שווא!!!!!! די כבר!!! לא מוכנים לעבוד שנה נוספת כמו שעברנו ועבדנו לחינם השנה!
כל עוד לא רואים כסף בחשבון ואין אישור סופי של בג"ץ לא מסכימים להצטרפות לאופק!!!!!!!!!!
למה שלא נחזור לעולם הישן וזהו? לא היה שם כזה גרוע!
הסחבת הזו עייפה אותנו!!!
ההם למעלה, לא רוצים שניכנס לאופק? לא צריך!!!
כסף מנין?! ה' יעזור לנו כמו שעזר עד עכשיו!!!
 
נערך לאחרונה ב:

ה' אוהב אותי

משתמש צעיר
שבענו מהבטחות שווא!!!!!! די כבר!!! לא מוכנים לעבור שנה נוספת כמו שעברנו השנה!
כל עוד לא רואים כסף בחשבון ואין אישור סופי של בג"ץ לא מסכימים להצטרפות לאופק!!!!!!!!!!
למה שלא נחזור לעולם הישן וזהו? לא היה שם כזה גרוע!
הסחבת הזו עייפה אותנו!!!
הם לא רוצים שניכנס לאופק? לא צריך!!!
כסף?! ה' יעזור לנו כמו שעזר עד עכשיו!!!
ה' עוזר, אבל אתם לא מוכנים לקבל את השפע...
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
שבענו מהבטחות שווא!!!!!! די כבר!!! לא מוכנים לעבוד שנה נוספת כמו שעברנו ועבדנו לחינם השנה!
כל עוד לא רואים כסף בחשבון ואין אישור סופי של בג"ץ לא מסכימים להצטרפות לאופק!!!!!!!!!!
למה שלא נחזור לעולם הישן וזהו? לא היה שם כזה גרוע!
הסחבת הזו עייפה אותנו!!!
ההם למעלה, לא רוצים שניכנס לאופק? לא צריך!!!
כסף מנין?! ה' יעזור לנו כמו שעזר עד עכשיו!!!
השאלה היא אחרת:
האם המורות מוכנות ללכת לדרך קצת ארוכה, בשביל להצליח
אם היו אומרים מראש שכדי להיכנס לאופק צריך לעבוד שנה בחינם , המורות היו מסכימות ?
זה בעיה
אנחנו כחרדים נמצאים בגלות... ולכן זה לא קשור איך אנחנו מופלים לרעה מול החילונים...
(אגב, באמריקה החרדים משלמים הון תועפות על חינוך יהודי, אנו צריכים לשמוח שזה עדיין לא קרה כאן)
 

חי 523

משתמש פעיל
שבענו מהבטחות שווא!!!!!! די כבר!!! לא מוכנים לעבוד שנה נוספת כמו שעברנו ועבדנו לחינם השנה!
כל עוד לא רואים כסף בחשבון ואין אישור סופי של בג"ץ לא מסכימים להצטרפות לאופק!!!!!!!!!!
למה שלא נחזור לעולם הישן וזהו? לא היה שם כזה גרוע!
הסחבת הזו עייפה אותנו!!!
ההם למעלה, לא רוצים שניכנס לאופק? לא צריך!!!
כסף מנין?! ה' יעזור לנו כמו שעזר עד עכשיו!!!
כמו שה' עוזר לכסף הוא גם עוזר לכוחות ולסבל, הכל נגזר מלמעלה, לא רק הכסף ......
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
שבענו מהבטחות שווא!!!!!! די כבר!!! לא מוכנים לעבוד שנה נוספת כמו שעברנו ועבדנו לחינם השנה!
כל עוד לא רואים כסף בחשבון ואין אישור סופי של בג"ץ לא מסכימים להצטרפות לאופק!!!!!!!!!!
למה שלא נחזור לעולם הישן וזהו? לא היה שם כזה גרוע!
הסחבת הזו עייפה אותנו!!!
ההם למעלה, לא רוצים שניכנס לאופק? לא צריך!!!
כסף מנין?! ה' יעזור לנו כמו שעזר עד עכשיו!!!
השאלה איננה מה חושבים האלו מלמעלה, השאלה היא על ציבור המורים והמורות באופן כללי, האם הוא מסכים להודעה זו.
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
מה יש להם לומר?
הרי עדין לא נחתמו התקנות, בשביל מה סתם להתרברב, אם זה לא יחתם בסוף או שבגצ יפסול אחרי זה עוד פעם כולם יכעסו עליהם
ואם הם יגידו שזה תקנות טובות בכלל מיד יעוטו עליהם
השאלה אם שר החינוך יחתום כבר מחר על התקנות או שימתין לחוות דעת היועמשי''ם...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה