המשכתי איתו.....
שטארק ?סתם מדבר הם מוציאים כל הזמן דגמים חדשים שהם יפים מאוד
זה לא קרויס אמריקאי, הקרויס מהסוג הזה כבר לא הולך בשוק כמה שנים טובות, לא יודע כמה ביקוש יש לכובע הזה המחיר די מובן..
כן זה הזויאגב, בדסקל בבני ברק יש כובעי קרויס ויש להם מחיר זול יותר ממה שצויין פה, גם לכובעים מהדגם החדש,.במזומן בלבד
בנוסף אבקש התייחסותכם לעובדה שחוץ מהמחירים שעלו - יצרני הכובעים קובעים פה בצורה אגרסיבית סטייל חדש של כובעים גבוהים במיוחד ורחבי תיתורה, הכלאה מוזרה של כובע רגיל וכובע של הצ'אלמערים (ברייט קאפעלוטש),
נראה מגוחך אבל זה הסטייל, והבחורים לא מעוניינים כבר לקחת את הכובעים מהדגם הנמוך.
נשמע מוזר.ממליץ לכל מי שנפשו יקרה לו לחשוב פעמיים לפני שהוא לוקח את הנושא צעד אחד קדימה לפעולות מעשיות
יש בן אדם מאוד מסוכן שמתעסק בזה ואבוי למי שינסה לעשות פעולה מכל סוג שתוביל לירידת מחירים
לא מזמן נפתחה חברה בשם שטארק כובעים במחירים הרבה יותר שפויים, הם נאלצו לסגור את החברה מיידית ולהפסיק טוטאלית את המכירות פן יבולע להם...
כן סיפור ידוע.בלת"ק
יש סיפור עם בגערער רבי שאמר (נראה לי הבית ישראל) שאם המחירים של הספודיקעס יעברו את ה2,000 ש"ח הוא יהיה האדמו"ר הראשון שיורה ללכת בשבת עם קאפעליטש,
ואכן המחירים של הספודיקעס לא חצו את הרף הזה מאז....
(תתקנו אותי אם הסיפור לא מדוייק..)
בזמנו רצו להעלות את המחיר של הספודיק (שעמד אז על 1000$) והלב שמחה אמר שהוא יהיה הראשון ללכת עם כובע בשבת אם יעלה המחיר
הלוואי שיהיה היום כזה רבי שיגיד לכל הבחורים אצלו ללכת עם קסקט או משהו כזה ורק האברכים ילכו עם כובע
היום גם הספודיק עלה המחיר והוא מתחיל מ5000 ש"ח
בלת"ק
יש סיפור עם בגערער רבי שאמר (נראה לי הבית ישראל) שאם המחירים של הספודיקעס יעברו את ה2,000 ש"ח הוא יהיה האדמו"ר הראשון שיורה ללכת בשבת עם קאפעליטש,
ואכן המחירים של הספודיקעס לא חצו את הרף הזה מאז....
(תתקנו אותי אם הסיפור לא מדוייק..)
הממ סליחהכן סיפור ידוע.
ואגב,
כבר כתבו אותו כאן באשכול
אין לי סבלנות לחפש.
שכחת לכתוב בלת"ק![]()
בלתק מהודעה זולפני כמה שנים היו הרבה פרסומות על כובע סמעט סינטטי שלא נהרס בגשם במחיר של 600 שקל,
למה זה לא הלך?
זה היה נראה כל כך גרוע?
לדעתי מכאן תבוא הישועה,
אם יהיו כמה קהילות שהעסקנים שם ידאגו שהבחורים ילבשו את הכובעים האלו
וככה זה יהפוך בציבור לכובע שמקובל לחבוש אותו
לטעמי הקרויס הישראלי עדיין הכובע הכי יפהזה לא קרויס אמריקאי, הקרויס מהסוג הזה כבר לא הולך בשוק כמה שנים טובות, לא יודע כמה ביקוש יש לכובע הזה המחיר די מובן..
או יותר פשוט, קונים רק מחברות זולות.היחידים שיכולים לעשות סדר בנידון הם "המועצת". בישיבה הבאה שהאדמורי"ם מתאספים, שיחליטו שאם המחירים לא יורדים בחורים מתחילים ללכת "דאשיקלאך" כמו בבעלז.
דווקא רעיון לא רע..יאללה מי בעד פתיחת העלי אקספרס החרדי?
ימכרו שם כובעים ושטריימלך, אתרוגים ומצות,
ישכירו בגדים לנשים בזול ודי לכל המקטרים/ות.
![]()
שטארק כובעים עדיין פעילממליץ לכל מי שנפשו יקרה לו לחשוב פעמיים לפני שהוא לוקח את הנושא צעד אחד קדימה לפעולות מעשיות
יש בן אדם מאוד מסוכן שמתעסק בזה ואבוי למי שינסה לעשות פעולה מכל סוג שתוביל לירידת מחירים
לא מזמן נפתחה חברה בשם שטארק כובעים במחירים הרבה יותר שפויים, הם נאלצו לסגור את החברה מיידית ולהפסיק טוטאלית את המכירות פן יבולע להם...
המידע מבוסס ואפשר לברר זאת בקלות
חבל לבזבז את הזמן בהצעות ודיבורים חסרי תוחלת
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
25.07
י"ט תמוז
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
25.07
י"ט תמוז
פתיחה חגיגית:
תשכחו מכל מה שהכרתם!
גם עיצוב גרפי, גם בניית אתרים וגם בינה מלאכותית, בקורס אחד, חדשני ומפוצץ תוכן!
סילבוס חדש!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
תהילים פרק לג
א רַנְּנוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה לַיְשָׁרִים נָאוָה תְהִלָּה:ב הוֹדוּ לַיהוָה בְּכִנּוֹר בְּנֵבֶל עָשׂוֹר זַמְּרוּ לוֹ:ג שִׁירוּ לוֹ שִׁיר חָדָשׁ הֵיטִיבוּ נַגֵּן בִּתְרוּעָה:ד כִּי יָשָׁר דְּבַר יְהוָה וְכָל מַעֲשֵׂהוּ בֶּאֱמוּנָה:ה אֹהֵב צְדָקָה וּמִשְׁפָּט חֶסֶד יְהוָה מָלְאָה הָאָרֶץ:ו בִּדְבַר יְהוָה שָׁמַיִם נַעֲשׂוּ וּבְרוּחַ פִּיו כָּל צְבָאָם:ז כֹּנֵס כַּנֵּד מֵי הַיָּם נֹתֵן בְּאֹצָרוֹת תְּהוֹמוֹת:ח יִירְאוּ מֵיְהוָה כָּל הָאָרֶץ מִמֶּנּוּ יָגוּרוּ כָּל יֹשְׁבֵי תֵבֵל:ט כִּי הוּא אָמַר וַיֶּהִי הוּא צִוָּה וַיַּעֲמֹד:י יְהוָה הֵפִיר עֲצַת גּוֹיִם הֵנִיא מַחְשְׁבוֹת עַמִּים:יא עֲצַת יְהוָה לְעוֹלָם תַּעֲמֹד מַחְשְׁבוֹת לִבּוֹ לְדֹר וָדֹר:יב אַשְׁרֵי הַגּוֹי אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהָיו הָעָם בָּחַר לְנַחֲלָה לוֹ:יג מִשָּׁמַיִם הִבִּיט יְהוָה רָאָה אֶת כָּל בְּנֵי הָאָדָם:יד מִמְּכוֹן שִׁבְתּוֹ הִשְׁגִּיחַ אֶל כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ:טו הַיֹּצֵר יַחַד לִבָּם הַמֵּבִין אֶל כָּל מַעֲשֵׂיהֶם:טז אֵין הַמֶּלֶךְ נוֹשָׁע בְּרָב חָיִל גִּבּוֹר לֹא יִנָּצֵל בְּרָב כֹּחַ:יז שֶׁקֶר הַסּוּס לִתְשׁוּעָה וּבְרֹב חֵילוֹ לֹא יְמַלֵּט:יח הִנֵּה עֵין יְהוָה אֶל יְרֵאָיו לַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יט לְהַצִּיל מִמָּוֶת נַפְשָׁם וּלְחַיּוֹתָם בָּרָעָב:כ נַפְשֵׁנוּ חִכְּתָה לַיהוָה עֶזְרֵנוּ וּמָגִנֵּנוּ הוּא:כא כִּי בוֹ יִשְׂמַח לִבֵּנוּ כִּי בְשֵׁם קָדְשׁוֹ בָטָחְנוּ:כב יְהִי חַסְדְּךָ יְהוָה עָלֵינוּ כַּאֲשֶׁר יִחַלְנוּ לָךְ: