אגב לא שמיכאלי היא היתה אשה חכמה או מוצלחת, אלא להיפך היא לא עשתה כלום (מלבד להרוס. ביטול כבישים ביו"ש וביטול כבישים ירוקים) וגורמי המקצוע במשרד העבירו מה שהם רצו (לדוג' את רפורמת דרך שווה שהפקידים רצו להעביר הרבה זמן)הסיפור מצחיק אבל במציאות - המדיניות של מרב מיכאלי היתה הגדלת נתצים כמה שיותר על חשבון הרכב הפרטי ושל רגב להיפך (על רגב הסיפור מספר שהיא שאלה מה הענין בנת"צ הרי במקום אוטובוס אחד יכולים לנסוע 4 מכוניות)
כן אני יודע שלא אוהבים את מרב מיכאלה, גם אני לא, במיוחד בגלל שהיא ביטלה את כביש 39 ועוד כמה כבישים ביו"ש. אבל זה העובדה
כמו"כ בזמן מרב מיכאלי היה הגדלת והוספת תדירות בקווי תחב"צ בכל הארץ (כבכל שנה, לא מיוחד דווקא אליה) ואצל רגב זה נעצר, בשנה שעברה בגלל שהיא השתמשה בתקציב של הגידול לרפורמה צדק תחבורתי, ובשנה הזאת בגלל שהאוצר מתנה את המימון להגדלת קווי תחבצ בהעברת מס גודש על ת"א (שהיא כמובן מתנגדת).
ורגב מאד פופוליסטית וממוקדת בשטויות ולא מעניין אותה גורמי המקצוע. תכלס? שתיהם לא טובים/ות וצריך שר תחבורה לא פוליטי שבא לעבוד לשיפור התחבורה