זה דעת הגר"א, כמדומה (אבל לא פוסקים כך)מהיכן אתה לוקח את זה???
רק הרמ"א כותב שצריך לחכות שעה
והמהרש"ל חולק עליו וסובר כמו המחבר שפוסק שצריך לחכות שש שעות
וכך פוסקים כל הפוסקים ה"אשכנזים" הש"ך והט"ז שכותבים שאסור להקל בשום אופן
ומקילים רק לצורך חולי
אז ככה מאיפה אתה לוקח את זה שזה לא איסור
אולי תכתוב שבכלל לחכות בין בשר לחלב
זה אינו עבירה זה רק חומרא דרבנן.......
בשביל הפרופורציה -
מאד החמירו על זה כמו שכתוב בזוהר הק' - שמביא הבית יוסף - דברים מבהילים ע"ז