עזרה חוף כשר

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
משמע שיש מיעוט שמשום מה לא חתם על דבר כ"כ פשוט לאסור???
אתה לא מצפה כמובן שהם יצאו במכתבים להתיר את החוף... אבל הרבה פעמים הנמנעים מלחתום על כל מיני מכתבים זה משום שאין דעתם נוחה עם ה"איסור הגורף" או ה"חובה הקדושה" אלא כל אדם ומקרה לגופו וישנם דברים שאינם שחור לבן ואכמ"ל.
@המחזק כל הכועס כאילו.... אם יש לך טענות לגופו של עניין, תטען אבל למה לכעוס על תגובה מכובדת ולא מזלזלת רק כי אתה חושב שונה? אולי זה אומר משהו על האם המניע הוא ביקוש האמת או "תאוות הפרומקייט" כלשונו של הרב וולבה זצוק"ל?
 

יוק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
משמע שיש מיעוט שמשום מה לא חתם על דבר כ"כ פשוט לאסור???
אתה לא מצפה כמובן שהם יצאו במכתבים להתיר את החוף... אבל הרבה פעמים הנמנעים מלחתום על כל מיני מכתבים זה משום שאין דעתם נוחה עם ה"איסור הגורף" או ה"חובה הקדושה" אלא כל אדם ומקרה לגופו וישנם דברים שאינם שחור לבן ואכמ"ל.
סילוף עדין שכל כולו שייך לך.
אתה כתבת שאתה לא יודע מה אמר ר' ניסים (גם אני לא, לא מצאתי את המכתב)ולכן מפני כבודך רשמתי בסוגריים "עכ"פ רובם"
ואתה כבר לוקח את זה לכיוון שכאילו מישהו התיר את זה
בכך אתה גם מתעלם מכל מה שכתבתי על החילוק בין דיון הלכתי עם שתי צדדים לבין מכתב גורף שאף אחד לא התיר אותו.

על דא ועל הא@​

אנחנו נמצאים עכשיו בין שתי הפרשות שמובא בחז"ל "אלוקיהם של אלו שונא...וכו..." אתה לא חושש מכך שבגלל תאוות הוויכוח יהיו כאלו שיבינו ההפך מדעת תורה ויקלו בחמורות (בפרט שכל הטיעונים שנכתבו כאן היו ברמה של לצור על פי צלוחיתו...)גורו לכם מיום הדין!!!....
 

יוק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אנא, בלי הקצנות.
תכל'ס מלא רבנים מהמיינסטרים נמצאים שם בשעות בוקר
ובאמת עדיף שחלק מהציבור לא יגיע כדי לייצג את החרדים גם בנתניה ובת ים.
המושג קיצוני הוא מושג גמיש,
לאחד חרדי שמחזיק מכשיר כשר הוא קיצוני ולשני זה נראה ממוצע סביר
כנ"ל המושג מיינסטרים זה תלוי מזווית הראיה של כל אחד.


רק אומר בצער שחשבתי שאני דן בעניין עם ניקים שמחוברים למיינסטרים שלי (דעת תורה, יראת שמים, וכו')והתבדתי
בל"נ לא אגיב יותר בשרשור זה!
 

על דא ועל הא

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
רק אומר בצער שחשבתי שאני דן בעניין עם ניקים שמחוברים למיינסטרים שלי (דעת תורה, יראת שמים, וכו')והתבדתי
רק אומר בצער, שכאשר אני הולך לשרתון בימי שישי ואני פוגש שם עומס אדיר של מתרחצים לאלפים ולרבבות, חשבתי שהם כולם מחוברים למיינסטרים של יוק, דעת תורה יראת שמים וכו'.
והתבדיתי.
עשרות אלפי תושבי בני ברק, ביניהם רבנים מוכרים, אברכים תלמידי חכמים, לא זכו להגיע לרמת היראת שמים של ניק יוק בפרוג.
חבל.
 

אברך.

משתמש מקצוען
למה רק אני לא מסוגל ללכת ולא מבין את אלו שנוסעים לים "להתאוורר ולהנות..." רק לי הים זה פשוט סבל מתמשך??
אני מסתובב זמן ממושך כדי לנסות למצוא מקום בים העמוס ואח"כ חושב לעצמי איפה הכי כדאי ורצוי להחביא את הכסף והפלאפון אולי בתוך הגרבים או בין כל הבגדים ולבוא לבדוק פעם בחצי שעה האם לא נגנב משהו...
אני חוזר כולי שרוף בד"כ למרות כובע שמש ומשחת שיזוף עם עינים אדומות מהמלח הנורא ושבועיים אח"כ אני לא מצליח להתפטר מהחול בנעלים ובבית ובכל בגד שאני לובש וכל אוכל שאני מכניס לפה אני מרגיש גרירים של חול, למה לא להנות בבריכה מצל ומים מתוקים ושחיה נעימה???
בבריכה גם אין את כל הבעיות הרוחניות... קצת יותר יקר אבל שווה את המחיר.
[פעם אחרונה שהיתי בים היה לפני כשש או שבע שנים ואני ממש אבל ממש לא מתגעגע]
 

המחזק

משתמש מקצוען
D I G I T A L
משמע שיש מיעוט שמשום מה לא חתם על דבר כ"כ פשוט לאסור???
אתה באמת חושב שמי שלא חתם הוא מתיר? ? ?
ממש לא
אני לא מצפה מכל אותם כותבי המודעות שהולכים להחתים את הרבנים שילכו לכל רב ורב בארץ ובעולם
תבין זה קשה זה בלתי אפשרי וזה המון זמן לחרוש את כל הארץ לאורכה ולרוחבה ולהחתים 100% של הרבנים
רק בשביל שאיזה ניק בפרוג לא יגיד "רב פלוני לא חתם אז סימן מובהק שהוא מתיר ואני עושה כמוהו ושכולם יתפוצצו"
אין מציאות בעולם להחתים את כולם ואם על כל מחלוקת בהלכה אני יגיד רב פלוני חלק על פלוני אז אני סובר כמוהו
אז זה טעות חמורה יש דיני פסיקה בהלכה ולא עושים מה שבא לי (בפרט שפה הוא לא חלק אלא רק לא חתם)
נ.ב. אני גם יודע עד כמה זה קשה פרקטית להחתים הרבה רבנים, אנחנו עכשיו רוצים להחתים רבנים על קריאת קודש וזה לא פשוט להגיע לכל רב זה ממש קשה
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
התשובה לפריצות לדעתי היא להגיע בלילה כמו המון שעושים זאת, ולא רואים כמעט כלום בחושך, מנסיון
להגיע באמת זה לא בעיה
כל הבעיה היא לחזור...
 

דיירים

משתמש פעיל

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
הדבר האחרון שיש כאן כעת זה דיון הלכתי
ואכתוב שוב את מה שכתבתי (ואיני מוצא) על ההבדל בין דיון לויכוח, שדיון זה מצב שבו מי שדן מגיע בשביל להבין את העניין ולחשוב עליו, וויכוח זה מצב שבו כל אחד רק רוצה לצעוק את דעתו ולפנטז שהצד השני ישתכנע בדרך נס...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה