תח"צ חשיפה: התחנה הסודית של הרכבת הקלה בקרית הרצוג בני ברק. האמנם?

עץ חיים

משתמש רשום
חשיפה: התחנה הסודית של הרכבת הקלה בקרית הרצוג בני ברק. האמנם?
התחנה הסודית שיכולה לשרת את תושבי שכונת קרית הרצוג, שכונת יסודות וחלק משכונת פרדס כץ בבני ברק
וגם - יציאה חדשה מהעיר ברכב
וגם - ומעבר רגלי בגשר הולכי רגל לאיזור התעשייה קרית אריה פתח תקווה:

ב
כל פרסומי ה"דנקל" בהם נתקלתי לאחרונה, נכתב שיש בעיר בני ברק שלוש תחנות רכבת וברמת גן שתיים בלבד. תמהתי על כך היות שלכולנו מוכרות התחנות אהרונוביץ ובן גוריון. איזו תחנה נוספת משוייכת לעיר ב"ב?
ואז הבנתי שתחנת הרכבת הקלה שנקראת בשם המטעה: "גשר אם המושבות" ממוקמת בפאתי שכונת קרית הרצוג בבני ברק בתוך השטח המונציפאלי של העיר. לתחנה מחובר גשר הולכי רגל שחוצה את כביש 4 וניתן לעבור דרכו אל אזור התעשייה קרית אריה.
עוד לפני שאציג את התמונות האוויריות מהשטח, חשוב להדגיש כי הגשר הזה יכול לשמש נשים חרדיות רבות שגרות באיזור קרית הרצוג ויכולות לצעוד רגלית למקום עבודתן באיזור התעשייה קרית אריה שנמצא ממש מעבר לכביש 4 (כגון חברת מגדל לביטוח ועוד חברות רבות באיזור זה).
המקומם מכל הוא, כי כפי שתראו במפה המצורפת, סוף רחוב נורוק בקרית הרצוג מתחבר ממש לכביש בגישה של תחנת אם המושבות. אמממה.. בסוף רחוב נורוק הוקם לאחרונה ת"ת של רשת "בני יוסף" שהורחב גם על השטח שבין תחנת הרכבת לרח' נורוק.
לת"ת הזה יש יש גדר חדשה שמפרידה בין סוף הרחוב לתחנת הרכבת, אלא שבוני הגדר חשבו ובנו שער בגדר למעבר. השער הזה נעול עם מנעול ברזל. תושבי השכונה מוזמנים לסיור במקום ולראות בעיניהם כיצד התחנה צצמודה וחלק מהשכונה רק חכמי חלם לא חשבו על גישה ראויה למקום.
הפיתרון לכך פשוט ביותר: סלילת שביל של 10 מטרים עוקף הת"ת או דרך הת"ת מגודר שיוביל את התושבים לתחנה.


מצרף תמונות הסבר.

יתרה מזאת, יש כאן פוטנציאל ליציאה חדשה מהעיר לתושבי השכונה:
כידוע היציאות מאיזור זה פקוקות ביותר. וכן תהיה אפשרות לכניסה ויציאה חדשה דרך כביש הגישה לרח' נורוק בקרית הרצוג.



כל מי שיכול לפעול בעניין תבוא עליו ברכה
סגן שר התחבורה אורי מקלב: sgan#mot.gov.il
מנכ"ל עיריית בני ברק שמוליק ליטוב ceo#bbm.org.il
לשכת רה"ע ב"ב shevit#Bbm.org.il f7900#bbm.org.il silmang#Bbm.org.il
salomon_sarit#Bbm.org.il
חברת דנקל service#dankal.co.il


הוספה:

יש לתחנה הזו פוטנציאל אדיר עבור השכונה החדשה איילת השחר שבה גם בריכת בני ברק וכן חיבור לפארק הירקון ואף לבי"ח אסותא בהליכה רגלית קצרה.
כאן נדרשת אופרציה קצת יותר מורכבת בדמות גשר הולכי רגל מעל לכביש אם המושבות. אבל כאמור פוטנציאל אדיר לעוד אלפי משפחות שיהיו מחוברות לקווי הרכבת הקלה R3 ו-R2 וכן כל תושבי העיר שיוכלו ליסוע תחנה או 2 ברקל"ה ולהגיע לבריכה העירונית
 

קבצים מצורפים

  • תחנת רכבת קלה נורוק.png
    תחנת רכבת קלה נורוק.png
    KB 354.8 · צפיות: 129
  • תחנת רכבת אם המושבות קרית הרצוג.png
    תחנת רכבת אם המושבות קרית הרצוג.png
    1.7 MB · צפיות: 125
נערך לאחרונה ב:

עץ חיים

משתמש רשום
מצרף לינק ללשכת סגן שר התחבורה הרב מקלב https://www.gov.il/he/departments/people/uri_makleb
בנוסף, יש לתחנה הזו פוטנציאל אדיר עבור השכונה החדשה איילת השחר שבה גם בריכת בני ברק וכן חיבור לפארק הירקון ואף לבי"ח אסותא בהליכה רגלית קצרה.
כאן נדרשת אופרציה קצת יותר מורכבת בדמות גשר הולכי רגל מעל לכביש אם המושבות. אבל כאמור פוטנציאל אדיר לעוד אלפי משפחות שיהיו מחוברות לקווי הרכבת הקלה R3 ו-R2 וכן כל תושבי העיר שיוכלו ליסוע תחנה או 2 ברקל"ה ולהגיע לבריכה העירונית
 

פילפלית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
חשיפה: התחנה הסודית של הרכבת הקלה בקרית הרצוג בני ברק. האמנם?
התחנה הסודית שיכולה לשרת את תושבי שכונת קרית הרצוג, שכונת יסודות וחלק משכונת פרדס כץ בבני ברק
וגם - יציאה חדשה מהעיר ברכב
וגם - ומעבר רגלי בגשר הולכי רגל לאיזור התעשייה קרית אריה פתח תקווה:

ב
כל פרסומי ה"דנקל" בהם נתקלתי לאחרונה, נכתב שיש בעיר בני ברק שלוש תחנות רכבת וברמת גן שתיים בלבד. תמהתי על כך היות שלכולנו מוכרות התחנות אהרונוביץ ובן גוריון. איזו תחנה נוספת משוייכת לעיר ב"ב?
ואז הבנתי שתחנת הרכבת הקלה שנקראת בשם המטעה: "גשר אם המושבות" ממוקמת בפאתי שכונת קרית הרצוג בבני ברק בתוך השטח המונציפאלי של העיר. לתחנה מחובר גשר הולכי רגל שחוצה את כביש 4 וניתן לעבור דרכו אל אזור התעשייה קרית אריה.
עוד לפני שאציג את התמונות האוויריות מהשטח, חשוב להדגיש כי הגשר הזה יכול לשמש נשים חרדיות רבות שגרות באיזור קרית הרצוג ויכולות לצעוד רגלית למקום עבודתן באיזור התעשייה קרית אריה שנמצא ממש מעבר לכביש 4 (כגון חברת מגדל לביטוח ועוד חברות רבות באיזור זה).
המקומם מכל הוא, כי כפי שתראו במפה המצורפת, סוף רחוב נורוק בקרית הרצוג מתחבר ממש לכביש בגישה של תחנת אם המושבות. אמממה.. בסוף רחוב נורוק הוקם לאחרונה ת"ת של רשת "בני יוסף" שהורחב גם על השטח שבין תחנת הרכבת לרח' נורוק.
לת"ת הזה יש יש גדר חדשה שמפרידה בין סוף הרחוב לתחנת הרכבת, אלא שבוני הגדר חשבו ובנו שער בגדר למעבר. השער הזה נעול עם מנעול ברזל. תושבי השכונה מוזמנים לסיור במקום ולראות בעיניהם כיצד התחנה צצמודה וחלק מהשכונה רק חכמי חלם לא חשבו על גישה ראויה למקום.
הפיתרון לכך פשוט ביותר: סלילת שביל של 10 מטרים עוקף הת"ת או דרך הת"ת מגודר שיוביל את התושבים לתחנה.


מצרף תמונות הסבר.

יתרה מזאת, יש כאן פוטנציאל ליציאה חדשה מהעיר לתושבי השכונה:
כידוע היציאות מאיזור זה פקוקות ביותר. וכן תהיה אפשרות לכניסה ויציאה חדשה דרך כביש הגישה לרח' נורוק בקרית הרצוג.



כל מי שיכול לפעול בעניין תבוא עליו ברכה
סגן שר התחבורה אורי מקלב: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
מנכ"ל עיריית בני ברק שמוליק ליטוב <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
לשכת רה"ע ב"ב <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
חברת דנקל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תערוך את המילים
 

עץ חיים

משתמש רשום
תערוך את המילים
תודה.
ערכתי עם #
כל מי שיכול לפעול בעניין תבוא עליו ברכה.
ומוזמנים לערוך סיור פיזית במקום ולראות בעיניכם.
בשבתות הת"ת פתוח בדרך כלל ומושכר לשבתות שבע ברכות וכדו'.
לא הספקתי לבדוק הם מדובר בשטח ציבורי ירוק שהוצבו בו קראוונים. אך יש אספלט על שטח עצום וחונות בו מכוניות של הת"ת.
 

כסא נח

משתמש מקצוען
יתרה מזאת, יש כאן פוטנציאל ליציאה חדשה מהעיר לתושבי השכונה:
כידוע היציאות מאיזור זה פקוקות ביותר. וכן תהיה אפשרות לכניסה ויציאה חדשה דרך כביש הגישה לרח' נורוק בקרית הרצוג.
רעיונות מעניינים אתה מעלה כאן!

אם כי לגבי יציאה מק''ה החוצה
זה לא כ''כ פשוט כפי שאתה כותב,

מכיוון שישנם תקנים ועניינים לפני כל פתיחת כביש או מעבר
זה לא עזה כאן ולא שביל של מושב יציאה ממושב עמיקם,

זו יציאה מפרדס כץ
אם יפתחו את זה
חייהם של כל תושבי האיזור הספציפי ההוא יהפכו לגיהנום תחבורתי..
כי כולם יקצרו משם החוצה
וחוץ מזה שיש צורך בתשתיות מתאימות
כגון תאורה, שוליים, נתיבי האצה והאטה וכו'
זו אחריות גדולה!
א''א סתם לפרוץ שביל החוצה ויאללה..

אבל גשר להולכי רגל זה רעיון טוב
אם כי נראה לי שעסקני השכונה התנגדו לכך בזמנו
כדי שלא יכנסו אינשי דלא מעלי דרך שם..
לא בטוח אך כך זכור לי במעומעם.
 

עץ חיים

משתמש רשום
רעיונות מעניינים אתה מעלה כאן!

אם כי לגבי יציאה מק''ה החוצה
זה לא כ''כ פשוט כפי שאתה כותב,

מכיוון שישנם תקנים ועניינים לפני כל פתיחת כביש או מעבר
זה לא עזה כאן ולא שביל של מושב יציאה ממושב עמיקם,

זו יציאה מפרדס כץ
אם יפתחו את זה
חייהם של כל תושבי האיזור הספציפי ההוא יהפכו לגיהנום תחבורתי..
כי כולם יקצרו משם החוצה
וחוץ מזה שיש צורך בתשתיות מתאימות
כגון תאורה, שוליים, נתיבי האצה והאטה וכו'
זו אחריות גדולה!
א''א סתם לפרוץ שביל החוצה ויאללה..

אבל גשר להולכי רגל זה רעיון טוב
אם כי נראה לי שעסקני השכונה התנגדו לכך בזמנו
כדי שלא יכנסו אינשי דלא מעלי דרך שם..
לא בטוח אך כך זכור לי במעומעם.
צודק. אכן חשבתי שיציאה בכלי רכב תהיה קצת בקשה מורכבת. למרות שיציאה מקבילה לאם המושבות יוצאת גם היא מרחוב לא גדול - המכבים. לא מדובר ביציאה לכביש אם המושבות אלא לכביש הגישה לתחנה שמחובר לאם המושבות וממנו כבר יש יציאה מסודרת ומתומררת למחלף אם המושבות שנבנתה במיוחד לתחנה זו.
לעניין הגשר - גשר בין קרית הרצוג לשכונה החדשה כבר מתוכנן באיזור רחוב צבי הרלינג, כך שבכל מקרה יש חיבור דומה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה