אני לא יודעת מה תדירות הנסיעה שלך עם הרכבת.על איזה שעות מדובר?
כי לי לא קרה שחיכיתי בשעות העומס יותר מ6-7 דקות. ובדרך כלל 4-5.
אלא אם הייתה הפגנה או חפץ חשוד.
אך כמו שאמרתי אני נוסעת מידי יום בשעה קבועה (למדי… באדיבות האוטובוסים).
שימי לב לשעות בתמונה המצורפת.
אם קרו מליון תירוצים לא קשורים כמו מישהו עצר את האוטובוס והפסדתי את הרכבת של 07:20 ושל 07:22, הרכבת הבאה אמורה להגיע ב07:32, לרוב במקרה הטוב היא מגיעה בפועל ב07:35 (ואפילו יותר קרוב ל07:38 ו1-3 דקות אחריה הרכבת הבאה…) מה שאומר שבמקום להמתין לרכבת 10 דקות בשעה עמוסה מאוד אני אמתין לרכבת 13+ דקות ואז כבר מצטברים האנשים לרכבת הבאה ואין מקום לנשום ולזוז… אבל לא על זה נידון האשכול.
לדברי מכרה שעובדת בתכנון תחבורה (כמה זמן יהיה רמזור כזה ואחר וכו׳) יש לנהגים מרחב שליטה מספיק גדול.מסכימה איתך שלנהג יש שליטה האם לפתוח גם אחרי הנעילה (ואולי גם להקדים אותה).
השאלה היא האם יש זמן מוגדר בתיכנות הרכבת (והנהג יכול לקצרו או להאריכו לפי שיקול דעת)?
או שאין תיכנות מראש, אלא כל נהג מחליט עצמונית מה לעשות בכל תחנה?
כלומר, הם יכולים להחליט על זמן קצר יותר וארוך יותר בתנאי שיגיעו לתחנה הסופית עד שעה מסויימת.