איזו עיריה בדיוק?שמישהו בעיריה
איזו עיריה בדיוק?שמישהו בעיריה
דווקא בלילה יש דמויות מפוקפקות שמסתובבים בכאלה מקומות ויר"ש ירחיק רגליו ממקומות אלו בזמנים אלו וד"להתשובה לפריצות לדעתי היא להגיע בלילה כמו המון שעושים זאת, ולא רואים כמעט כלום בחושך, מנסיון
מה קורה בימי הנשים? יותר מימי הגברים???לא פשוט בכלל....
המצב בשרתון....
אבל אין שום ברירה אחרת.....
(אולי באמת הגיע הזמן שמישהו העיריה או עסקן יפעלו בזה משהו..)
אני מדברת על ימי הנשים... שגם אז ממש לא גלאט..
בטיחותי מצד השובר גלים, אבל היפה ביותר???? למה מה קרה???צריך לדעת שחוף שרתון הוא החוף הבטיחותי והיפה ביותר שיש.
נראה לי שזה השתנה כברחוף צאנז נתניה:
החוף שוכן בסמוך לקריה החרדית. החופים בנתניה מטופחים מאוד, חוף הים הנפרד הוא מוזנח. וחסרים תאי שירותים ושירותי ניקיון. החוף אינו צמוד לחופים מעורבים וההפרדה בו מוחלטת.
שעות פתיחה: מ-8:30 עד חצי שעה לפני השקיעה
גברים: בימים ראשון, שלישי וחמישי מ-8:30 עד 13:00 ובימים שני, רביעי ושישי מהשעה 13:30 עד חצי שעה לפני השקיעה.
נשים: בימים ראשון, שלישי וחמישי מ-13:30 עד חצי שעה לפני השקיעה ובימים שני, רביעי ושישי מ-8:30 עד 13:00
לא ביקשתי שיחתימו את הבעל קורא בעיירה בקצה פולין...אני לא מצפה מכל אותם כותבי המודעות שהולכים להחתים את הרבנים שילכו לכל רב ורב בארץ ובעולם
אכן, אך גם אתה לא קובע מה צריך לעשות אלא כל אחד ישאל את רבו הפרטי או יראה איך הוא נוהג ,כי דבר אחד בטוח בוודאי בדיני פסיקה שהלכה לא פוסקים מפשקוויל ולא משנה כמה חתימות מתנוססות עליו...אז זה טעות חמורה יש דיני פסיקה בהלכה ולא עושים מה שבא לי
אתה כתבת שאתה לא יודע מה אמר ר' ניסים (גם אני לא, לא מצאתי את המכתב)
אני לא מצפה מכל אותם כותבי המודעות שהולכים להחתים את הרבנים שילכו לכל רב ורב בארץ ובעולם
הוא כתב שהוא ראה כמה רבנים בשרתון אז כתבתי לו שהם יתנו את הדין לפני בית דין של מעלה
אתה מבין שאם אברכים הולכים למקום שנאסר ע"י הרבה גדולי הדורוהשיטות יודע ומבין שלא הכל שחור לבן. אך להמון העם שאינו בר הכי להבין חילוקים וכדו' אומרים פסק אחיד.
אתה מבין שאם אברכים הולכים למקום שנאסר ע"י הרבה גדולי הדור
אז לא מעניין מה הסיבה שהם הולכים
הם חייבים לדעת שבעצם ההליכה שלהם לאותו מקום
הם מורים בבירור לכל המון העם שלא מבין חילוקים שאותו מקום מותר לכתחילה???
אז איך מסוגלים???
אתם חושבים שלכם מותר כי הרב שלי לא אסר ולא חתם
אבל הלו???
אתה לא נמצא לבד תחשוב על כל האנשים שיכולים להכשל באותו מקום ולהם אסור ללכת לשם
אבל הם ראו אותך ושכמותך והלכו לאותו מקום חופשי
תגלו טיפה אחריות לעם ישראל שלא יכשלו בגללכם.
הקיצוניות בהתגלמותה!אתה מבין שאם אברכים הולכים למקום שנאסר ע"י הרבה גדולי הדור
אז לא מעניין מה הסיבה שהם הולכים
הם חייבים לדעת שבעצם ההליכה שלהם לאותו מקום
הם מורים בבירור לכל המון העם שלא מבין חילוקים שאותו מקום מותר לכתחילה???
אז איך מסוגלים???
אתם חושבים שלכם מותר כי הרב שלי לא אסר ולא חתם
אבל הלו???
אתה לא נמצא לבד תחשוב על כל האנשים שיכולים להכשל באותו מקום ולהם אסור ללכת לשם
אבל הם ראו אותך ושכמותך והלכו לאותו מקום חופשי
תגלו טיפה אחריות לעם ישראל שלא יכשלו בגללכם.
רק צריך לדייק דבר אחד, זה באמת המצב היוםברוך הבא ליהדות השפויה שנותנת מקום לכל אחד אלא דעביד כמר עביד ודעביד כמר עביד ולא כופים את הלכותיך (וכ"ש את השקפותיך) על זולתך.
ברה נתניה היה יום גברים יום נשיםנראה לי שזה השתנה כבר
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קו
א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ: