זו שאלה מרתקת דווקא, כמו לרצות לרצות, או לנסות לנסות.ועכשיו באמת עולה לי השאלה אם לשאוף לשאוף זו שאיפה.... מעניין
נערך לאחרונה ב:
זו שאלה מרתקת דווקא, כמו לרצות לרצות, או לנסות לנסות.ועכשיו באמת עולה לי השאלה אם לשאוף לשאוף זו שאיפה.... מעניין
חחחחחזו שאלה מרתקת דווקא, כמו לרצות לרצות, או לנסות לנסות
זה הנקודה, אלה הגדרות יפות, אבל ריקות. השאלה היא מה שמים בתוכם....חחחחח
כמו לנסות לנסות", דווקא ניסיתי לנסות להבין את העומק שבפנים ולא הלך לי........... זה כנראה כי אין לנסות לנסות, אלא רק להשתדל להשתדל
זה הנקודה, אלה הגדרות יפות, אבל ריקות. השאלה היא מה שמים בתוכם....
שמעתי פעם שעד 7 דורות של רצון זה עדיין נחשב כרצון.זו שאלה מרתקת דווקא, כמו לרצות לרצות, או לנסות לנסות.
שמעתי פעם שעד 7 דורות של רצון זה עדיין נחשב כרצון.
כל ההגדרה של רצון, צריכה להיות בסופו של דבר בין אדם לעצמו, ולא במשפטי עם.הבטחתי לעצמי עשר פעם שלא אגיב באשכול הזה (ותקוותי שככה קוראים לדבר הזה)
בעצם מה זה לא?? לא עם שלוש אל"ף, פשוט לאאא
אבל זה לא הלך (כי אחת השריטות היותר מכוערות שקיבלתי זה שאם יש לי מה לומר- זה פשוט נאמר)
בקיצור
אם כבר הגבתי אין לי מה להפסיד
אזזזז (כן כן, עד פה זו הייתה רק ההקדמה)
לגבי השבע דורות של רצון זה עדיין רצון" (-וזה מקסים שאני מתערבת איפה שלא התבקשתי, נכון?)
מזתומרת??? ברור ששבע דורות של רצון זה יישאר רצון
אפילו מאה דורות זה יישאר רצון
ואפילו אלף..... וגם אלפיים... רצון זה רצון תמיד! (וזה אגב גם עניין רציני...)
אז מה פשר הציון?? (כן, יש מצב שמשהו התחרבש עם העברית שלי, לא יודעת, לפעמים השפות מתערבות יחד וזה יוצר... בליל!)
וזה לא שאני מחייבת אותך לענות על זה, רק אמרתי את מה שהיה לי דחוףףף
אם ככה עוד יותר השאלה- למה יש צורך לציין שרצון הוא רצון גם במשך שבע דורות,כל ההגדרה של רצון, צריכה להיות בסופו של דבר בין אדם לעצמו, ולא במשפטי עם.
אם יש רצון, יש. אם אין, לא יעזור לספור דורות
אם ככה עוד יותר השאלה- למה יש צורך לציין שרצון הוא רצון גם במשך שבע דורות,
האם יש לכך מקור?שמעתי פעם שעד 7 דורות של רצון זה עדיין נחשב כרצון.
יש, לא זוכרת במדויקהאם יש לכך מקור?
עד 7 פעמים ש-אני רוצה לרצות שארצה לרצות וכו', זה עדיין נחשב לרצון של הדבר בעצמו...מזתומרת??? ברור ששבע דורות של רצון זה יישאר רצון
אפילו מאה דורות זה יישאר רצון
ואפילו אלף..... וגם אלפיים... רצון זה רצון תמיד! (וזה אגב גם עניין רציני...)
אז מה פשר הציון??
(וניסיתי את זה בזמן שההשפעה של משהו פיצי וחמוד היה עלי, ככה שחוט המחשבה שלי היה ארוך יותר מ.. גרגיר אורז למשל) זה לא הלך. כאילו, לא רק תחבירית זה לא מסתדר, אלא מעשית...
אני חושב שהבוס בעבודה יכול להסביר מה הבעיה כאןרציתי לרצות שארצה לרצות שארצה לרצות לרצות (ללכת מחר לעבודה, נניח)
מה הבעיה כאן?
תודה, זה מחזיר אותי לרגעים שכתבתי את הקטע, בגיל 15 וחצי. לפני חמש שנים.אבל אם כבר קפץ האשכול,
הזדמנות לומר
שהקטע הנל נקרא באובססיביות. פעם ועוד פעם ועוד פעם.
ועוד פעם.
מהפעם שהועלה ועד.. כמעט עד היום.
עד, שאני יודעת אותו כמעט על פה.
סתם, הלוואי. אם זה היה הזיכרון....... החיים היו יפים יותר.
אבל. זה אחד הקטעים החזקים (לא אמרתי מספיק פעם פשוט, נכון).
ונשלח לכל מי שיודע לקרוא. סתם לא, במקרה רק לאחת.
אבל.
המסר שלו כזה חזק. כזה!!!!!!!
ונכון לכל עניין ודבר. לכל דבר ועניין. ולכל סיטואציה באשר היא שם.
לכל פעם ששבא לי לברוח מהעולם ואין לאן. לכל פעם שנמאס לומר את המילה נמאס.
לכל פעם........
בוודאי גם שם נמצא השם.
בקיצור (תמיד הוא בא בסוף, פספוס!) זה טוב. זה עשה מלא רעש בלב שלי. אם ככה אומרים.
וזהו. וכמו תמיד, עם תום דברי המרצה אפשר להתעורר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלז
א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע: