חברות השכרה זהירות . *** ***. מצוה לפרסם

מצב
הנושא נעול.

058JJ

משתמש חדש
אולי הפתרון הוא בכל השכרה להוסיף 'ביטול השתתפות עצמית' עוד 6 ש"ח לשעה בערך,
נכון, יותר יקר, אבל גם יותר רגוע. שככה לא מחייבים אותך על הנזקים שיקרו בחניה.
אני צודק?
 

משה מר

משתמש רשום
אולי הפתרון הוא בכל השכרה להוסיף 'ביטול השתתפות עצמית' עוד 6 ש"ח לשעה בערך,
נכון, יותר יקר, אבל גם יותר רגוע. שככה לא מחייבים אותך על הנזקים שיקרו בחניה.
אני צודק?
זה שאתה צודק לא אומר שהם לא גנבים
 

משה מר

משתמש רשום
לכל השוכרים את רכבי "*** ***". דעו לכם שהחברה יכולה על פי החוזה שעליו אתם חתומים -לגבות מכם סכום גבוה ביותר באם קרה משהו

לרכב ואתם הייתם האחרונים שנסעתם בו, גם אם אתם יודעים שהכל היה תקין כשיצאתם מהרכב , הרי אם הרכב חונה ועבר אוטובוס ונתן מכה

לפנס והוא נשבר, נראה לכם שהחברה תספוג את הנזק ? מה פתאום! יש כספומט שיממן את הנזק, שזה הלקוח האחרון ששכר את הרכב .

הם ורק הם יחליטו מי עשה את הנזק ,"באוביקטיביות" כמובן, האם אתה -הלקוח האחרון שלקח את הרכב והכרטיס אשראי שלו אצלם,

או צד שלישי שנעלם ואיננו .כי למרות שכתוב על הרכבים וכן בחוזה שהרכבים מצולמים 24 שעות .בפועל כשאתה

מבקש מהם שיבדקו במצלמות הם אומרים שאין מצלמות ברכבים . המקרה הנ"ל קרה לי השבוע , ידע הציבור ויזהר

פניתי לעזרת "הפורום להגנת הצרכן החרדי " , הם ביקשו את תגובת *** *** שהחזירו תגובה לקונית עד כמה הם ישרים

וכו' ,החזרתי תגובה "לפורום להגנת הציבור החרדי" ולא קיבלתי מענה נכון לעכשיו . אם הם יעזרו נעדכן
חפש מצלמה במקום ותפנה לבית משפט הם בדרך כלל לטובת החלש ותביא עד שהיה איתך ברכב כגון אשתך וכו..
 

משה שאחא

משתמש פעיל
להגיד שאין כלל היגיון בדבר א"א לומר הם כחברה לא יכולים לריב על כל פנצר או נזק בטענה שזה קרה אחרי שהחזרתי אחרת הם היו פושטים את הרגל מזמן לכן חובת ההוכחה על השוכר ולכן מי שמוציא רכב כדאי שיצטייד במצלמה ויתעד כשהוא מחזיר וישלח לחברה מייד לא אחרי שקורה נזק
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
להגיד שאין כלל היגיון בדבר א"א לומר הם כחברה לא יכולים לריב על כל פנצר או נזק בטענה שזה קרה אחרי שהחזרתי אחרת הם היו פושטים את הרגל מזמן לכן חובת ההוכחה על השוכר ולכן מי שמוציא רכב כדאי שיצטייד במצלמה ויתעד כשהוא מחזיר וישלח לחברה מייד לא אחרי שקורה נזק
פנצ'ר זה באמת בעיה כי הוא לא יכול לקרות מעצמו (אא''כ מעשה ונדליזם) אז האפשרות היא או שאצלך נהיה חור קטן ובמשך השעות יצא האויר, או שלזה שהיה לפניך היה פנצ'ר קטן והוא מילא פול אויר, ולקחת מיד אחריו ועוד היה לך אויר (בפרט במקרה שהוזכר קודם שכבר הנורה דלקה, אני הייתי מדווח על זה מיד) וגם שם זה אחריות שלך כי היה עליך לדווח

הבעיה הגדולה זה בנזקי פח ושמשות, ששם מצויות מאוד תאונות של ''פגע וברח'', כך שלא אמורה להיות לשוכר שום אחריות על זה ברגע שהחזיר את הרכב
 

גיטושית

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
המלצה:
קנו רכב פשוט כמו שמישהו קרא לזה "פחית ממונעת"
יש רכבים אמינים וחסכוניים גם במחיר של 8000
וחסכו לכם את ההוצאות של השכרה ואת כל הכאב ראש....
מי מחק את שם החברה? היום בבוקר זה עדיין הופיע
 

מצב רוח תקין

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
ברור,
סעיף 3.4 בהסכם של חברת סילי קאל.

סעיף שאומר הכל....
3.4 כל נזק אשר יימצא ברכב ואשר בגינו לאהתקבל דיווח מהמנוי, יחול הנזק עלהמנוי האחרון שהשתמש ברכב, גם אםלטענתו הנזק אירע לאחר החזרת הרכבלמקומו. מובהר כי החיוב הינו גם אםהנזק נמצא לאחר זמן, (אולם בתנאישטרם נעשה שימוש ע"י שוכר אחר).השוכר מסכים לכך כי האחראי הבלעדילקביעה אם נזק נעשה ע"י השוכר ו/אוע"י צדדי ג' לאחר החזרת הרכב, הינו עובד מטעם החברה ולחברה אין חובהלהוכיח זאת באמצעות שמאי ו/אומומחה אחר. למנוי לא תהיה זכותלטעון כנגד קביעת עובד החברה בכלהנוגע לענין זה. ככל והמנוי רוצה למנועקביעה זו באפשרותו לצלם את הרכבלהוכיח כי הנזק לא אירע אצלו. מכל צדדיו בעת החזרת הרכב בכדי להוכיח כי הנזק לא אירע אצלו.


ומי שכתב לצלם את הרכב אחרי הנסיעה. יהיה דווקא מעניין לראות חרדים מסתובבים בבני ברק עונדים על צווארם חוט שמחובר למצלמת קנון.
תתעמק בניסוח, תבין כמה שזה מנצל, ומגבה את החברה.
מה שכן, בעולם המשפטים ידוע שיש נושא שנקרא "סעיף מפלה בחוזה אחיד" שזה נותן הרשאה לביה"מ לבטל - במקרה תביעה - את הסעיף.

אגב, בכל ההסכם אין כמעט סעיף אחד שנותן איזשהוא גיבוי או זכות לטובת הלקוח...


איצ'ה עשה על זה לפני תקופה ראיון עם כמה נעשקים - לכאורה -.


יש סיפורים בלי סוף, לכאורה.
 

vigi

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
גם לי קרה איתם מקרה ממש מתסכל.
שכרנו את הרכב שלהם ותוך כדי חניה ברכב לא ממונע, לזמן של כמה דקות!! המצבר נגמר.
כמובן שחיכינו לידידים, והוספנו שעה נוספת ע"מ שלא לאחר בשעת ההחזרה וכו'.
ואז החזרנו את הרכב עייפים אך מרוצים.
ויום למחרת- הופ, חיוב של 70 ש"ח בהפתעה על החזרת רכב בלי מצבר.(לטענתם בשל השארת אור דולק ברכב, מה שבוודאות לא היה נכון, כי זה היה בלילה והיינו שמים לב מיד.) וזאת למרות שמילאנו את המצבר בשימוש האחרון שלנו.
התקשרתי אליהם זועמת ואמרתי להם שאין להם זכאות לחייב אותי בלי להוכיח שאכן השארתי אורות דולקים ברכב.
לאחר שיחה ארוכה ומתישה, הם זיכו אותי בגין החיוב.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
גם לי קרה איתם מקרה ממש מתסכל.
שכרנו את הרכב שלהם ותוך כדי חניה ברכב לא ממונע, לזמן של כמה דקות!! המצבר נגמר.
כמובן שחיכינו לידידים, והוספנו שעה נוספת ע"מ שלא לאחר בשעת ההחזרה וכו'.
ואז החזרנו את הרכב עייפים אך מרוצים.
ויום למחרת- הופ, חיוב של 70 ש"ח בהפתעה על החזרת רכב בלי מצבר.(לטענתם בשל השארת אור דולק ברכב, מה שבוודאות לא היה נכון, כי זה היה בלילה והיינו שמים לב מיד.) וזאת למרות שמילאנו את המצבר בשימוש האחרון שלנו.
התקשרתי אליהם זועמת ואמרתי להם שאין להם זכאות לחייב אותי בלי להוכיח שאכן השארתי אורות דולקים ברכב.
לאחר שיחה ארוכה ומתישה, הם זיכו אותי בגין החיוב.
אני מכיר מקרה גם שכיבו את המנוע והשאירו אורות דולקים למשך פחות מ-10 דקות ( חניה בצד הדרך) ואח''כ האוטו לא הניע והיו צריכים הנעת מצבר מידידים
יתכן ומדובר באותו רכב, ויתכן שבאופן כללי התחזוקה שם לא משהו
.
. ככל והמנוי רוצה למנועקביעה זו באפשרותו לצלם את הרכבלהוכיח כי הנזק לא אירע אצלו. מכל צדדיו בעת החזרת הרכב בכדי להוכיח כי הנזק לא אירע אצלו.
.
ומי אמר שהתמונות הם מהיום? ומי אמר שהתמונות הם מאחרי ההשכרה ולא מלפני?
זה תאורתי בלבד, אבל לפחות נותן פתח להשיג מצלמות אבטחה וכד'
 

קל זכות

קל זכות כאן בשבילך 02-642-80-80
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לפני תקופה @איצ'ה קו המידע העלה על זה אצלו בקו כמה ראיונות עם אנשים שנעקצו.
ממה שהובן אז כמעט כל התלונות היו רק על חברה אחת.
 

קל זכות

קל זכות כאן בשבילך 02-642-80-80
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אגב לגבי קריאת חוזים, לצערי גם בעסקאות מהותית הרבה יותר אנשים לט טורחים לקרוא חוזים.
גם כאשר הם מגיעים למשרד פיזי לחתימה על מסמך נייר של 3-4 עמודים
ולא רק בסימון וי על על תנאי שימוש באתר.
 

איצ'ה קו המידע

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לפני תקופה @איצ'ה קו המידע העלה על זה אצלו בקו כמה ראיונות עם אנשים שנעקצו.
ממה שהובן אז כמעט כל התלונות היו רק על חברה אחת.
שני מנהלים בחברה נפגשו איתי בשבוע שעבר, התלונה העיקרית שפרסמתי והייתה חמורה במיוחד, עדיין לא נבדקה ע"י החברה.
הנתבע בסך למעלה מ-60,000 ש"ח עדיין לא קיבל טלפון 1 מהחברה מאז (במשך לפחות 4 חודשים ועד שבוע שעבר).
נאמר לי שזה ייבדק.
בסיפור השני - גם הוא עם למעלה מ60,000 ש"ח, קשה לקבוע כמה צודק אחד הצדדים בלי שנקח חוקר מקצועי. אבל זה לא הריח טוב בכלל.
אך בחברה מבהירים: בוצעו שינויים בעקבות התלונות, שינויים בתפקידים ונהלי החברה.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
שני מנהלים בחברה נפגשו איתי בשבוע שעבר, התלונה העיקרית שפרסמתי והייתה חמורה במיוחד, עדיין לא נבדקה ע"י החברה.
הנתבע בסך למעלה מ-60,000 ש"ח עדיין לא קיבל טלפון 1 מהחברה מאז (במשך לפחות 4 חודשים ועד שבוע שעבר).
נאמר לי שזה ייבדק.
בסיפור השני - גם הוא עם למעלה מ60,000 ש"ח, קשה לקבוע כמה צודק אחד הצדדים בלי שנקח חוקר מקצועי. אבל זה לא הריח טוב בכלל.
אך בחברה מבהירים: בוצעו שינויים בעקבות התלונות, שינויים בתפקידים ונהלי החברה.
תודה רבה על פעילותך.

מעניין לשמוע את תגובתם למקרים הפשוטים המתוארים כאן.
 

מודעינית

משתמש רשום
סתם מעניין אותי,
לא שווה לרכוש רכב אפי' יוקרתי,
בתשלומים עם פריסה של 500 ש"ח לחודש,
יותר זול, והכסף לא הולך לפח... אלא לרכישה.
מחשבה שתמיד עולה לי בעקבות אשכולות אלו.
זה לא רק קניית הרכב, זה גם האחזקה, תיקונים, ביטוח רכב, שמגיעים בסופו של דבר לסכום גבוה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה