האברך ממיר
משתמש מקצוען
הבעיות האמיתיות לא נתחמות רק לתחב"צ.ברור שאחרי שהוא השקיע את כל הכסף במחלפים, לא נשאר כסף לפתור את הבעיות האמיתיות.
כבישים רחבים ולא פקוקים הם בהחלט צורך חיוני.
מה שלא מוריד את הביקורת על הצורך בקידום תח"צ.
הבעיות האמיתיות לא נתחמות רק לתחב"צ.ברור שאחרי שהוא השקיע את כל הכסף במחלפים, לא נשאר כסף לפתור את הבעיות האמיתיות.
תאר לעצמך את כביש 1 עם שני נתיבים בלבד.זה לא שהיום מי שנוסע ברכב פרטי יש לו נסיעה טובה ומי שנוסע בתח"צ לא.
היום אין שום דרך נורמאלית להתנייד בישראל.
תלוי איפהזה לא שהיום מי שנוסע ברכב פרטי יש לו נסיעה טובה ומי שנוסע בתח"צ לא.
הרבה פחות זמן מפעםתכלס תושב הצפון שצריך לנסוע לתל אביב לוקח לו היום יותר זמן מפעם.
לתושב כרמיאל שחותך היום דרך כביש 6 שמגיע עד מחלף סומך, וחוסך נסיעה בצומת התשבי הפקוקה, מגיע הרבה יותר מהר מלפני עשור.תכלס תושב הצפון שצריך לנסוע לתל אביב לוקח לו היום יותר זמן מפעם.
חוץ מזה שרוב תושבי המדינה גרים במרכז (גדרה-חדרה) ובשבילם מצב התחבורה בין הפרטית ובין הציבורית התדרדר בגלל הפקקים. כלומר משרד התחבורה השקיע את המשאבים במקומות הלא נכונים.
אבל כשהוא נכנס לתל אביב הפקקים הרבה יותר גרועים מלפני עשור.אבל גם אם הפקקים והעומס גוברים משנה לשנה, בוודאי שעם המצב של לפני עשור הדרך היתה מתארכת הרבה יותר.
טוב. לא חשבתי שאצטרך להסביר.חוץ מזה עם כל הכבוד לתושבי כרמיאל, הזוי שמשרד התחבורה מבזבז את כספי הציבור על פרויקטים גרנדיוזיים שישרתו מספר מועט של משתמשים במקום להשקיע את הכסף שיביא תועלת לפי 1000 יותר אנשים
וזה בגלל ששדרוג התשתיות לא הועיל במאומה? או שהשדרוג תרם את חלקו, והפקקים של תל אביב החריפו במקביל לשדרוג בצפון? לולי השדרוג הדרך לא היתה ארוכה יותר ממה שהיא היום?אבל כשהוא נכנס לתל אביב הפקקים הרבה יותר גרועים מלפני עשור.
אני חושב שזה צריך להיות בדיוק הפוך!אם יש למשרד התחבורה "משאבים מוגבלים" כמו שהוא תמיד אומר, עדיף שהוא ישקיע אותם לטובת 80% מתושבי המדינה שזה מיליוני תושבים שיוכלו להתנייד בצורה נורמאלית. בקיצור במקום לבנות מחלפים בצפון או תחנות רכבת נידחות בבית שאן עדיף לייצר אפשרות תחבורה נורמאלי במרכז.
חוץ מזה שלדעתי מצב התחבורה של תושבי הפריפריה כמעט לא השתפר והראיה שהמגבלה הכי גדולה שתושבים אומרים (לאו דווקא חרדים) שמונעת מהם לעבור דירה לפריפריה זה התחבורה. והסיבה היא שבסוף גם תושבי הפריפריה צריכים להגיע לגוש דן (לתעסוקה, רפואה, נותני שירותים) אז אם המצב שם קטסטרופה בסוף כל תושבי המדינה סובלים.
אין קשר, זה תקוע כבר 20 שנה לפני בנט (וכנראה גם 20 שנה אחריו).ממשלת הנפטליבאנת' עצר את התקציב
לידיעתכם זה הנושא של פוסט זההיי !
אתם בטוחים שהחלו לבנות את הגשר ??
כי בשטח אין זכר לגלגל משאית...
בודאיהיי !
אתם בטוחים שהחלו לבנות את הגשר ??
כי בשטח אין זכר לגלגל משאית...
אין ספק כבישי הצפון עברו מהפכה מצומת המוביל עד מחלף גולני כביש 65 כביש 77 כביש 79 הארכת כביש 6 הרחבת כביש 85 עד לצומת שבע הקמת מנהרות רכסים ואיפטין מחלף סומך הקמה של מחלף רכסים לא רוצה לחשוב איך היא ניראים עכשיו כבישי הצפון ללא ישראל כץטוב. לא חשבתי שאצטרך להסביר.
כרמיאל זו דוגמה.
בגליל על כל חלקיו מתגוררת חלק נכבד מהאוכלוסייה במדינה. וכבישים לצפון זה בהחלט צורך חיוני של מאות אלפי תושבים. לא מה שמוגדר מספר מועט של משתמשים.
וזה בגלל ששדרוג התשתיות לא הועיל במאומה? או שהשדרוג תרם את חלקו, והפקקים של תל אביב החריפו במקביל לשדרוג בצפון? לולי השדרוג הדרך לא היתה ארוכה יותר ממה שהיא היום?
בהחלט שהשקעה בתח"צ היתה מועילה ומפחיתה את העומס בכבישים. אבל לא היה שייך להשאיר את הכבישים בנתיב אחד לצד, מה שהיה שכיח מאוד בצפון של פעם.
לגבי תחנת נידחת בבית שאן אתה צודק, אבל אל תשכח שמחדרה וצפונה מתגוררים למעלה מ2 מליון תושביםאם יש למשרד התחבורה "משאבים מוגבלים" כמו שהוא תמיד אומר, עדיף שהוא ישקיע אותם לטובת 80% מתושבי המדינה שזה מיליוני תושבים שיוכלו להתנייד בצורה נורמאלית. בקיצור במקום לבנות מחלפים בצפון או תחנות רכבת נידחות בבית שאן עדיף לייצר אפשרות תחבורה נורמאלי במרכז.
חוץ מזה שלדעתי מצב התחבורה של תושבי הפריפריה כמעט לא השתפר והראיה שהמגבלה הכי גדולה שתושבים אומרים (לאו דווקא חרדים) שמונעת מהם לעבור דירה לפריפריה זה התחבורה. והסיבה היא שבסוף גם תושבי הפריפריה צריכים להגיע לגוש דן (לתעסוקה, רפואה, נותני שירותים) אז אם המצב שם קטסטרופה בסוף כל תושבי המדינה סובלים.
מאז 1998- היה תקוע בגלל דרישות הירוקיםאין קשר, זה תקוע כבר 20 שנה לפני בנט (וכנראה גם 20 שנה אחריו).
ולא, לא בגלל הירוקים, אלא בגלל העלות העצומה של הפרויקט.
הוא אשר אמרתי זרקו את הכסף לערביםאין קשר, זה תקוע כבר 20 שנה לפני בנט (וכנראה גם 20 שנה אחריו).
ולא, לא בגלל הירוקים, אלא בגלל העלות העצומה של הפרוייקט.
התגוררה.בגליל על כל חלקיו מתגוררת חלק נכבד מהאוכלוסייה במדינה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: