תשמעו סיפור אשמח לעזרתכם
לפני כשבוע וחצי התקשרתי לנייד קו בחנות סלולר כשר בשלוחה של המכירות
לאחר יומיים קיבלתי את הסים החדש ואמרו לי שאני צריכה להתקשר לאיזשהו מספר ואז הקן מתנתק תוך 24 שעותו ואז צריך להכניס את הסים החדש
עבר שבוע וחצי והקו עדיין לא התנתק!
וכבר שבוע וחצי אני מנסה לתפוס אותם בשרות הלקוחות, מחכה חצי שעה והקו מתנתק ככה במשך 10 ימים!!!
כשהתקשרתי שוב למכירות (ענו תוך כמה דקות כמובן...) אמרו לי שמסדרים זאת רק דרך שרות הלקוחות ואין להם דרך לעזור לי, ביקשתי שירשמו את המספר ויפנו לשרות הלקוחות כי אני לא מצילחה להתחבר לשרות הלקוחות (כל יום מבזבזת שעתיים על זה!!!)
בקיצור זוועה
מישהו נייד אצלם ונתקל בדבר כזה?
יש למישהו מייל שלהם?
אני לא יודעת מה לעשות
לפני כשבוע וחצי התקשרתי לנייד קו בחנות סלולר כשר בשלוחה של המכירות
לאחר יומיים קיבלתי את הסים החדש ואמרו לי שאני צריכה להתקשר לאיזשהו מספר ואז הקן מתנתק תוך 24 שעותו ואז צריך להכניס את הסים החדש
עבר שבוע וחצי והקו עדיין לא התנתק!
וכבר שבוע וחצי אני מנסה לתפוס אותם בשרות הלקוחות, מחכה חצי שעה והקו מתנתק ככה במשך 10 ימים!!!
כשהתקשרתי שוב למכירות (ענו תוך כמה דקות כמובן...) אמרו לי שמסדרים זאת רק דרך שרות הלקוחות ואין להם דרך לעזור לי, ביקשתי שירשמו את המספר ויפנו לשרות הלקוחות כי אני לא מצילחה להתחבר לשרות הלקוחות (כל יום מבזבזת שעתיים על זה!!!)
בקיצור זוועה
מישהו נייד אצלם ונתקל בדבר כזה?
יש למישהו מייל שלהם?
אני לא יודעת מה לעשות