יש לי שאלה לגבי השירות לקוחות של טנקו
אחרי הרבה המלצות שראיתי,
ואחרי שהיה פרסום מקיף בעיתונים מטעם טינקו, על מבצע שמקבלים בו 5 חבילות של החומר שטיפה
קניתי את הטנקו S5, וקבלתי רק בקבוק אחד.
בחנות אמרו לי שבשביל לקבל את שאר הבקבוקים - צריך להתקשר לחברה ולבקש מהם,
התקשרתי למספר שמופיע על הטינקו,
- הגעתי לשרות השארת הודעות.
למחרת חזרו אלי ואמרו לי - "זה לא קשור אלינו אלא קשור לחנות"
אמרתי להם - "ומה אעשה אם החנות שוב תחזיר אותי אליכם? אני לא הולכת לעמוד פה בינכם"
אז אמרו לי - "אם יחזירו אותך אלינו, תתקשרי שוב, ונטפל בפניה"
כמובן שהלכתי לחנות שוב, וכמובן שהחזירו אותי לשרות לקוחות
ומאז - לא מצליחה להשיג אותם!
כמה פעמים התקשרתי והגעתי לשרות השארת הודעות, ואף פעם לא היה נציג שחזר אלי.
ועוד פעם אחת ענתה לי משהי עצבנית, שדברה ממש ממש ממש לא יפה,
והביאה לי מספר פלאפון כלשהו שרק לשם להתקשר בנושאים של הטינקו,
מספר שלא ענו בו בכלל,
כשראיתי שלא עונים התקשרתי שוב למספר שרשום על הטינקטו ובגלל שפחדתי מהאישה העצבנית, לחצתי על מכירות במקום על שרות לקוחות,
אבל היא שוב ענתה לי וממש צעקה עלי...
מאז לא ניסיתי יותר,
ואני ממש מאוכזבת מהשרות,
מי יודע מה יקרה אם תהיה לי תקלה במכשיר...
בקיצור,
באיזשהו מקום ראיתי קטע מתרברב שלהם
שזה שהם שמים א תהמספר של שהשרות לקוחות על המוצר,
זה מראה איך הם קשובים ללקוח
אז זה ממש ממש לא הוכיח את עצמו
אם למשהו יש מספר לתת לי שעונים שם ונותנים שרות כמו שצריך
אני אשמח לשמוע,
כי בינתיים אני לא ממליצה בכלל על השרות לקוחות שלהם!!!
תודה.