נכתב ע"י 23;1865155:מרגש לשמוע על אנשי הוראה שבקשו סליחה!!!
מה, זה לא ברור מאליו?
נכתב ע"י 23;1865155:מרגש לשמוע על אנשי הוראה שבקשו סליחה!!!
נכתב ע"י 23;1865168:כנראה שלא!
בכמה מורות שביקשו סליחה(באמת כי היתה להן סיבה לבקש) נתקלת??
נכתב ע"י RMO;1865455:שמעתי על מורה ידועה לאנגלית
שהבנות פטפטו ללא הפוגה,
אז היא אמרה להוציא דפים לבוחן.
מיד אחרי זה היא אמרה בעצם לא, זה היה מתוך כעס.
הלכתית, היה מותר למורה להפקיע מהתלמידות את מה שכן קבלו מהמנהלת??? היא רק שליחה לחלק להן את זה!!!נכתב ע"י מטאור;1865751:עוד מורה קפדנית במיוחד זכורה לי כעושקת ממש. כיתה ה'. המנהלת הסתובבה בין הכיתות וחילקה חבילת סוכריות לכל מורה כדי שתחלק לתלמידותיה לכבוד מאורע מסויים. (אולי ראש חודש? לא זוכרת). כשראינו את חבילת הסוכריות (כתומות בטעם דבש!!) בידי המורה, צעקנו ספונטית: יייייייייש!. המורה שנדהמה מהסלנג שהשתמשנו בו (כל כך נורא? באמת!) האדימה ואמרה בשקט תקיף: בנות שמדברות בשפה רחובית לא תטעמנה סוכריות!!! והכניסה את החבילה לתיק. כל כך התאכזבנו!!!
עד היום כשאני רואה סוכריות דבש יש לי טעם מר בפה.
נכתב ע"י ANONYMUS;1865788:האמת, אני רואה את ביתי בבית הספר היום, ואני חושבת שהמצב שונה שונה שונה ממה שהיה לפני 20-30 שנה. יש היום הרבה יותר שפה משותפת בין ההורים לצוות, ורצון לעשות את העבודה ביחד(ככה אני רואה את זה)
מעניין אם האשכול היה רק על עוולות מהשנים האחרונות, אם גם היו מצטברים בו כל כך הרבה סיפורים מצמררים. גם בגלל שבתור הורים אנחנו מסתכלים על זה מהצד השני(הצד המבוגר של העניין) ונכון שפגיעה בילד היא פגיעה, אבל כמו שאני מכירה ילדים, הרבה פעמים זה גם הוצאה מפרופורציה.
לא כל דבר שמישהו נפגע, זה אומר שהצד השני אשם. לפעמים הצד השני גם לא אשם....
אני חייבת להגיד, לפני שביתי נכנסה לבית הספר(שבו גם אני למדתי) הרגשתי עם זה נורא, דמיינתי את מה שהיא הולכת לעבור, ועשה לי רע על הנשמה, אבל בסופו של דבר, אני רואה שינוי משמעותי לטובה בכל מערכת החינוך. הן של הבנים והן של הבנות.
אני רואה את זה בעיקר בנקודה, שבזמני, בנות שלא למדו סבלו בבית הספר(מכל סיבה, חכמות מידי, טיפשות מידי, שלא בא להן, שכן בא להן, שלא הסתדרו שכן הסדרו) היו ממש מתנקלים להם על כל צעד ושעל. לא חושבת שבכוונה, אלא פשוט כי לא היה מה לעשות איתם. והיום המערכת בנויה לזה. השיטה היא בערך שאין ילד לא טוב, יש ילד שלא טוב לו, ומנסים להגיע לשורש הבעיה.
ולסיום, סיפור עם מלמד שממש ריגש אותי:
אחי, בכיתה ב', באמצע תפילת שמונה עשרה מצא את עצמו עומד בכיתה עם מכנסיים רטובות...
הילד לא ידע מה לעשות עם עצמו, הבושה. הצער. החוסר אונים....
המלמד בכיתה, ששם לב לבעיה, החל לפתע להסתובב בין הילדים עם כוס מים, ובדיוק ליד אחי, הכוס נפלה ונשפכה ישר עליו...
הוא התנצל כמובן מקרב לב, אמר "אוי ואבוי, מה נעשה עכשיו??"
והציע שיצאו ביחד למזכירות ויתקשרו לאמא שתבוא להביא בגדים להחליף כדי שלא יצטנן....
נכתב ע"י 23;1865155:מרגש לשמוע על אנשי הוראה שבקשו סליחה!!!
נכתב ע"י א-ירושלמית;1865766:הלכתית, היה מותר למורה להפקיע מהתלמידות את מה שכן קבלו מהמנהלת??? היא רק שליחה לחלק להן את זה!!!
ולפעמים רף הציפיות מהתלמידות עובר כל גבול הגיוני.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכה
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל: