הם מקפיצים אוטומטית לשנה ב’
ראש בקיר -רק לפי שנה לועזית
ורק אם יש צורך ענק (ובאישור פסיכולוגית) משאירים בגן חובה
אז מה? אז הוא ידלג על גן של גיל 3, לא יקרה כלום.
בגן פרטי מתפתחים אותו דבר.
הם מקפיצים אוטומטית לשנה ב’
ראש בקיר -רק לפי שנה לועזית
ורק אם יש צורך ענק (ובאישור פסיכולוגית) משאירים בגן חובה
זה לא בדיוק נכוןאז מה? אז הוא ידלג על גן של גיל 3, לא יקרה כלום.
בגן פרטי מתפתחים אותו דבר.
הנושא בשרשור הוא התמודדות עם גמילה, הרווח הוא חסכון של החוויה הקשה - להיות ילד דחוי על חברים ועל הגננת.זה לא בדיוק נכון
בגיל 3 יש את ההסתגלות ולימדת כללים בגן עירוני
יש את הסדר וכו’
מושגים וחברה שלומדים וחבל לפספס
ולקפוץ שנה מה הרווח? רק לשלם מחיר של פרטי ואז בשנה השניה הילד/ה שוב הכי קטן?
אכן כך, מנסיון.ילד שלא בשל לתהליך גמילה, התהליך יכול להזיק לו.
הגמילה יכולה להיכשל בענק.
צריך להיזהר עם זה מאד.
כשמחליפים לילד צריך לזכור שזה חסד עם ילד יהודי שכעת הוא סובל מחוסר הניקיון והוא חסר ישע עלוב ומבוייש.גננת בגילאי שלוש + לא אמורה להחליף טיטולים לילדים !! בניגד לפספוים שיש פ הושם והיא יכולה מידי פעם להשתלט עליהם,אז נכון יש את החוק, והוא בהחלט לצד ההורים, אבל הגננת לא אשמה,
אבל אם תבינו שההרים מעמידים את הגננת במצב בעיתי , בינינו לגני הילדים בגיל 3+ אין פינת החתלה נורמלי,ת אלא כמה שרותים קטנים שמיועדים לילדים , אז עכשיו הגננת צריכה פעמיים ביום לפנות שטח סטרילי בגן ולחתל את הילד שלכם- זה בהחלט לא קל, ונכון שכל אחד בעבודה עושה דברים נעימים ופחות
ברור שכאשר גננת מנקה ילד היא עושה זאת מתוך אהבה וחיבה ורצון לעזור לילד יהודי טהור,כשמחליפים לילד צריך לזכור שזה חסד עם ילד יהודי שכעת הוא סובל מחוסר הניקיון והוא חסר ישע עלוב ומבוייש.
וכעת כשמנקים אותו עושים מצווה גדולה.
[אני בתור גבר יצא לי לנקות ילד שהתארח בבתינו ולא היה מי שינקה אותו].
אם מסתכלים על זה בתור זכות זה ממש קל.
זה עניין של הסתכלות והחלטה.
את יודעת מה ההבדל, בין ילד לבעל חי?גם בעלי חיים מאלפים וגומלים. אין סיבה שילד תקין לא. וילד בגיל הזה ברור שהוא יכול להיגמל.
בעבר כשלא היו טיטולים חד"פ היו גומלים ברגע שהילד ידע להתיישב.. וזה לא היה לפני כל כך הרבה שנים. חברות הטיטולים שרצו לעשות עלינו כסף הכניסו את המושג של טיטולים עד מידה 6, ובעקבות זה גם הילדים הפכו להיות "לא בשלים".
נכון שיש ילדים שזה יקח אצלם יום ואצל חלקם זה יקח שבועיים. אבל בסופו של דבר מדובר במנגנון טבעי שנמצא אצל כל אדם בגוף. וגם ילד בן שנתיים מבין את הקשר בין סיבה לתוצאה.
נראה שהכותבים האלו מעולם לא התנסה בקשיי גמילה אצל ילד.לגבי גמילה, גם בעלי חיים מאלפים וגומלים. אין סיבה שילד תקין לא. וילד בגיל הזה ברור שהוא יכול להיגמל.
וגם היה עניין לא לעביר ילד מעל שולחןבעבר כשלא היו טיטולים חד"פ היו גומלים ברגע שהילד ידע להתיישב.. וזה לא היה לפני כל כך הרבה שנים. חברות הטיטולים שרצו לעשות עלינו כסף הכניסו את המושג של טיטולים עד מידה 6, ובעקבות זה גם הילדים הפכו להיות "לא בשלים".
נכון שיש ילדים שזה יקח אצלם יום ואצל חלקם זה יקח שבועיים. אבל בסופו של דבר מדובר במנגנון טבעי שנמצא אצל כל אדם בגוף. וגם ילד בן שנתיים מבין את הקשר בין סיבה לתוצאה.
הגננת שכחה במקרה הנ"ל שזה תפקידה מבחינת חוק ולא חסדכשמחליפים לילד צריך לזכור שזה חסד
איך הגעתם למסקנה שהילד לא בשל? במשך כמה זמן ניסיתם?תדברי כך עד שיום אחד אולי גם לך יהיה לך ילד בן שלוש חמוד וחכם שבקטע הזה פשוט לא יקלוט מה את רוצה ממנו
יש ילדים כאלו, מטופחים ומושקעים שפשוט עוד לא בשלים!!!
ממש ממש אין שום קשר להורים!!!!!!!!!!
גם הורה שמחליף לילד שלו גומל עימו חסד, למרות שזו חובתוהגננת שכחה במקרה הנ"ל שזה תפקידה מבחינת חוק ולא חסד
לא נעים? שתחפש עבודה אחרת..
בד"כ ההורים הראשונים לגמול,רק הילד לא תמיד בשל
נראה שהכותב/ת לא התנסה בילד שאינו בשל לגמילה.איך הגעתם למסקנה שהילד לא בשל? במשך כמה זמן ניסיתם?
יש ילדים שלוקח להם הרבה זמן לקלוט את העניין, אפילו יותר מחודש. צריך סבלנות אבל בסוף האסימון נופל.
אם מפסיקים באמצע, צריך להתחיל אח"כ את כל התהליך מהתחלה.
נכון, אכן זאת היא חובתה החוקית!הגננת שכחה במקרה הנ"ל שזה תפקידה מבחינת חוק ולא חסד
לא נעים? שתחפש עבודה אחרת..
בד"כ ההורים הראשונים לגמול,רק הילד לא תמיד בשל
ולפעמים הנסיון הכושל של גמילה לפני זמנו, הוסיף תסבוכת לבעיה.ודאי שיש כזה דבר ילד שאינו בשל לגמילה
הבשלות לא מגיעה לפי פורמט קבוע ותחום, היא אינדבידואלית.
יש לי תאומים - האחת נגמלה מיד בהכל, יום ולילה, השני נגמל חלקית וגמילתו ארכה שנים, ללא גוזמה. תמיד אמרתי שביום היגמל הילד עלי לערוך סעודת הודיה, כי מה לא עברנו איתו! טיפולים לאינספור מכל צבע ומין - פיזיו רצפת אגן, אוסתיאופתיה, וריפוי בעיסוק וטיפול רגשי והדרכות הורים. ככה במשך שנים.
מחובתה של הגננת להחליף, כך אומר החוק, אך באמת כמו שציינו הורה חכם מבין שגם במקרים של חובה צריך לדעת שיש פה אתגר לא נעים ושצריך לצ'פר, זה לא תפקיד סטנדרטי בכלל!!!
שהקב"ה יעזור לכל ילדי ישראל והוריהם להיגמל מהר, כי גמילה ממושכת היא סרט שאיני מאחלת לאף אחד.
ואני עדה למקרה שגמלו ילד בגיל שלוש + ואכלו אותה, הוא פחד, ונהיה חרדתי וכו'בגיל 3 + הרבה פעמים הגמילה ממש מהירה
אני גננת בחנ"מ, והרבה פעמים מחליפה טיטול אפילו שזה התפקיד של הסייעת, וזה לא כל כך נורא. בוודאי שבגן 'רגיל' זה קשה ועמוס יותר, אבל זה תפקיד הסייעת, ואם הגננת והסייעת ישדרו שזה בסדר הילדים לא יצחקו על הילד.רוצה להעלות כאן שאלה באותו נושא מכיוון אחר- אני גננת בגילאי 4-5, יש ילד בגן שהיה אמור להיות מופנה לגן שפה על רקע קשיים רבים מאוד והכל על רקע רגשי- למעשה הילד ללא טיטול אך לא גמול- הוא לא מדבר, ק"ו שלא מבקש סיוע אם נזקק, והגרוע מכל מפספס בלי סוף- ואין שיוף פעולה מצד ההורים, אמהות יקרות, בכנות - מה עושים?
זה יפה מאוד מה שאתה כותב,נכון, אכן זאת היא חובתה החוקית!
====
מי שזוכר שמדובר בחסד עם ילד יהודי צדיק וטהור שהוא סובל וחסר-ישע.
אז נעים לו ויש לו סיפוק מהמצווה לנקות ילד.
[אני הקטן יצא לי לנקות ילד שהתארח בביתי ולא היה מי שינקה אותו].
מי שאינו רואה זאת כך, אז חוששני שאינו ראוי לטפל בילדי ישראל.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: