צריכה לחשוב...
משתמש מקצוען
זה מותר? (שאלת באמת ולא בציניות)ואגב, יודעת על גרושות שהולכות עם לייס בדיוק מהסיבה הזו: הן צריכות לכסות ראשן, אולם לא נשואות...
מדברת על כאלו שלא הלכו ולא ילכו כך לאחר נישאיהן
זה מותר? (שאלת באמת ולא בציניות)ואגב, יודעת על גרושות שהולכות עם לייס בדיוק מהסיבה הזו: הן צריכות לכסות ראשן, אולם לא נשואות...
מדברת על כאלו שלא הלכו ולא ילכו כך לאחר נישאיהן
אם מישהו יבוא אליה ויציע נישואיםנו? ולכן היא צריכה ללכת עם שלט שהיא אסורה??
היא אסורה ואם מישהו ירצה להתחתן איתה היא תגיד לו שהיא נשואה, או שהיא סתם לא רוצה!
אין לי אפשרות לעלות תמונות.הסבירי נא
נראה, אגב, ששכחו כאן את הסערה של השביל הלבן
גם אז היו שטענו ש"לא מזהים" שזאת פאה
צ'יק צ'אק הבנו שבשביל לזהות פאה לא מספיק לראות את צבע השביל
תפסי את הרעיון!במקומות מסוימים ממש
על אותו כיוון אפשר לומר גם שהיו מקומות שגם נשים נשואות היו בלי כיסוי ראש. (גרמניה וכדו)
ממש לא אותו דברבמקומות מסוימים ממש
על אותו כיוון אפשר לומר גם שהיו מקומות שגם נשים נשואות היו בלי כיסוי ראש. (גרמניה וכדו)
ברור שלא כמו שביל לבןאין לי אפשרות לעלות תמונות.
מפאת צנעת הפרט.
אבל יש פאות שנראות ט ב ע י ו ת.
ולא, לא שביל לבן. לא ברמה הזאת.
אני לא פוסקת, כן?זה מותר? (שאלת באמת ולא בציניות)
זו הגדרה יהודית .
המטרה של פאה היא שתראה לא פנויה !!! ואם כל הלייסים וטופים למניהם זה נראה שיער ממש !!!
בואי לא נתווכח על זה.
או"ח סימן ע"ה סעיף ב. ומשנ"ב שם.מקורות???
(הרי לפי השיטות שגם פנויות חייבות בכיסוי ראש [מנהג תימן וכו'] אז תמיד אין הבדל, לא?)
מאיפה הבאת את זה?על מה הדיון בדיוק?
הרי מה המטרה בטופ לייס ולייס שקוף? שהפיאה תיראה טבעית
האם זה מותר? - לא!
אז אין פה ויכוח בכלל
> זו התגובה הספציפית שעליה עניתי ספציפית.מממ.. בעבר נשים היו מכסות את ראשן לפני החתונה
לא זה המקום להכנס לדיונים הלכתיים. נראה לי פחות מתאים ויעיל.תפסי את הרעיון!
אם יש ויש כאלה שיטות מכובדות בפוסקים שגם פנויות חייבות בכיסוי הראש חייב להיות שלא זה הרעיון, לא?
מותר, כן בהחלט!!על מה הדיון בדיוק?
הרי מה המטרה בטופ לייס ולייס שקוף? שהפיאה תיראה טבעית
האם זה מותר? - לא!
ספציפית, במקרה הזה העלית טענה שלא עובדת לוגית, אבל שוין> זו התגובה הספציפית שעליה עניתי ספציפית.
לא זה המקום להכנס לדיונים הלכתיים. נראה לי פחות מתאים ויעיל.
העלו כאן משהו הגיוני שכל אחת יכולה להבין.
לכן שאלתי אם את נשואה....
בדיוק. זה לא עובד לוגית.ספציפית, במקרה הזה העלית טענה שלא עובדת לוגית, אבל שוין
אולי מאוחר בשבילי מדי, אבל לא הבנתי אותךבדיוק. זה לא עובד לוגית.
לכן העליתי טענה הפוכה להראות שטענה כזו או הפוכה ממנה לא עונה כאן על הנושא....
ברור.מה שברור הוא שבכל נושא אחר כל אחת יודעת לצטט את הרב שלה בלהט, ופתאום בנושא התרת הפיאות (בעיקר הלייס...)הכל סתום ומעומעם.
נקודה למחשבה.
לדייק, זה לא אותו דבר כמו הסמרטפוניםיש דברים שנקראים "דת יהודית"
מי יודע מהי דת יהודית?
זה לא מפורש בשולחן ערוך
ולכן כל דור יש את פוסקי הזמן שמקבלים החלטות הלכתיות לגבי המודות המתחדשות.
כך כשיצאה הקאסטם- קיבלו אותה מאוד בקרירות אולם ככל שזה נכנס והכירו ולמדו לזהות שזו פאה למרות שנראית טבעית- התירו.
כך הסקין הלבן, בעבר הפאה היתה תפורה לכל האורך כטרסים (קוי התפר של השער) בתחילה ממש אסרו את מה שכונה "השביל הלבן" היום הפוסקים הליטאים מתירים.
האם הטופ לייס יכנס לבסוף ויקבל הכשר לאחר שזה ילך ויפשה בציבור? יתכן אין לדעת.
זה כמו השאלה מתי יכנסו הסמארטפונים לציבור שלנו.
אולי יכנס, לא יודעים מתי ואיך.
אבל למה את צריכה להיות מהמעגל הראשון שמכניסה את זה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: