מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

cofix

משתמש פעיל
איך פותחים בימים אלו סכסוך ? המוצר לא סופק, והם לא נותנים לפתוח סכסוך למרות שעבר זמן רב, בטענה לבעיות לוגיסטיות.
 

rere

משתמש צעיר
מתכתבים עם המוכר בצאט רושמים לו שזה כבר לא רלוונטי המוצר וזה גרוע מאד ההמתנה הארוכה ואתם רוצים זיכוי בדכ הוא יפתח את האופציה לסיכסוך
 

שי1

משתמש מקצוען
@קופצנית
הזמנתי כמה מוצרים זמן ההגנה עבר ממזמן
פתחתי סכסוך בפעם הראשונה הגיב המוכר שהמוצר בדרך
שלחתי לו שוב ושוב הודעות כבר עבר 3 שבועות מפתיחת הסכסוך ואין מענה לא מהמוכר ולא מאליאקספרס
מה עושים?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מתכתבים עם המוכר בצאט רושמים לו שזה כבר לא רלוונטי המוצר וזה גרוע מאד ההמתנה הארוכה ואתם רוצים זיכוי בדכ הוא יפתח את האופציה לסיכסוך

ממש לא.
בדרך כלל ההפך.
הם הכי נגד סכסוכים שקיים.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
הזמנתי כמה מוצרים זמן ההגנה עבר ממזמן
פתחתי סכסוך בפעם הראשונה הגיב המוכר שהמוצר בדרך
שלחתי לו שוב ושוב הודעות כבר עבר 3 שבועות מפתיחת הסכסוך ואין מענה לא מהמוכר ולא מאליאקספרס
מה עושים?

הודעות למוכר לא קשורות לסכסוך.
המוכר הציע הצעה כלשהי? דחית אותה?
הסכסוך נסגר? באיזו החלטה?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לא נסגר.
המוכר כותב לי החבילה בדרך. הסכסוך לא נסגר אני כותבת לו שוב ושוב והוא לא עונה וגם אליאקספרס לא מתערב.

סכסוך נסגר לאחר 5 ימים מקסימום
אלא אם כן יש החלטה מעלי אקספרס כמו להמתין עוד 10 ימים וכו
תנסה לגלול לתחתית הסכסוך ולראות מה ההחלטה
או לחילופין אם יש הצעה של המוכר בתוך הסכסוך (לא התכתבות רגילה איתו, שברור שלא תעזור) ואם כן- צריך לאשר או לדחות אותה, לפי העניין.
 

שםמשתמש

משתמש פעיל
@קופצנית , אולי תדעי לעזור.
קיבלתי מכשיר מקולקל וביקשתי החזר מלא.
החליטו שהראיות שהבאתי לא טובים ( יש הודעת שגיאה בעברית) ובמקום 30 דולר החליטו על החזר של 5 דולר.
המוכר קפץ על הזכיה ועלי סגרו את הסכסוך.
מה אני יכולה לעשות?
אני לא מצליחה למצוא איפה מערערים או מעלים שוב ראיות ( בגלל שהסכסוך נסגר אין אופציה של ערוך)
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אם הסכסוך נסגר בהחלטה של עלי אקספרס-אין לך מה לעשות.
את יכולה לנסות לפנות לשירות לקוחות ולהסביר את זה והם יפתחו לך שוב את הסכסוך אם יראו לנכון
לי זה הצליח כשהיה מדובר במאות דולרים.
אין לי הרבה ניסיון בנושא, לא ניסיתי לפנות לשרות לקוחות בנושא פתיחת סכסוך שוב חוץ מהפעם ההיא (ואולי עוד פעם שדיווחתי על מוכר רמאי שאכן סגרו לו את החנות במקום)
 

malo

משתמש מקצוען
מה עושים אם יום אחרי שקיבלתי החזר המוצר הגיע?
מבחינה הלכתית הבנתי שזה תלוי במדיניות של האתר
מי כאן יודעת מה המדיניות של האתר????,
(די דחוף כי זה קורה לי המון)
 

A052

משתמש סופר מקצוען
ברוב הפעמים כתוב בזמן הקניה, שאם המוצר לא מגיע עד תאריך X אפשר לבקש החזר.
ומזה משמע שגם אם המוצר הגיע לאחמ"כ היות והוא לא הגיע בתאריך המובטח הם יביאו החזר.
וזה גם מאד מובן היות ונניח הזמנתם מוצר לפורים שיגיע עד שבוע לפני פורים, והוא הגיע יום אחד אחרי פורים המוצר כבר לא שווה כלום.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כפי שניתן לראות כאן, זו המדיניות של ali express:
"We promise your money back if the item you received is not as described, or if your item is not delivered within the Buyer Protection period."
אין אצלם באתר התייחסות מפורשת למה שיקרה במידה והפריט יגיע לאחר זמן ההגנה שניתן לקונה. ולכן ההגיון אומר שמבחינתם ההחזר הוא גם עבור מקרים שהפריט לא הגיע בזמן (גם אם בסוף הגיע) ולא בהכרח רק עבור מקרה שהפריט כלל לא הגיע, ואין חיוב מצידם להחזיר את התשלום. הראיה לכך גם היא שאין להם באתר אופציה של החזרת ההחזר.

בנוסף, גם בהנחה שמצד המדיניות שלהם צריך להחזיר, הדברים לא פשוטים שמבחינה הלכתית צריך/מותר להחזיר אלא במקרים מסוימים.

ניתן לראות כאן כאן וכאן בהרחבה.
 

לא אני

משתמש סופר מקצוען
אם הסכסוך נסגר בהחלטה של עלי אקספרס-אין לך מה לעשות.
את יכולה לנסות לפנות לשירות לקוחות ולהסביר את זה והם יפתחו לך שוב את הסכסוך אם יראו לנכון
לי זה הצליח כשהיה מדובר במאות דולרים.
אין לי הרבה ניסיון בנושא, לא ניסיתי לפנות לשרות לקוחות בנושא פתיחת סכסוך שוב חוץ מהפעם ההיא (ואולי עוד פעם שדיווחתי על מוכר רמאי שאכן סגרו לו את החנות במקום)
פעם ראשונה שניסיתי להזמין שם :( ולא הגיע.
ההגנה עדין תקפה - איך טכנית אני פותחת סכסוך?
אשמח לעזרה.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פעם ראשונה שניסיתי להזמין שם :( ולא הגיע.
ההגנה עדין תקפה - איך טכנית אני פותחת סכסוך?
אשמח לעזרה.

יש לך מספר מעקב בינלאומי?
בדקת באתר של דואר ישראל אם נמצא בארץ?
כמה זמן עבר מהרכישה?
 

ז'אנט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אשמח לעזרה
הזמנתי 4 פריטים ברכישה אחת ,הגיעו רק 2. אין דרך לתקשר עם החנות דרך המחשב ,יש תגובה אוטומטית לפנות רק בווטסאפ ואין לי. בפתיחת סכסוך אין אופציה מתאימה לתלונה כזו, אולי מישהו יודע ליעץ לי מה לעשות?
 

דני דן

משתמש חדש
אשמח לעזרה.
איך פונים לאליאקספרס בעצמם פשוט המוכר שמכרלי החליט שהוא מעלה את המחיר של המוצר ולכן החליט לא לשלוח אותו וכתב לי שאם אני רוצה אני יקבל החזר. אבל אני לא רוצה החזר אני רוצה את הפריט באותו מחיר.
[מה גם שאני משלם סתם עמלות מט"ח]
תודה.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
המוכר לא חייב לשלוח, אם הוא לא שולח הכסף חוזר.
 

malo

משתמש מקצוען
אשמח לעזרה
הזמנתי 4 פריטים ברכישה אחת ,הגיעו רק 2. אין דרך לתקשר עם החנות דרך המחשב ,יש תגובה אוטומטית לפנות רק בווטסאפ ואין לי. בפתיחת סכסוך אין אופציה מתאימה לתלונה כזו, אולי מישהו יודע ליעץ לי מה לעשות?


תפתחי סכסוך ,תבקשי החזר כספי ותפרטי שהגיע רק 2 או שתעשי את זה בשני (באופציה שהמוצר לא הגיע)
אני עשיתי ככה וקיבלתי החזר (יתכן שיזכו אותך על הכל) .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה