עזרה חברת סלולר כשר

sara gold

משתמש מקצוען
תשמעו סיפור אשמח לעזרתכם
לפני כשבוע וחצי התקשרתי לנייד קו בחנות סלולר כשר בשלוחה של המכירות
לאחר יומיים קיבלתי את הסים החדש ואמרו לי שאני צריכה להתקשר לאיזשהו מספר ואז הקן מתנתק תוך 24 שעותו ואז צריך להכניס את הסים החדש
עבר שבוע וחצי והקו עדיין לא התנתק!
וכבר שבוע וחצי אני מנסה לתפוס אותם בשרות הלקוחות, מחכה חצי שעה והקו מתנתק ככה במשך 10 ימים!!!
כשהתקשרתי שוב למכירות (ענו תוך כמה דקות כמובן...) אמרו לי שמסדרים זאת רק דרך שרות הלקוחות ואין להם דרך לעזור לי, ביקשתי שירשמו את המספר ויפנו לשרות הלקוחות כי אני לא מצילחה להתחבר לשרות הלקוחות (כל יום מבזבזת שעתיים על זה!!!)
בקיצור זוועה
מישהו נייד אצלם ונתקל בדבר כזה?
יש למישהו מייל שלהם?

אני לא יודעת מה לעשות:(:(:(
 

סחלב.

משתמש צעיר
מה עם כניסה דרך האתר לחברה הקודמת וביטול המנוי?
אולי אם תעי את זה באופן עצמאי, זה ילך מהר יותר?
 

סחלב.

משתמש צעיר
כיצד עושים זאת?

תלוי -באיזה חברה את?
בגדול לכל חברה יש אפשרות להכנס לאתר שלה ולבצע פעולות באופן עצמאי, ללא צורך בהמתנה לנציג.
כמעט בטוח שאחת הפעולות היא ניתוק מנוי, סיום התקשרות, או משהו כעין זה
 

blush

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אני כרגע בדיוק עם אותו סיפור
ביקשתי שבוע שעבר ניוד
פעלתי לפי ההוראות
והקו הקודם עדיין פעיל
אמנם עברו רק כמה ימים, אבל לא מתחשק לי לחכות...
יש פתרון?
 

sara gold

משתמש מקצוען
אני כרגע בדיוק עם אותו סיפור
ביקשתי שבוע שעבר ניוד
פעלתי לפי ההוראות
והקו הקודם עדיין פעיל
אמנם עברו רק כמה ימים, אבל לא מתחשק לי לחכות...
יש פתרון?
מקווה שלא תצטרכו כמוני לבזבז שעות במשך כמה ימים...
כרגע אין פתרון
 

שני יוד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ניתוק הקו בחברה הקודמת יבטל את המנוי ואז המספר כבר לא יהיה שייך לכם..
אם רוצים לנייד - לא מנתקים.

ניתןל לפנות לחברה אליה אתם עוברים ולבקש להשלים את הניוד.

אם מדובר על מקרה בו הזמנתם סים חדש ומספר חדש - אתם בהחלט יכולים לנתק את המספר הקודם ישירות מול החברה שאותה עזבתם.
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
תשמעו סיפור אשמח לעזרתכם
לפני כשבוע וחצי התקשרתי לנייד קו בחנות סלולר כשר בשלוחה של המכירות
לאחר יומיים קיבלתי את הסים החדש ואמרו לי שאני צריכה להתקשר לאיזשהו מספר ואז הקן מתנתק תוך 24 שעותו ואז צריך להכניס את הסים החדש
עבר שבוע וחצי והקו עדיין לא התנתק!
וכבר שבוע וחצי אני מנסה לתפוס אותם בשרות הלקוחות, מחכה חצי שעה והקו מתנתק ככה במשך 10 ימים!!!
כשהתקשרתי שוב למכירות (ענו תוך כמה דקות כמובן...) אמרו לי שמסדרים זאת רק דרך שרות הלקוחות ואין להם דרך לעזור לי, ביקשתי שירשמו את המספר ויפנו לשרות הלקוחות כי אני לא מצילחה להתחבר לשרות הלקוחות (כל יום מבזבזת שעתיים על זה!!!)
בקיצור זוועה
מישהו נייד אצלם ונתקל בדבר כזה?
יש למישהו מייל שלהם?

אני לא יודעת מה לעשות:(:(:(
שאלת רב לפני שאת עושה להם כזה שיימינג בפורום ציבורי?
לשוה"ר!!
 

Goldidea

משתמש מקצוען
פעמים רבות, צריך לכבות את המכשיר ולהפעיל שנית.
 

הנורמלי

משתמש פעיל
תעקבו רק אחרי התאריכים מתי מסרתם פרטי אשראי וכו' שאחרי זה לא יברר לכם שהחברה החדשה כבר התחילה לחייב אותכם!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה