שמעתי שמההצטרפות לאופק, חלק יהיה המשך של פנסיה תקציבית, והתוספת לפי פנסיה צוברת.בלי להתערב בעצם הנושא של אחוזי המשרה לגבי השכר.
בכל אופן לגבי הפנסיה, אין לזה משמעות (מלבד גובה השכר כמובן), משום שאם זה פנסיה צוברת אז המדד היחיד הוא השכר, ואם זה פנסיה תקציבית אז אמנם יש משמעות מסוימת לאחוז המשרה, אך הרבה יותר משמעותי זה שהחישוב שכר האחרון יהיה לפי האופק שזה מעלה מאוד את הפנסיה.
מוזר, במגזר הכללי הכל מחושב לפי האופק, וזה משנה את חישוב השכר האחרון.שמעתי שמההצטרפות לאופק, חלק יהיה המשך של פנסיה תקציבית, והתוספת לפי פנסיה צוברת.
הקף משרה א-ו 30 שעות.מי יודע מה הפר בין שעה ז-ח לשעה רגילה בעולם הישן ?
הסיבה ברורה ומובנת ברגע שמורות ז ח צריכות ללמד 21 שעות לפחות במעבר לאופק בגלל שהיקף משרה מלאה גדל בדומה לכיתות א ומה האינטרס של החינוך עצמאי לקצץ שעות אם קיבלו תקציב לכל השעות?
כנראה שלא שמעו נכון בפנסיה תקציבית יש מספר שיטות חישוב והולכים לפי הגבוה מביניהם בגדול הולכים לפי המשכורת של אופק בניכוי אחוז מסויים שתלוי במשך הותק באופקמוזר, במגזר הכללי הכל מחושב לפי האופק, וזה משנה את חישוב השכר האחרון.
לא הבנתי למה נוצר מחסור בשעות בגלל ז-ח? ההיפך יש להם עודף שעות מכך לא?הסיבה ברורה ומובנת ברגע שמורות ז ח צריכות ללמד 21 שעות לפחות במעבר לאופק בגלל שהיקף משרה מלאה גדל בדומה לכיתות א ו
נוצר מחסור בשעות שלא קיימות תחשבו את מי ילמדו ומתי
ובנוסף גם מורות בא ו מחנכות צריכות להוסיף לפחות שעה פרונטאלית
נכון שכנגד מורות מקצועיות מורידות שעות אבל. עדיין קיים פער שלצורך הצמצום והאיזון שלו צריך להוריד לכולם שעה אחת פרונטאלית ועוד אחת שהיה
מההשמביא להפחתה של 5 אחוז במשכורת שזה סביב ה500 600 שח לחודש
השאלה באמת אם הקיצןץ יהיה לכולם או שיהיו מיוחסות שימלטו ממנו
עדיף למקסם אחוזים ולקחת שעות חל"ת יש כזה דבר לא לעבוד את מלוא המשרה משום שאחוז המשרה מאד משפיע על הפנסיהשאלה למבינים
אמרו לי שיש לי 94 אחוז ואני רוצה להוריד קצת, מישהו יודע האם בקבלה לאופק כדאי שאני ימקסם את האחוזים, או שאני מפסידה רק מה שאני לא עובדת.
הערכה מדויקתהאם מחשבון יוניק נותן הערכה כללית על השכר באופק?
היות שכמה כתבו שיש חילוק לפנסיה אני רוצה להבין היות שאין לי פנסיה תקציבית למה שיהיה חילוק כמה אחוזי משרה יש לי?עדיף למקסם אחוזים ולקחת שעות חל"ת יש כזה דבר לא לעבוד את מלוא המשרה משום שאחוז המשרה מאד משפיע על הפנסיה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: