מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

ז'אנט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
החלפתי כרטיס אשראי , הישן אינו תקף האם יוחזר לי התשלום שאושר בסכסוך לכרטיס החדש שמופיע באתר? או יתעלמו כי אין להם דרך להכניס לכרטיס הישן?
 

מצב כפית

משתמש מקצוען
@קופצנית
ממש לא הבנתי.
סליחה. אני יותר ירוקה מסתם ירוקה.
לא הזמנתי באלי אקספרס אף פעם..
אבל אתן מסקרנות אותי ממש.
אפשר הסבר?
פליז.
 

דני דן

משתמש חדש
משתפת מעל במה זו- יש לי 100% הצלחה בקבלת החזר מלא בסכסוכים בעליאקספרס
ספרתי עכשיו ויש לי 98 סכסוכים- ובכולם FULL REFUND- החזר מלא

אז למה הלכתי היום על סכסוכים ולא על טיפים לקניה- כי אני מקבלת על זה יותר שאלות באישי

יאלה, נתחיל

למה אנחנו פותחים סכסוך?

1. כל מוכר מבטיח החזר מלא אם לא מקבלים את המוצר תוך X ימים (מוקף באדום) 60 יום
צפה בקובץ המצורף 412052
אם נשנה את שיטת השילוח- במקרה הזה לא משתלם כמובן...
גם מספר הימים אותם מבטיח המוכר להגעת החבילה- ירד- 27 יום
צפה בקובץ המצורף 412053

אם לא קיבלנו את החבילה עד סמוך למועד המובטח- יש לנו 2 אופציות:
א. לבקש מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה ע"י המשפט הזה
Can you please extend the purchase protection for me?
Thanks

מה העניין קודם לבקש הארכה של הגנת הרכישה.
נראה לי שברגע ששלחו הודעה במייל שנגמר הזמן המוקצב להזמנה אפשר כבר לבקש החזר ולקבל,
לא?

ב. לחכות שיעברו מספר הימים הכתוביחם ב"אחריות המוכר" ולפתוח סכסוך

מה אני בוחרת לעשות? את שניהם!

לדוגמא, הזמנתי מוצר ועברו 58 יום מההזמנה- אני מבקשת מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה, הוא מאריך בשמחה- ומחכה עוד יומיים שלושה, כשעוברים 61- 62 יום- אני פותחת סכסוך

מה כותבים בסכסוך כזה? הנה דוגמא- למעלה רואים את ההתכתבות שלי עם המוכר- הבקשה להארכת הגנת הרכישה
ולמטה רואים את הסכסוך, 3 ימים אחרי הבקשה להארכה
בסכסוך כתבתי שהמוכר מבטיח החזר מלא תוך 60 יום וכבר ביקשתי ממנו להאריך וחיכיתי ועדיין לא קיבלתי את המוצר
המוכר הזה היה ממש חביב ועליאקספרס אפילו לא היו צריכים להתערב
המוכר הסכים להחזר
וקיבלתי אותו
צפה בקובץ המצורף 412058

בטח אתם חושבים עכשיו, זה מה שהיא השיגה? 75 סנט?
אז בבקשה כמה דוגמאות אקראיות

צפה בקובץ המצורף 412061

2. האופציה השניה לבקשת החזר היא שהמוצר לא כפי שתואר
חשוב!!! לא הכוונה שבתמונה זה היה נראה כחול רויאל חם וקיבלתי כחול רויאל חמים עד חם
אלא הבדל משמעותי בצבע או צבע אחר
פריט אחר ממה שהזמנתי
או הזמנתי שניים וקיבלתי אחד
או איכות לא טובה: שבור, מוכתם, לא עובד, שרוט וכו

דוגמאות שלי: מסך לפלאפון שרוט- לדעתי יד שניה
הזמנתי מכנס ורוד וקיבלתי תכלת
חולצה עם כתם אבק ענק (שירד בכביסה אבל לא רלוונטי לסכסוך)
שמלה בצבע חאקי שהגיעה חומה לגמרי
גודל לא נכון בטבל תהגדלים- הפרש משמעותי
שעון לא עובד

החלק החשוב בסכסוכים כאלו הוא ההוכחה- תמונה ורצוי וידאו שמראה היטב את הפגם
לדוגמא: הסרטה של 10 שניות שרואים שהמחוגים בשעון לא זזים
תמונה של החולצה עם הכתם
הסרטה שעוברת משריטה לשריטה במסך הפלאפון
תמונה של המכנס שהגיע לצד מה שהזמנתי
סרט לד שחסרים לדים, מפסק שחסר האופציה להדליק

דוגמאות? בבקשה
צפה בקובץ המצורף 412064 צפה בקובץ המצורף 412065 צפה בקובץ המצורף 412066 צפה בקובץ המצורף 412067 צפה בקובץ המצורף 412068 צפה בקובץ המצורף 412069

( 2 התמונות הראשונות זה המכנס והחולצה שהבטחתי הוראות איך לקבל אותם חינם- החולמה המוכתמת כובסה והמכנס התכול- גם כן התרגלתי ליופי של תכלת לבת ולא רק ורוד...)

יש עוד אופציות בהן פותחים סכסוכים- תכתבו לי אם מענין אתכם- כי זה עבודה די קשה לכתוב את הטיפים ולהעלות צילומי מסך- אם מענין מישו- אני אעלה

מזכירה שאני מאד אוהבת לעזור (בעיקר לעזור לאנשים לקבל את הכסף שלהם, סתאאםםם...) אז אני באישי לשאלות
אבל תשתדלו למקד ולשאול את כל השאלה בהודעה אחת ולא כל שניה להוסיף לי עוד 2 שורות בסיפור, אני לא פסיכולוגית שצריכה לחלוב מידע...)
לדוגמא
אני מקבלת הודעה:
הזמנתי פריט בעלי אקספרס
אני: נו
היא: הוא לא הגיע
אני: אויש, מה עשית?
היא: ואז פתחתי סכסוך

וכו'...


בטיפ הבא בס"ד
איך מזמינים עגלת תינוק ומה לא עושים!!! פוסט שיתוף רווי דמעות...סתאאאםם
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
החלפתי כרטיס אשראי , הישן אינו תקף האם יוחזר לי התשלום שאושר בסכסוך לכרטיס החדש שמופיע באתר? או יתעלמו כי אין להם דרך להכניס לכרטיס הישן?

גם אני ביטלתי כרטיס לאחרונה
נכנסו לי כמה החזרים בשבוע האחרון לחשבון הבנק למרות שהכרטיס בוטל
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
קניתי מצלמה באלי אקספרס לפני חודש וחצי ב12 ל7
המוצר הופיע כנשלח מארץ המוצא והגיע לישראל אבל מ24 ל7 אין שום שינוי במעקב.
בשירות לקוחות דואר אומרים שהם לא רואים חבילה במספר מעקב זה
מה עושים?
מצורף צילום מסך
Screenshot_3.png
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קניתי מצלמה באלי אקספרס לפני חודש וחצי ב12 ל7
המוצר הופיע כנשלח מארץ המוצא והגיע לישראל אבל מ24 ל7 אין שום שינוי במעקב.
בשירות לקוחות דואר אומרים שהם לא רואים חבילה במספר מעקב זה
מה עושים?
מצורף צילום מסךצפה בקובץ המצורף 714365

להמשיך לחכות בינתיים...
 

logy

משתמש צעיר
קניתי מצלמה באלי אקספרס לפני חודש וחצי ב12 ל7
המוצר הופיע כנשלח מארץ המוצא והגיע לישראל אבל מ24 ל7 אין שום שינוי במעקב.
בשירות לקוחות דואר אומרים שהם לא רואים חבילה במספר מעקב זה
מה עושים?
מצורף צילום מסךצפה בקובץ המצורף 714365
לבדוק בtrak17 עם מס' המעקב בד"כ שם יש יותר מידע
 

יהודית גרינ

משתמש חדש
@קופצנית, או כל אחד אחר,אולי תוכלי לעזור לי?
אני הזמנתי מוצר באלי אקספרס ,כנראה שפרטי האשראי היו שמורים וישר שלחצתי על "קנה מוצר זה" היה כתוב לי כנראה שהקניה נעשתה בהצלחה, אני לא ראיתי זאת ולחצתי מספר פעמים ,תכלס מה שיצא שהזמנתי 4 פעמים את אותו מוצר,
חצי דקה אחרי כתבתי הודעה למוכר שבטעות הזמנתי 4 פעמים ואני רוצה רק יחידה אחת, בהודעה שהחזיר לי הוא כתב "מצטערים החבילה כבר נשלחה" מה אני אמורה לעשות בכזה מצב?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
חצי דקה אחרי כתבתי הודעה למוכר שבטעות הזמנתי 4 פעמים ואני רוצה רק יחידה אחת, בהודעה שהחזיר לי הוא כתב "מצטערים החבילה כבר נשלחה" מה אני אמורה לעשות בכזה מצב?
לא סביר שתוך חצי דקה הוא כבר שלח אותם...
אין לכם אפשרות של ביטול הזמנה בדף ההזמנות שלכם?
 

יהודית גרינ

משתמש חדש
לא ראיתי שם כזו אפשרות,
אתם יודעים אולי איך מבטלים את זה? או שאם כבר נשלח לי למייל שההזמנה נשלחה אין כבר מה לעשות....
 

דיויד כץ

משתמש פעיל
אני אסטה ברשותכם מהנושא
בפעמים האחרונות שאני פותח את האתר אני מקליד את הסיסמה ומשום מה הוא כותב שזה לא הסיסמה
שיחזרתי את הסיסמה ולמחרת אותו סיפור הסיסמה (החדשה) לא נכונה שיחזור סיסמה וחוזר חלילה
אם מישהו נתקל בבעיה הזאת אשמח לדעת אם הוא יודע על פתרון...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני אסטה ברשותכם מהנושא
בפעמים האחרונות שאני פותח את האתר אני מקליד את הסיסמה ומשום מה הוא כותב שזה לא הסיסמה
שיחזרתי את הסיסמה ולמחרת אותו סיפור הסיסמה (החדשה) לא נכונה שיחזור סיסמה וחוזר חלילה
אם מישהו נתקל בבעיה הזאת אשמח לדעת אם הוא יודע על פתרון...
מחיקת עוגיות, יש על זה הרבה אשכולות...
 
D

Deleted member 64624

אורח
@הכלבויניק @קופצנית
קניתי ב28 דולר
מיד שקיבלתי את זה ראיתי שהמוצר לא עובד
פתחתי סיכסוך כולל הצגת סרטון שזה לא עובד
המוכר הציע לשלוח אחר וסירבתי
אלי הציע להחזיר את המוצר על חשבוני ולקבל החזר מלא או לקבל 8 דולר בלבד :mad::mad::mad:
הפסק של עלי זה 8 דולר על אף שהמוצר עלה 28 דולר והוא מיד בכלל לא עבד

השאלה מה עוד אפשר לעשות לאחר הפסק של עלי??
 

דיויד כץ

משתמש פעיל
@הכלבויניק @קופצנית
קניתי ב28 דולר
מיד שקיבלתי את זה ראיתי שהמוצר לא עובד
פתחתי סיכסוך כולל הצגת סרטון שזה לא עובד
המוכר הציע לשלוח אחר וסירבתי
אלי הציע להחזיר את המוצר על חשבוני ולקבל החזר מלא או לקבל 8 דולר בלבד :mad::mad::mad:
הפסק של עלי זה 8 דולר על אף שהמוצר עלה 28 דולר והוא מיד בכלל לא עבד

השאלה מה עוד אפשר לעשות לאחר הפסק של עלי??
תערער לבג"ץ...
סתם ;) ;) ;)
אבל ברצינות בתור אחד שפתח לא מעט סיכסוכים (ודי הצליח...) אני לא מבין מה זה פסק, אתה לא יכול לסרב?
כי הרבה פעמים הם מציעים ולא פוסקים פס"ד חלוט...
ניסית לדבר (דרך ההודעות) אם המוכר ולהסביר שאתה לא יכול לשלוח זה אולי יעזור (אחרי כמה פעמים ונדנודים)
נ. ב. אשמח לדעת כיצד מעלים להודעה שם של משתמש מסוים כקישור, והאם זה מופיעה לו בהתראות תודה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
השאלה מה עוד אפשר לעשות לאחר הפסק של עלי??
לאחר הפסק קצת קשה לשנות אותו.
נסה להשיג נציג אנושי בשירות הצ'אט שלהם, ולהסביר את העניין, הם אנגלים אדיבים מאד, ועזרו לי יותר מפעם אחת...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אבל ברצינות בתור אחד שפתח לא מעט סיכסוכים (ודי הצליח...) אני לא מבין מה זה פסק, אתה לא יכול לסרב?
כי הרבה פעמים הם מציעים ולא פוסקים פס"ד חלוט...
אם יש לך ניסיון רב בסכסוכים, אתה בטח יודע, שיש את שלב ההצעות ויש את שלב פסק הדין, בו כבר אין אפשרות לקבל או לדחות את ההצעה...

רק לדוגמא, זה נראה כך:
1600759193724.png

נ. ב. אשמח לדעת כיצד מעלים להודעה שם של משתמש מסוים כקישור, והאם זה מופיעה לו בהתראות תודה.
כותבים @ ואז את שם הניק ללא רווח.
וכן, מקבלים התראה על תיוג, הנה @דיויד כץ
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@הכלבויניק @קופצנית
קניתי ב28 דולר
מיד שקיבלתי את זה ראיתי שהמוצר לא עובד
פתחתי סיכסוך כולל הצגת סרטון שזה לא עובד
המוכר הציע לשלוח אחר וסירבתי
אגב, עשית טוב שסירבת, ההחזר למוכר עולה בד"כ יותר מהנזק.

אך כדאי לדעת שנכנס לאחרונה שירות החזרה בחינם,
רלוונטי רק לאותם מוכרים המצורפים לתכנית,
ניתן לראות את זה בדף ההזמנה, מתחת 'הוסף לעגלה'
1600760231645.png


או אפי' בתצוגת המוצרים - 'חזרה חינם'
1600760286481.png


חזרה חינם
מוכרים המציעים שירות 'החזרה חינם' יופיעו בדף פרטי הפריט שלהם סמל 'החזרה חינם'.

עם שירות 'החזרה חינם', תקבל 15 יום (נוסף על מועד המסירה בזמן) להחליט אם ברצונך לשמור או להחזיר את הפריט מכל סיבה שהיא, כל עוד הוא אינו בשימוש, לא שטוף ובמצבם המקורי.

החזר פריטים באופן מקומי ובקלות:
1) קבל את קוד ההחזרה או התווית,
2) המתן לשירות איסוף מדלת לדלת או קח את החבילה שלך לנקודת השירות המיועדת,
3) ולבסוף, המתן למחסן המקומי כדי לאשר את הקבלה. מהחבילה שהוחזרת.
• זכור לבחור 'החזר טובין' בזמן פתיחת המחלוקת.

מָהִיר
• החזר כספי יבוצע ברגע שנאשר את קבלת החבילה שהוחזרת ועומדת בתנאי ההחזר.
• הפריטים יעובדו במחסן מקומי, במקום שיישלחו חזרה לארץ המוצא של המוכר (למשל סין).

היקף השירות•
לא בכל המדינות יש שירות חזרה חינם. נכון לעכשיו, מדינות נתמכות כוללות את שטחי היבשת של ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, בריטניה, צרפת, ספרד, גרמניה, רוסיה, דרום קוריאה, ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות, איטליה, הולנד, פולין, ברזיל וישראל.

• בנוסף, לא כל המוצרים ב- AliExpress.com כוללים את שירות ההחזרה בחינם. המוכר יכול לבחור אם להציע שירות נוסף זה או לא. מוכרים המציעים את שירות ההחזרה חינם יופיעו בדף פרטי המוצר שלהם תווית או סמל המאשרים כי שירות זה זמין.

דמי משלוח חזרה
• החזרת חבילות דרך נקודת שירות החזרה מקומית ייעודית או באמצעות שירות איסוף מדלת לדלת הינה בחינם.

• הערה: תוכל ליהנות מתמורה מקומית חד פעמית בחינם בהזמנה אחת. אם אתה יוזם מספר בקשות החזר במסגרת הזמנה, תוכל ליהנות משירות ההחזרה המקומי בחינם רק פעם אחת, ובקשות החזרה אחרות עדיין יכולות ליהנות משירות החזרה מקומי, אך יהיה עליך לכסות את עלויות המשלוח חזרה לכתובת ההחזרה המקומית המיועדת. לכן, שקול להחזיר את המוצרים במשותף כדי להימנע מתשלום דמי משלוח נוספים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה