שיתוף כיתה ג' הפצצה

דוד ברנשטוק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי

מציירת לילדים

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
הרפרנס הזה היה לי קצת מאתגר כי אני מחפשת להביע רעיון שיגרום להזדהות ולחיבור
וכאן לא שיניתי מהמקור- בלי 'לגייר' . כך שאין מסר מי יודע מה.
אז החלטתי לבטא את האופי הניטרלי של הגיל כפי שהוא מיוצג באופן כללי-
לתת ביטוי להתמודדות של מתבגר: הוא כבר לא ילד. וזה עושה הרבה בלגן.

1718867586509.png
 

שלומי ארט

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
מושלם!! גורם חולשה!o_O
אגב, הסגנון מאוד שונה מהציורים שלך משיתופים קודמים, האם זה בגלל אופי האתגר? ומהו?
 

120161

משתמש מקצוען
כזו רמה גבוהה!!!
הפסקתי לצייר כאשר תרצה פלג התחילה לאייר ספרים
איך קרתה הקפיצה האדירה ברמה?
לא סבלתי את הציורים שהופיעו בספרים ובעיתון ילדים היחיד זרקור.
(לפני 40 שנה...)
סליחה שהתפרצתי!
 

מציירת לילדים

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
הפסקתי לצייר
למה להפסיק לצייר?

גורם חולשה!o_O
חלילה חלילה זו לא המטרה.
אדרבה. יצירה שעושה טוב יכולה לגרום להשראה.

אגב, הסגנון מאוד שונה מהציורים שלך משיתופים קודמים, האם זה בגלל אופי האתגר? ומהו?
שאלה מעניינת .
יכול להיות שבגלל שהגישה לאתגר (איור לפי תמונת רפרנס) היא מתוך מוטיבציה עצמית בלי התחייבויות
פתאום מגיעים משמיים רעיונות באופן שהראש פנוי לקבל אותם.
 

120161

משתמש מקצוען
למי שיהיה פנאי לתאר ולהסביר את קפיצת המדרגה ברמת הציור והאילוסטרציה בציבור שלנו .
אודה מאד!
אולי יש אשכול בנושא?
 

מציירת לילדים

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
ולהסביר את קפיצת המדרגה ברמת הציור
מדובר בתהליך שנמשך לאורך שנים
ומושפע ממספר גורמים בכמה תחומים.
אחד מהם הוא האמן @גדי פולק שלאחר הגיעו לארץ לימד קבוצת אמניות
והן אלו שהפיצו את שיטת הציור הקלאסי אצל תלמידותיהן.
לא לשכוח שגם ליוני יש תלמידים
וכן לאמנים נוספים מצויינים ומעולים.
במקביל גם במישור העיצוב הגרפי נכנסו כמה מקפצות
וגם מקומות ללמוד בהם נפתחו יותר מאי פעם.
ולדעתי השינוי הוא לאו דווקא מגזרי אלא גם ביטוי להתקדמויות שארעו כמעט בכל תחום
ב30 שנה האחרונות.
 

120161

משתמש מקצוען
זה עולם קסום שעזבתי...
גם אני חשבתי שגדי פולק היה מראשוני המשפיעים על איכות הציורים אצלנו.
(עד אז לקחו ציירים שלא מהמגזר שלנו?)
יוני הוא פנומן אבל פחות מתחברת לסגנון.
@מציירת לילדים (ולמבוגרים) מהיכן ההשראה לציור האחרון ?- כ"כ מביע ומדהים!
האם את מאיירת ספרים?
 

120161

משתמש מקצוען
הזכרת "לאו דווקא מגזרי"
אני גדלתי בחו"ל - עיתוני ילדים וספרות ילדים עם ציורים מרהיבים ב"קו נקי" בכל הסגנונות.
וגם בארץ קראתי ספרי ילדים (גויים) שהיו מקובלים בזמני לפני 40-50 שנה- ציורים ראליסטים ברמה.
זה דבר שצריך ללמוד?
אני חושבת שזה יותר מודעות וכשרון ...
 

7שבע7

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
התמוגגתי פה מכל ציור וציור!
גם הטיפוגרפיה מצוינת. (רואה הרבה פעמים שמאיירים נופלים בקטע הזה של העיצוב, ואת התעלית על עצמך!)
 

מציירת לילדים

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
מהיכן ההשראה לציור האחרון
גם @הני פנט העלתה:

1719146609562.jpeg


האם את מאיירת ספרים?
כן, גם. בינתיים לא הרבה.

זה דבר שצריך ללמוד?
כן, חד משמעית. וודאי.
ייתכנו מוכשרים שיצליחו ללמוד לבד. אבל עליהם לבצע למידה. (אוטו- דידיקט)

(רואה הרבה פעמים שמאיירים נופלים בקטע הזה של העיצוב,
שוב, כי עיצוב הוא מקצוע בפני עצמו וצריך ללמוד אותו. הוא אמנם בנדוד של ציור, אבל עדיין מצריך תכנית לימודים שונה.
כאן המקום להזכיר כי אמנם חוקי העיצוב חלים על כל האמנויות שהן. ממוזיקה ועד בניה.
(קומפוזציה וקונטרסט. איזון ועוד)
המשותף לכולם הוא הצורך ללמוד, לתרגל וליישם.
שונה הוא אופן הביטוי של חוקים אלו בכל מקצוע שהוא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה