יש כזה שם???
משתמש מקצוען
---יואו איך זה הגיע לדיון הלכתי?
דחווףףף למישהו יש רשימת חופים מהדרין?
כל שנה בתמוז יש רשימה כזו, לא?
נערך לאחרונה ב:
---יואו איך זה הגיע לדיון הלכתי?
דחווףףף למישהו יש רשימת חופים מהדרין?
כל שנה בתמוז יש רשימה כזו, לא?
אפשר למחוק אני כבר שולחתודה!
חדרה לא חוף כשר משום כיוון, אחרי שבנו שם טיילת חדשה...אשקלון, חדרה הרצליה
@המחזק כל הכועס כאילו.... אם יש לך טענות לגופו של עניין, תטען אבל למה לכעוס על תגובה מכובדת ולא מזלזלת רק כי אתה חושב שונה? אולי זה אומר משהו על האם המניע הוא ביקוש האמת או "תאוות הפרומקייט" כלשונו של הרב וולבה זצוק"ל?משמע שיש מיעוט שמשום מה לא חתם על דבר כ"כ פשוט לאסור???
אתה לא מצפה כמובן שהם יצאו במכתבים להתיר את החוף... אבל הרבה פעמים הנמנעים מלחתום על כל מיני מכתבים זה משום שאין דעתם נוחה עם ה"איסור הגורף" או ה"חובה הקדושה" אלא כל אדם ומקרה לגופו וישנם דברים שאינם שחור לבן ואכמ"ל.
סילוף עדין שכל כולו שייך לך.משמע שיש מיעוט שמשום מה לא חתם על דבר כ"כ פשוט לאסור???
אתה לא מצפה כמובן שהם יצאו במכתבים להתיר את החוף... אבל הרבה פעמים הנמנעים מלחתום על כל מיני מכתבים זה משום שאין דעתם נוחה עם ה"איסור הגורף" או ה"חובה הקדושה" אלא כל אדם ומקרה לגופו וישנם דברים שאינם שחור לבן ואכמ"ל.
המושג קיצוני הוא מושג גמיש,אנא, בלי הקצנות.
תכל'ס מלא רבנים מהמיינסטרים נמצאים שם בשעות בוקר
ובאמת עדיף שחלק מהציבור לא יגיע כדי לייצג את החרדים גם בנתניה ובת ים.
רק אומר בצער, שכאשר אני הולך לשרתון בימי שישי ואני פוגש שם עומס אדיר של מתרחצים לאלפים ולרבבות, חשבתי שהם כולם מחוברים למיינסטרים של יוק, דעת תורה יראת שמים וכו'.רק אומר בצער שחשבתי שאני דן בעניין עם ניקים שמחוברים למיינסטרים שלי (דעת תורה, יראת שמים, וכו')והתבדתי
אולי לך תדערק לי הים זה פשוט סבל מתמשך??
כנראה שכןרק לי הים זה פשוט סבל מתמשך??
אתה באמת חושב שמי שלא חתם הוא מתיר? ? ?משמע שיש מיעוט שמשום מה לא חתם על דבר כ"כ פשוט לאסור???
להגיע באמת זה לא בעיההתשובה לפריצות לדעתי היא להגיע בלילה כמו המון שעושים זאת, ולא רואים כמעט כלום בחושך, מנסיון
אם נמצאים רק על החוף אז זה בסדר,התשובה לפריצות לדעתי היא להגיע בלילה כמו המון שעושים זאת, ולא רואים כמעט כלום בחושך, מנסיון
להגיע באמת זה לא בעיה
כל הבעיה היא לחזור...
צודקים, חמירא סכנתא מאיסורא, כמובן מדובר על שחייה במיים הרדודים ממש,אם נמצאים רק על החוף אז זה בסדר,
אבל ממש בתוך הים, בחושך ובלי מציל שה' ישמור!
הדבר האחרון שיש כאן כעת זה דיון הלכתייואו איך זה הגיע לדיון הלכתי?
צודקהדבר האחרון שיש כאן כעת זה דיון הלכתי
ואכתוב שוב את מה שכתבתי (ואיני מוצא) על ההבדל בין דיון לויכוח, שדיון זה מצב שבו מי שדן מגיע בשביל להבין את העניין ולחשוב עליו, וויכוח זה מצב שבו כל אחד רק רוצה לצעוק את דעתו ולפנטז שהצד השני ישתכנע בדרך נס...הדבר האחרון שיש כאן כעת זה דיון הלכתי
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קו
א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ: