התנהלות חריגה או נורמלית? אשמח לתגובות ממי שמכיר.

מצב
הנושא נעול.

א. בן חיים

משתמש צעיר
לגבי א. מידיעה ברורה החשבת מאשרת את השכר באופן כללי וממש לא בודקת כל מורה, יש הרבה מורות שלא מקבלות את המגיע להן, מפעם לפעם יש ביקורות וזה עולה אך לא באופן שוטף
ברור שהחשבת לא עוברת מורה מורה, אבל כשיש חשבות חיצונית שעוקבת אחר המערכת, אף פקיד לא יכול לעשות שגיאות. ובפרט שכל נתוני המורה נשאבים באופן אוטומטי ממשרד החינוך לתוך מערכת שכר ממוחשבת.
אתם צריכים גם להבין שכשמנהל מעסיק מורה חד לפעמים זה על דעת עצמו ולוקח ריזיקה שיגיעו שעות.
במצבים כאלו שלמוסד אין תקנים ואין שעות והוא בכ"א על דעת עצמו הכניס מורים, זה אחריותו הבלעדית ולא אחריות של הרשת.
במקרים כאלו הרשת משתדלת לעזור לפי צרכי המוסד וזה כמובן לוקח כמה חודשים עד שמסיימים עם אישורי צפי התלמידים, כמות התקנים המדוייקת מבחינת משרד החינוך והגעת שעות מחוז ושעות סל מנכ"ל שמגיעות מאוד מאוחר (שוב כמו שציינתי רק השבוע הן הגיעו). אבל מחוייבות לעובד זה באחריות המוסד. מוסד יכול להעסיק מורה על דעת זה שיש לו שעות ולא באויר.

לא"א אין אינטרס להשאיר את הכסף בכיס הכסף לא חוזר לא"א ממנהלי הרשת כל מטרת ההקמה היא שתהיה משכורת נורמאלית למורים. ונכון יש פרוצדורותת לא נעימות שתלויות בהמון גורמים: משרד החינוך, עומסי עבודה, מנהלי המוסדות, אחריות המזכירה, מילוי טפסים בצורה תקינה ועוד...
וכמובן הדלת פתוחה לשמוע כל מורה ולעזור עד כמה שניתן.
תנסו....
בדיוק מה שכתבתי.
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
אני עובדת ברשת "בני יוסף", בבית ספר קטן. הביאו לי כיתת חינוך תחילת שנה, איש לא אמר לי שיש בעיה של שעות. במציאות עד לרגע זה לא קבלתי משכורת, אפילו לא אחת.
המנהלת חדשה, קיבלה הבטחה מהמפקחת שהיא תקבל שעות נוספות כדי לתת לה הזדמנות לשקם את בית הספר. ומחכים לסל שעות של משרד החינוך. כי הרשת עדיין לא קיבלה את הסל שעות.
הגיוני?
מישהו מכיר מקרוב מה קורה?
בלת"ק
אני מכירה משה"ח
פחות רשתות א
אבל אתם חברים בהסתדרות המורים?
על איזו עיר את מדברת?מי המפקחת שלכם?
מה כתוב לך בפורטל של משרד החינוך בנתוני שיבוץ?
 

חמדה יקרה

משתמש מקצוען
ברור שהחשבת לא עוברת מורה מורה, אבל כשיש חשבות חיצונית שעוקבת אחר המערכת, אף פקיד לא יכול לעשות שגיאות. ובפרט שכל נתוני המורה נשאבים באופן אוטומטי ממשרד החינוך לתוך מערכת שכר ממוחשבת.
שוב, מידיעה גם כשיש חשבת הפקידים עושים שגיאות ויש הרבה מורות שעדיין לא מקבלות את המגיע להן
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
חשוב לתעד את הכל
יש מצב שגם לאחר קבלת המשכורת אם יהיו לך בעיות ותעזבי שיהיה לך את האפשרות לתבוע
לכאורה זה לא מעוגן בחוק
אין כזה דבר הלנת שכר של כמה חודשים אין סיכוי בעולם.
במשרד החינוך יש גם יש...
ולא תמיד משתלם לתבוע אותם כי אולי במקה ספציפי אתה צודק אך כשמורה תרצה לקבל תקן או להתקדם וכו' היא כבר תהיה על הכוונת שלהם...
שחיתות זה קטן עליהם...
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
מה זה תיעוד???
עצם זה שיש לי טופס למילוי שעות מלא וגדוש ולא רואים שנכנס כסף לחשבון זה ראיה, לא?
אגב, בהמלצת אשכול זה, אני כנראה אלך על תלונה בבית דין לעבודה, ולי יש גם את המצלמות שישנם בכל שטח מקום העבודה, אולי זה הפתרון לכל מי שיש לו בעיה כזו... אם הוא לא אמור לפחד מהבוס... אצלנו ממילא מדובר לאחר הפסקת העבודה באותו המקום... כך שאין לנו מה לחשוש על מקומנו...
טופס מילוי שעות פחות עוזר
אמור להיות רשום באיזה שהוא מקום יותר מסודר השעות שאת משובצת באתר או משהו כזה
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
תכתבי מכתב רשמי עם העתקים להנהלת ביה"ס, המפקחת, אגף כח אדם ברשת, הייעוץ המשפטי, ובו תצייני:
אי תשלום המשכורת מהווה הלנת שכר.
אין מתפקידך להיטרטר מההנהלה לרשת כל פעם מחדש. את לא אמורה ליפול בין הכסאות אלא עושה את עבודתך ואמורה לקבל עליה תשלום.
אם העניין לא יסודר באופן מיידי תפני לייעוץ משפטי לשם הגשת תביעה על הלנת שכר.
(כל זאת בתנאי שאם העניין לא מסודר את קמה והולכת...)
הבעיה לפעמים היא בעצמה משרד החינוך
זה בעיה קשה
צריך לפנות להסתדרות אבל למישהו חזק שם שיודע להזיז ענינים ולא עוד איזה פקיד...
 

שואל לעניין

משתמש מקצוען
מה שמאכזב זו התרבות האירגונית שהכל נעשה באיחור.
כל שנה מופתעים מחדש שהלימודים מתחילים בספטמבר...
השיבוץ נעשה בסוף החופש, וגם לתוך הלימודים, לא חריג בכלל שמורה מתחלפת בשבוע שבועיים הראשונים.
הדיווחים חודש אח"כ, וכן על זה הדרך...
במקרה כזה ברור שחלק גדול מהמשכורות יגיעו בדצמבר.
אין ודאות כמה ישלמו ולמי (מכיר מורה שעבדה 3 חודשים בלי משכורת ובסוף הודיעו שגם לא יהיה... במקרה זה היא עברה מיד לבי"ס אחר וקיבלה שם רטרו אז לא היה הפסד כספי, אבל מלמד על ההתנהלות.)
אבל למה למען השם שלא יסיימו את השיבוץ ביולי?
ידווחו הכל בזמן, ושלום על ישראל!
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
מה שמאכזב זו התרבות האירגונית שהכל נעשה באיחור.
כל שנה מופתעים מחדש שהלימודים מתחילים בספטמבר...
השיבוץ נעשה בסוף החופש, וגם לתוך הלימודים, לא חריג בכלל שמורה מתחלפת בשבוע שבועיים הראשונים.
הדיווחים חודש אח"כ, וכן על זה הדרך...
במקרה כזה ברור שחלק גדול מהמשכורות יגיעו בדצמבר.
אין ודאות כמה ישלמו ולמי (מכיר מורה שעבדה 3 חודשים בלי משכורת ובסוף הודיעו שגם לא יהיה... במקרה זה היא עברה מיד לבי"ס אחר וקיבלה שם רטרו אז לא היה הפסד כספי, אבל מלמד על ההתנהלות.)
אבל למה למען השם שלא יסיימו את השיבוץ ביולי?
ידווחו הכל בזמן, ושלום על ישראל!
אולי זה לא תמיד,
ואולי זה לא נחמד,
ואולי לפעמים זה גם רשלנות או חוסר אכפתיות,
אבל לא תמיד זה מתוך רוע וחוסר רצון,
במשרד החינוך התקצוב של המוסדות שונה בין הממלכתי למוכשר והרשתות,
ועבדתי גם בממד וגם עובד ברשת בני יוסף, ביליתי מספיק שעות במסדרונות הרשת ומול המחשבים לבנות מערכות שעות למורים גם כאן וגם כאן.
מוסדות המוכשר מקבלים שעות תקן רק לאחר סגירת מצבת התלמידים שהיא בדרך כלל בסוף חודש 10 ולפעמים בתחילת חודש 11, לאחר מכן המשרד מחשב שעות ומעביר לרשת, הרשת מחשבת ומעבירה למוסדות, ומנהל המוסד משבץ את השעות לעובדים.
במוסדות חדשים זו בעיה גדולה בוותיקים יש בדרך כלל שעות שיודעים שבטוח בעזרת ה אמורים להגיע ומשחררים קודם ולוקחים בערך 10% מרווח ביטחון, כדי שמנהלים יוכלו לתת משכורות כבר בהתחלה.
בנוסף היות שיש מושג של קביעות לעו"ה אי אפשר לשבץ למורה שאין לו קביעות (3-4 שנים) לפני שכל המורים עם הקביעות משובצים.
יכול להיות תלמיד 1 שירד בגלל שעבר דירה או שגיאה אחרת ונפל תקן של כיתה וחסר למערכת משרה של מורה, ולפעמים זה יותר מתקן 1.
מידיעה, עובדות הרשת עובדות במסירות גדולה גם בשעות הלילה המאוחרות כדי לעזור למוסדות לשבץ ולאשר משרות ושעות למורים ומורות, אגף תקנים, כ.א., חשבות ושכר.
בכדי לא לפגוע במורים ובמורות בנו מערכת נע"ה לשיבוץ שעות, ויש רגולציה שלמה.
שיבוץ שעות ומערכת שעות על ידי המנהל
אישור פיקוח
אישור חשבות וכח אדם
אישור סמנכל פדגוגי
וגם במחיקה לעובד זה עובד כך כדי שלא יהיו טעויות או פגיעה בעובדים מסויימים.
לאשר אלפי עובדים לוקח זמן, וסגירת משכורות לוקחת זמן, וגם אם יש שיבוץ מאוחר משתדלים לתת מקדמות/מפרעות גם במהלך החודש כדי לא לפגוע למורה במשכורת.
לבוא להאשים מערכת שלמה זה קצת לא יפה ובמיוחד שהם באמת משתדלים ועושים הרבה מעבר רק שלפעמים זה לא בשליטתם.
בנוסף לפעמים הבעיה היא בכלל בהנהלת המוסד / המזכירה ובכלל לא ברשת.

גילוי נאות בגלל סיבות שונות גם אני לא קיבלתי עדיין משכורת מתחילת שנה (במהלך החודש קיבלתי מקדמה פעם ראשונה).

הייתה כאן שאלה קשה של עובדת שבהחלט תלויה בבעיה גדולה של בית ספר קטן וחוסר שעות שכולם קיוו שיצליחו לקבל שעות, ועל זה במו המפקחת והמנהלת, ואולי בגלל המלחמה וקיצוצי תקציב גם שעות שהיו מצליחים פעם להוציא לתגבור מוסדות קטנים כנראה בבעיה.
(ואין לי מה לענות לה מה לעשות כי זו בהחלט דילמה קשה).
אני מקווה שלכולם יסתדרו השעות בצורה מהירה על הצד הטוב ביותר.
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
תגידו, מה הסיפור עם בני יוסף?
גם אני נפגעתי מהתנהלות לא חוקית
(לא כזה חמור... 'רק' נותנים לי משכורת כל פעם באיחור של חודש )
אני לא רוצה לעשות בלאגנים במוסד שבו אני עובדת, וגם לא לעזוב
יש מקום שאפשר להתלונן עליהם?
או שמי שעובד עם הציבור החרדי הוא מעל החוק?
איך יכול להיות איחור של חודש קבוע?
אלא אם כן מדובר על שעות מילוי מקום שהדיווח עליהם מאוחר?
 

שואל לעניין

משתמש מקצוען
אולי לפעמים זה גם רשלנות או חוסר אכפתיות,
אבל לא תמיד זה מתוך רוע וחוסר רצון,
במשרד החינוך התקצוב של המוסדות שונה בין הממלכתי למוכשר והרשתות,
ועבדתי גם בממד וגם עובד ברשת בני יוסף, ביליתי מספיק שעות במסדרונות הרשת ומול המחשבים לבנות מערכות שעות למורים גם כאן וגם כאן.
בתור אחד שבילה שעות רבות במסדרונות הרשת,
למה בכלל שנצטרך להגיע לרשת? מכיר עוד מוסד בארץ שאין לו מענה מקוון???
אם יש בעיה במשכורות לוקחים יום חופש, עולים לירושלים (גם אם אתם גרים באופקים או צפת)
מנסים למצוא מי הגורם האחראי, בתקווה שהיא נמצאת היום בעבודה.
סיפר לי אישית אבא שיש לו 3 בנות מורות, כל כמה חודשים הוא מארגן את כל התלונות ועולה לירושלים...
באחת הפעמים שאני הגעתי לרשת שאלה אותי האחראית מה אני צריך, אמרה לי תמתין.
היא יצאה מהחדר ליטול ידיים, הוציאה סנדביץ' והתחילה לאכול. אחרי ברכת המזון היא התקשרה למטפלת לשאול מה עם הבן שלה, ועוד שיחה נכנסת מאמא שלה איך היה בשבת. אחרי חצי שעה היא פנתה אלי וסידרה את זה במערכת תוך 2 דקות!!!
אה, שכחתי לציין שכל הזמן הזה אני עומד איתה בחדר, בעמידה, וזה לא נראה לאף אחד שם התנהלות חריגה.

אז יתכן שיש כאלה שעובדות קשה, מעניין שלא רואים אותם, מעניין אם היה מישהו שהייתה לו אינטראקציה עם הנהלת הרשת וחושב שזה מוסד נורמלי.

אגב למה אין להם אתר?
אם מורה רוצה לשאול לגבי החזר שכ"ל/דרגה/נתוני העסקה ועוד ועוד, איך היא אמורה למצוא את הגורם המתאים?
היום הנוהל הוא שהיא שואלת את המזכירה, שמפנה לפלונית, שאומרת שזה לא התחום שלה. חוזרים למזכירה, ששולחת שאלה למחלקה אחרת, פה כבר יודעים למי להפנות, כשפונים לההיא- מתבר שביא כבר לא קשורה לזה וצריך לדבר עם אחרת, וחוזר חלילה... לכן הברירה היחידה היא ללכת פיזית ולעשות את כל הסיבובים ברגל בין החדרים.

זו תרבות מזלזלת. במשה"ח יש מענה לכל פניה, ובתוך יומיים לכל היותר!

אגב למה סוגרים מצבת תלמידים בחודש 10-11?
א"א לסגור בחודש 7-8?
גם אם יהיה טעות, זה יתוקן לפני תחילת השנה, ומקסימום עד המשכורת השניה
אם יש מניעה חוקית- אשמח שתחכים אותנו
אבל לאור כל ההתנהלות, נוטה להאשים בזה את החוסר איכפתיות...
במוסד חדש/קטן מאד, מבין עיכוב של חודש חודשיים מקסימום, במוסד מבוסס- לא מוצדק לדעתי שום עיכוב.
כיום יש עיכובים גם במוסדות מבוססים (מכיר אישי עובדת שקיבלה משכורת ראשונה ביוני!! )
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
בתור אחד שבילה שעות רבות במסדרונות הרשת,
למה בכלל שנצטרך להגיע לרשת? מכיר עוד מוסד בארץ שאין לו מענה מקוון???
הבילוי שעות היה בעבר
בהמשך הם שידרגו את המערכות ולכן כבר אין סיבה להגיע אלא דרך התכתבות במייל וזה מספיק, נכון שלפעמים זה לוקח זמן אבל בנוגע לשכר כמעט אין בעיות שתלויות בהם.
.
אגב למה אין להם אתר?
אם מורה רוצה לשאול לגבי החזר שכ"ל/דרגה/נתוני העסקה ועוד ועוד, איך היא אמורה למצוא את הגורם המתאים?
היום הנוהל הוא שהיא שואלת את המזכירה, שמפנה לפלונית, שאומרת שזה לא התחום שלה. חוזרים למזכירה, ששולחת שאלה למחלקה אחרת, פה כבר יודעים למי להפנות, כשפונים לההיא- מתבר שביא כבר לא קשורה לזה וצריך לדבר עם אחרת, וחוזר חלילה... לכן הברירה היחידה היא ללכת פיזית ולעשות את כל הסיבובים ברגל בין החדרים.
אני מכיר מענה במייל, זה לא התחום שלי תפנה ל....
אם כבר זה יותר מתאים להמשך
זו תרבות מזלזלת. במשה"ח יש מענה לכל פניה, ובתוך יומיים לכל היותר!
(תנסה להגיע למשרד החינוך נראה אם תצליח, אין קבלת קהל בלי תור ואין כמעט תורות, כולל מענה מקוון שבאמת יטפל לך בפניה).


אגב למה סוגרים מצבת תלמידים בחודש 10-11?
א"א לסגור בחודש 7-8?
תשאל את משרד החינוך
הם אלו שקובעים, לא הרשת
להיפך הרשת מבקשת תחזית תלמידים ומשתדלת לתת שעות כבר לפני מה שהמשרד קובע.

שוב, לא מצדיק וטוען שהכל טוב
אבל לבוא להאשים בלי לדעת את כל הסיפור שעומד מאחורי כל דבר, זה לא נכון ולא מתאים.
הרבה פעמים חסר למורה חדש ניירת או מסמכים חתומים
הרשת כן משתדרגת ועברה מהכל בניירות למערכות לכל נושא,
סקולי, נועה, מעלה, וואן, תלושי שכר.
 

קווה

משתמש רשום
בתור אחד שבילה שעות רבות במסדרונות הרשת,
למה בכלל שנצטרך להגיע לרשת? מכיר עוד מוסד בארץ שאין לו מענה מקוון???
אם יש בעיה במשכורות לוקחים יום חופש, עולים לירושלים (גם אם אתם גרים באופקים או צפת)
מנסים למצוא מי הגורם האחראי, בתקווה שהיא נמצאת היום בעבודה.
סיפר לי אישית אבא שיש לו 3 בנות מורות, כל כמה חודשים הוא מארגן את כל התלונות ועולה לירושלים...
באחת הפעמים שאני הגעתי לרשת שאלה אותי האחראית מה אני צריך, אמרה לי תמתין.
היא יצאה מהחדר ליטול ידיים, הוציאה סנדביץ' והתחילה לאכול. אחרי ברכת המזון היא התקשרה למטפלת לשאול מה עם הבן שלה, ועוד שיחה נכנסת מאמא שלה איך היה בשבת. אחרי חצי שעה היא פנתה אלי וסידרה את זה במערכת תוך 2 דקות!!!
אה, שכחתי לציין שכל הזמן הזה אני עומד איתה בחדר, בעמידה, וזה לא נראה לאף אחד שם התנהלות חריגה.

אז יתכן שיש כאלה שעובדות קשה, מעניין שלא רואים אותם, מעניין אם היה מישהו שהייתה לו אינטראקציה עם הנהלת הרשת וחושב שזה מוסד נורמלי.

אגב למה אין להם אתר?
אם מורה רוצה לשאול לגבי החזר שכ"ל/דרגה/נתוני העסקה ועוד ועוד, איך היא אמורה למצוא את הגורם המתאים?
היום הנוהל הוא שהיא שואלת את המזכירה, שמפנה לפלונית, שאומרת שזה לא התחום שלה. חוזרים למזכירה, ששולחת שאלה למחלקה אחרת, פה כבר יודעים למי להפנות, כשפונים לההיא- מתבר שביא כבר לא קשורה לזה וצריך לדבר עם אחרת, וחוזר חלילה... לכן הברירה היחידה היא ללכת פיזית ולעשות את כל הסיבובים ברגל בין החדרים.

זו תרבות מזלזלת. במשה"ח יש מענה לכל פניה, ובתוך יומיים לכל היותר!

אגב למה סוגרים מצבת תלמידים בחודש 10-11?
א"א לסגור בחודש 7-8?
גם אם יהיה טעות, זה יתוקן לפני תחילת השנה, ומקסימום עד המשכורת השניה
אם יש מניעה חוקית- אשמח שתחכים אותנו
אבל לאור כל ההתנהלות, נוטה להאשים בזה את החוסר איכפתיות...
במוסד חדש/קטן מאד, מבין עיכוב של חודש חודשיים מקסימום, במוסד מבוסס- לא מוצדק לדעתי שום עיכוב.
כיום יש עיכובים גם במוסדות מבוססים (מכיר אישי עובדת שקיבלה משכורת ראשונה ביוני!! )
שלו' וברכה,
ממש עצוב לשמוע שזו החויה שלכם וממש מוזר שככה היתה התנהלות של עובדת.... אני מכירה את כולן אחת אחת ולא נשמע לי בכלל שיש מישהי שיכולה להתנהל כך. ואם אכן כך קרה יש מקום גדול לפנות ולכתוב לה זאת במייל.

מה שאני ראיתי שנותנים שירות טוב בדר"כ לכל מי שמגיע וגם אם היתה אחת כזו זה לא מראה על כולן.
אין אתר מסיבות שונות הגם שניסו לפתוח כזה. אך יש פורומים מיוחדים במייל לכל מיני קבוצות של מורות למקצועות שונים.

בדר"כ במייל ניתן לקבל מענה מרוב ככל המחלקות וכמו"כ מזכיר/ת המוסד מתפקידם לתווך בין הרשת למוסדות ולעובדים.

אם מישהו צריך עזרה או שיש שאלה דחופה מוזמן לשלוח באישי.
או לפנות למרכזיה שתפנה אותו לכל מחלקה מתאימה 026587777.
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
לגבי א. מידיעה ברורה החשבת מאשרת את השכר באופן כללי וממש לא בודקת כל מורה, יש הרבה מורות שלא מקבלות את המגיע להן, מפעם לפעם יש ביקורות וזה עולה אך לא באופן שוטף
החשבת עושה לפי התוכנה שבה מוזנים נתוני המורה
אם המורה לא עידכן גמולים וותק או דרגה הרשת לא תדע על זה.
קורה שיש טעויות ומתקנים אותם, כמו נסיעות, גמול תפקיד וכו' אבל ברג ששולחים את השאלה דרך מזכירות בית הספר זה בדרך כלל מתוקן מיידי ורטרו.
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
זו תרבות מזלזלת. במשה"ח יש מענה לכל פניה, ובתוך יומיים לכל היותר!
ממש לא,
תוך יומיים..
תוך יומיים זה דרך הפורטל איזו נציגה שאין לה מושג בהרבה דברים...
זה מה שבאתי להגיד
שגם במשה"ח יש בעיות וצריך לפעמים הרבה כוח להזיז ענינים
מכירה אישית כמה וכמה מקרים של שחיתות שם ודברים לא חוקיים...
 
זו תרבות מזלזלת. במשה"ח יש מענה לכל פניה, ובתוך יומיים לכל היותר!
ממש לא מדויק לגבי משרד החינוך!
תשובה מקבלים עד 14 יום מפתיחת הפנייה בפורטל.
לפעמים זה לוקח יומיים, והרבה פעמים לא.
ויש פעמים שמקבלים תשובה לא רלוונטית, וצריכים לפתוח פנייה חדשה ברורה יותר ולחכות שוב...
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
@במבה אדומה10
גם לנו קרה כזה מקרה וסחבו אותנו עם תירוצים שונים ומשונים על תקנים ושעות ואיי סדרים ואז האשימו את משרד החינוך ואז לא היה רשיון למוסד ואז שוב פעם את המנהלת בביה"ס
בקיצור מיררו לנו את החיים חצי שנה
האם זה חוקי והלכתי ממש לא
אבל זה דיי סטנדרטי ברשת ככה זה שאין הערכה למורות ולא אכפת לאף אחד מהסבל והצער שזה גורם וכמה שדיברנו והפעלנו את כל הרשת כולל את השר וחכי"ם והפיקוח וכלום לא קרה עד שהואילו בטובם לשלם לנו רטרו
ואז ירד לנו מס הזוי ועד שהוא הוחזר לקח זמן אבל זה מה יש
דרך אגב עד היום לא שילמו לנו את כל הכסף על הגמול יעוץ שלא קיבלנו בכלל והתשובה האחרונה שקיבלנו מהמפקח של הרשת זה....לפעמים אין צדק בעולם תתבעו אותנו וכאן התייאשנו סופית על זה ויתרנו אבל אנחנו מאמינים שיש דין ויש דיין ועל הכל נותנים דין וחשבון למעלה
בכל אופן אל תעזבי שם עכשיו זה רק יסבך אותך חוקית להוציא מהם את כל הכסף כי אסור לך לעזוב בלי הודעה מראש
תקבלי את כל הכסף ואז פשוט תחפשי עבודה תעדכני מראש כמה שצריך ותצאי
לברוח באמצע יכול לעשות לך בעיה גם בפיצויים ועוד
מקווה בשבילך שיכנס הכסף בראשון כי אנחנו קיבלנו לפחות 3 הבטחות כאלה ואחת מהמנכ"ל בעצמו בישיבה עם הפיקוח של משרד החינוך והמנהלת ובראשון כלום גורנישט אז אל תאמיני להם וסתם תתבאסי
מקווה בשבילך שהכל יסתיים בשלום
 

קווה

משתמש רשום
אבל זה דיי סטנדרטי ברשת ככה זה שאין הערכה למורות ולא אכפת לאף אחד מהסבל והצער שזה גורם
אפשר להבין שזה נובע מכאב,
אבל התרוצים הם לא סתם! יש המון בקרות ופרוצדורות. אפשר לאמר שכולם עושים רוב ככל הניתן כדי לתת מענה הולם למוסדות ולמורים גם בשעות לא שעות וא"א להכליל.- תשאלו את ה7000 עובדים שאצליהם כן הכל דופק.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  60  פעמים

לוח מודעות

למעלה