התחנה המרכזית בבני ברק

אני הוא

משתמש פעיל
ושמישהו שם למעלה [מה פתאום הוא חושב שהוא למעלה?] יתעשת.
עוד שנה בחירות אתם תקבעו {או שאלו מלמעלה יקבעו} מי למעלה
או שבאמונה פשוטה מלמעלה כבר קבעו מי יהיה למעלה רק תפילות יכולים לשנות את הגזירה
 

שלכם

משתמש פעיל
הלשכה לצדק חברתי
עוזרים בכיף ובחינם.
בד"כ ע"י סטודנטים למשפטים.

לא מומלץ להתנהל בהגשת התביעה מול גורמי סיוע בתשלום
כי בבימ"ש שואלים אם מישהו סייע בהכנת התביעה.
אין בעיה לספר בבית המשפט שנעזרת על ידי מישהו בתשלום או אפילו עורך דין
אין כל איסור להעזר בהכנת התביעה, האיסור הוא רק להגיע עם עו"ד לבית המשפט, וגם את זה בדרך כלל בית משפט יאשר לכם [בתביעה מול חברה כמו אגד] אם רק תבקשו.

לגבי השאלה האם ניתן להעזר בארגונים שונים המספקים מידע באמצעות סטודנטדים זה אפשרי [ואגב גם ארגון 15 דקות נותנים בעיקרון את השרות הזה] אבל רק אם יש לכם הרבה סבלנות ואורך רוח, בלי זה כנראה שלא תגיעו לשלב של התביעה בפועל ותתיאשו עוד הרבה קודם לכן.
לעומת ארגון זכותך שעושים לכם את כל העבודה.
על כן אם יש לכם חוש לביוקרטיה ואתם יודעים לכתוב ולנסח, וקצת לחפור קודם לכן במעט חיפושים ולחפש את החומר המשפטי הנדרש [תקנות התעבורה, נהלי משרד התחבורה, ופסיקות של בתי המשפט השונים] מומלץ בהחלט שתעשו זאת לבד ותחסכו את הכסף, אך אם אינכם יודעים לעשות זאת מומלץ כמו בכל תחום לשלם [מעט כסף לא הרבה] לבעל מקצוע שיכין עבורכם את הדברים.
וישנה אפשרות נוספת שגם אותה אי אפשר לשלול על הסף - להגיש את התביעה בצורה חובבנית, פשוט לשלוח מכתב תלונה לחברה עם כל הסיפור להמתין לתגובה המעליבה שלהם, ולאחמ"כ לכתוב את הסיפור ולפתוח תביעה דרך נט המשפט בלי להשקיע יותר מדי בחיפוש אסמכתאות משפטיות וכתב תביעה ערוך כנדרש ולקוות לטוב.
לפעמים זה הולך, ואם נפלתם על שופט טוב הוא יפצה אתכם, ולפעמים בצורה כזו השופט יזרוק אתכם מכל המדרגות או יתן פיצוי סמלי, ואז הפסדתם יום עבודה ואת הזמן שהקדשתם לכך, לא הפסד נורא, לעיתים רחוקות עלול להיות שופט שאף יחייב בהוצאות משפט אך זהו סיכוי נמוך.

תקבלו את ההחלטה שלכם.
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
הבעיה היא בתפיסה היסודית של תחבורה ציבורית למגזר החרדי, שמישהו החליט משום מה שמה שטוב לכולם, דהיינו תחנה מרכזית בכל עיר, (ואפילו יותר מאחת), לא טוב למגזר החרדי.
וברגע שמתחילים עם הפיזור הזה, אז לא גומרים: כי אם כבר עושים סיבוב, אז מה באמת יקרה אם תיקחו עוד 45 שניות בשביל לעבור גם בסימטא פלונית? ולמה יגרעו תושבי שכונה איקס? וכו' וכו'
וכל הטענות האלו באמת צודקות, כי למה להפלות לטובה רק את מי שגר במסלול ההוא?
ואז כולם צודקים, ונהיה - למשל בבני ברק - הדבר המטורף הזה, שאלפי אוטובוסים נוסעים במקביל במסלול חד נתיבי.
ולכן צודקת כותרת האשכול, שצריך תחנה מרכזית בבני ברק, ובירושלים, ובאשדוד. וזה הפתרון היחיד ואין בלתו. ולא לחפש מסלולים יותר טובים ופחות טובים כי לא נצא מזה.
וכמובן לאו דווקא אחת, באשדוד למשל אפשר שנים, בג' ובז'.
ויהיה אפשר ליסוע בשאטלים, שזה פתרון מצויין. ושי בזה שני פתרונות, אחד שלכל אזטור יהיה השאטל ישיר משלו,
ושנית כמובן שאין פקקים כי כל האוטובוסים הבין עירוניים לא יכנסו.
יצטרכו לדעתי גם לתת נתצי"ם לשאטלים הללו, אבל זה כבר בונוס.
ואל תגידו אין מקום בבני ברק, למה שצריך יש מקום. מקסימום שיתרימו "גביר" שיקנה איזה שטח.
 

אני הוא

משתמש פעיל
הבעיה היא בתפיסה היסודית של תחבורה ציבורית למגזר החרדי, שמישהו החליט משום מה שמה שטוב לכולם, דהיינו תחנה מרכזית בכל עיר, (ואפילו יותר מאחת), לא טוב למגזר החרדי.
טוב, היועץ החרדי של אגד מתפטר אולי הדעה הזאת תשתנה בקרוב
 

פרפר

משתמש מקצוען
הבעיה היא בתפיסה היסודית של תחבורה ציבורית למגזר החרדי, שמישהו החליט משום מה שמה שטוב לכולם, דהיינו תחנה מרכזית בכל עיר, (ואפילו יותר מאחת), לא טוב למגזר החרדי.
בירושלים זה התחיל כשנבנתה התחנה המרכזית החדשה, ויחד עמה מרכז קניות, שלא התאים באופיו לציבור החרדי. הנושא היה בעיקר קו 400 (שכן הערים הצעירות עדיין לא קמו). ואז החליט מי שהחליט, שאם כבר עושים קו מיוחד - 402 - לחרדים, אז בואו נטייל איתו קצת בין השכונות. לקווים שבאו אח"כ כבר היה מסלול מוכן, וכל השאר - היסטוריה.
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
בירושלים זה התחיל כשנבנתה התחנה המרכזית החדשה, ויחד עמה מרכז קניות, שלא התאים באופיו לציבור החרדי. הנושא היה בעיקר קו 400 (שכן הערים הצעירות עדיין לא קמו). ואז החליט מי שהחליט, שאם כבר עושים קו מיוחד - 402 - לחרדים, אז בואו נטייל איתו קצת בין השכונות. לקווים שבאו אח"כ כבר היה מסלול מוכן, וכל השאר - היסטוריה.

למה? 400 נוסע בבני ברק במסלול מקוצר?
עד לפני כמה שנים הוא גם היה מסתובב את כל ירושלים...



@שלכם
לאחרונה השופטים התחילו לשאלו אם נעזר במישהו וכו'
כי הם מאוד לא אוהבים את זה.
לא צריך לחפור על תקנות תעבורה, חוקים ושות'
משאירים ריק והסטודנט שמסייע ממלא את זה.
הם מנחים בצורה מאוד ברורה וקלה איך להתעסק עם זה.

אם כבר לשלם אז עדיף לתבוע בבימ"ש שלום כמו כל תביעה
ואולי אפילו לתפוס יוזמה ולארגן תביעה ייצוגית
אבל זה כבר באמת כאב ראש.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
הבעיה היא בתפיסה היסודית של תחבורה ציבורית למגזר החרדי, שמישהו החליט משום מה שמה שטוב לכולם, דהיינו תחנה מרכזית בכל עיר, (ואפילו יותר מאחת), לא טוב למגזר החרדי.
וברגע שמתחילים עם הפיזור הזה, אז לא גומרים: כי אם כבר עושים סיבוב, אז מה באמת יקרה אם תיקחו עוד 45 שניות בשביל לעבור גם בסימטא פלונית? ולמה יגרעו תושבי שכונה איקס? וכו' וכו'
וכל הטענות האלו באמת צודקות, כי למה להפלות לטובה רק את מי שגר במסלול ההוא?
ואז כולם צודקים, ונהיה - למשל בבני ברק - הדבר המטורף הזה, שאלפי אוטובוסים נוסעים במקביל במסלול חד נתיבי.
ולכן צודקת כותרת האשכול, שצריך תחנה מרכזית בבני ברק, ובירושלים, ובאשדוד. וזה הפתרון היחיד ואין בלתו. ולא לחפש מסלולים יותר טובים ופחות טובים כי לא נצא מזה.
וכמובן לאו דווקא אחת, באשדוד למשל אפשר שנים, בג' ובז'.
ויהיה אפשר ליסוע בשאטלים, שזה פתרון מצויין. ושי בזה שני פתרונות, אחד שלכל אזטור יהיה השאטל ישיר משלו,
ושנית כמובן שאין פקקים כי כל האוטובוסים הבין עירוניים לא יכנסו.
יצטרכו לדעתי גם לתת נתצי"ם לשאטלים הללו, אבל זה כבר בונוס.
ואל תגידו אין מקום בבני ברק, למה שצריך יש מקום. מקסימום שיתרימו "גביר" שיקנה איזה שטח.
כי רק במגזר החרדי אפשר לראות משפחות, נסחבות לאחר חצות באוטובוסים עם שיירת ילדים במצבי צבירה שונים, אחד ישן, אחד צורח, אחד מקיא, 2 מנמנמים בידי האמא, וכן הלאה. כמובן זה חוץ מעגלת תאומים, 2 מזוודות ו5 תרמילים.
שהם יעבירו את הכלללל לעוד אוטובוס? או שיסחבו ברגל?
אז יש כאלה שיעדיפו לתת לילדים לישון עוד 40 דקות באוטובוס אגד, מאשר ללכת 5 דקות ברגל, או לנסוע בשאטל.
:D
 
נערך לאחרונה ב:

פרפר

משתמש מקצוען
כי רק במגזר החרדי אפשר לראות משפחות, נסחבות לאחר חצות באוטובוסים עם שיירת ילדים במצבי צבירה שונים, אחד ישן, אחד צורח, אחד מקיא, 2 מנמנמים בידי האמא, וכן הלאה. כמובן זה חוץ מעגלת תאומים, 2 מזוודות ו5 תרמילים.
שהם יעבירו את הכלללל לעוד אוטובוס? או שיסחבו ברגל?
אז יש כאלה שיעדיפו לתת לילדים לישון עוד 40 דקות באוטובוס אגד, מאשר ללכת 5 דקות ברגל, או לנסוע בשאטל.
:D
בילדותי בירושלים, הנסיעות לסבא וסבתא בבני ברק היו נדירות מאד. יען התענוג כלל טלטול כל הפמליא לתחנה המרכזית לקו 400 וחזור.
אני לא יודעת מה הביצה ומה התרנגולת, אבל עצם זה שיש תחבורה ציבורית זמינה ברמת ספיישל עד השעות הקטנות של הלילה, גורמת לכך שמשפחות יערכו מסע הרפתקאות לילי שכזה. אם ברירת המחדל היתה תחנה מרכזית ושאטל, אזי השיקולים היו אחרים.
 

חנון

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בילדותי בירושלים, הנסיעות לסבא וסבתא בבני ברק היו נדירות מאד. יען התענוג כלל טלטול כל הפמליא לתחנה המרכזית לקו 400 וחזור.
אני לא יודעת מה הביצה ומה התרנגולת, אבל עצם זה שיש תחבורה ציבורית זמינה ברמת ספיישל עד השעות הקטנות של הלילה, גורמת לכך שמשפחות יערכו מסע הרפתקאות לילי שכזה. אם ברירת המחדל היתה תחנה מרכזית ושאטל, אזי השיקולים היו אחרים.
יש בזה
אנחנו היינו יושבים בטנדר של מוניות גאולה ומחכים חצי שעה שטנדר יתמלא ונוכל לצאת לדרך
שאלה שאף אחת לא שאלה:
למה כשהאוטובוס מתמלא ברבי עקיבא הוא חייב למען ה' להקיף את כל העיר ולא יצא ישירות מהשומר?!
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אם מתחילים עם נוסטלגיות...
אז כן, הלכנו ל-400 בתחנה המרכזית (שהייתה במקום זמני ברחוב יפו, ליד שערי צדק הישן).

מירושלים לאשדוד לא היה שום קו חרדי. היה צריך להזמין מקום באיזה טנדר רעוע של אחד, אלכס כמדומתני, וללכת לתחנת האיסוף שלו.

לחיפה הזמינו מראש מקום אצל 'קליין', או נסעו מתחנה מרכזית לתחנה מרכזית. הכיף הכי גדול היה כשלא היה אוטובוס ישיר לירושלים, ונסענו דרך תל אביב, כי מתל אביב לירושלים היה אוטובוס שתי קומות.

(יש כאן חיפאים ותיקים? זוכרים איך בהסעה של קליין, קרה שעלו יותר נוסעים ממקומות, ותמיד כולם טענו להגנתם ש'אנחנו הזמנו', וקליין לא ממש ידעו להחליט מי משקר ומי באמת הזמין...)
מי יאמין לי היום, כשאספר איך ישבו אז משפחות עם ילדים באמצע הדרך, בתחנת ההחלפה ברעננה, וחיכו לנהג הירושלמי של קליין שיבוא להמשיך איתן לירושלים.

וגם אז היו מזוודות ועגלות, וילדים הקיאו לפעמים, ונשים היו לפני ואחרי לידות.
אולי פשוט היה לאנשים יותר כוח סבל.
ואולי באמת היו יותר מתוכננים, והתאימו את עצמם לתחבורה.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
יש בזה
אנחנו היינו יושבים בטנדר של מוניות גאולה ומחכים חצי שעה שטנדר יתמלא ונוכל לצאת לדרך
שאלה שאף אחת לא שאלה:
למה כשהאוטובוס מתמלא ברבי עקיבא הוא חייב למען ה' להקיף את כל העיר ולא יצא ישירות מהשומר?!

שאלתי את זה פעם, יותר נכון: ביקשתי מנהג שייצא מרבי עקיבא ישר להשומר, ולא ייכנס לחזון איש (הייתה שם איזו הכנסת ספר תורה או משהו, והעיר הייתה פקוקה).
ויאמר הנהג: אסור לי לדלג תחנות. משרד התחבורה משלם לחברה לפי קילומטרים, ובודקים שעברתי בכל התחנות שהייתי אמור לעבור בהן.

אולי אחד מחברי הכנסת החרדיים מתנדב לקחת את תיק התחבורה בכנסת הבאה?
 

פרפר

משתמש מקצוען
וגם אז היו מזוודות ועגלות, וילדים הקיאו לפעמים, ונשים היו לפני ואחרי לידות.
אולי פשוט היה לאנשים יותר כוח סבל.
ואולי באמת היו יותר מתוכננים, והתאימו את עצמם לתחבורה.
והאוטובוסים היו זוועתיים. מקרטעים ובלי מזגן. והנסיעה ארכה כפול זמן. אבל לא חשבנו שיכול להיות אחרת...
 

קולות חדשים

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יתכן וכשהרכבת המהירה תחל לפעול יהיה פתרון חלקי .
ויעשו שאטלים לתחנת רכבת האונברסיטה (שזה במרחק 12 דקות נסיעה מבני ברק).
דעתכם?
 

רחלה 123

משתמש מקצוען
אני חושבת בני ברקים שאתם צריכים להבין שיש עוד אופציות בחיים חוץ מלחרוש את העיר באוטובוסים הלוך ושוב.
וללכת ברגל זה לא מסע התאבדות, זה אפילו בריא -כמובן תלוי מה מזג האוויר:rolleyes:

הייתי היום ברח' ירושלים בב"ב רציתי להגיע לרח' בן יעקב
שלושה אנשים שאלתי ואף אחד לא הסכים לגלות לי את הסוד הגדול
כולם התבוננו בי בייאוש כאילו אני מדברת על מסע לקצה השני של העולם
והבהירו לי שאין לי שום סיכוי ברגל, זה לוקח לפחות חצי שעה, ואני חייבת חייבת אוטובוס!!!
זו הייתה שעה פקוקה ולא התאים לי לבזבז את הזמן באוטובוס
בלית ברירה הסתמכתי על חוש ההתמצאות שלי, ועל פיסות מידע שמישהו הואיל לזרוק לי בסוף
תוך רבע שעה הייתי בעזרא, ואחרי שלוש דקות ברח' בן יעקב
זה היה רחוק מלהיות נורא כמו המבטים ההמומים שקבלתי
 

פילפל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
לא קראתי את כל האשכול, אך רבותי, (אלו שהציעו תחנה מרכזית) אתם קצת (הרבה) מנותקים...

אין שום סיבה בעולם, שאאלץ להיטרטר בערב חג לחוץ או מוצ"ש גשום, עם שיירת קטנטנים עצבניים ומזוודות ועגלות ב-3 אמצעי תחבורה, רק בגלל שהעזתי לנסוע להתארח במרחק 57 ק"מ מביתי.

לללכת-לקפל-לעלות-להתמקם--להתאסף-לרדת-ספירת מלאי-לרוץ-להספיק-לקפל-תא מטען-לעלות- להתמקם-לנסוע-להקיא-לנקות-לרדת-לאסוף-לשכוח-לאבד-ספירת מלאי-ועוד פעם אוטובוס.

מה, מגיע לי עונש על שאין לי רכב?!?

אולי הפוך?!??

לבעלי הרכבים יש את הגמישות לנסוע מתי שנוח להם, הגיוני שבשעות עומס מסוימות תאסר התנועה לרכבים פרטיים ותותר רק לתחבורה ציבורית, וכך פתרנו את בעיית הפקקים בשעת העומס.

קדימה, בעלי הרכבים הפרטים, תזדעקו! תתקוממו! לחצו על כפתור "שנאתי" (אם היה...) למה מה קרה עכשיו?!? מבחינתכם אוטובוסים זה מטרד אחד גדול, ומבחינתנו הרכבים הפרטיים שחוסמים את הכביש הם הרבה מטרדים קטנים.

התעצבנתם? גם אני.

זו לא חכמה להציע הצעות שיקלו מעט על חייהם של כמה אנשים ויקשו מאד על חייהם של הרבה אחרים.
 
נערך לאחרונה ב:

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
פלפל, לא עושה לך לייק, אבל מגיע לך, כי בזכותך צחקתי.... :)

העולם אינו שחור לבן, וחסרי הרכב כמו בעלי הרשיונות סובלים מן הפקקים באותה מידה. לא תמיד יש אשם אחד להצביע עליו, בפועל המציאות יותר מורכבת. זה לא שאם לא יהיו רכבים פרטיים רח' כהנמן יהיה פנוי או יהפוך לאוטוסטרדה. כל אוטובוס שעוצר ופורק עגלות ומטען אנושי מאט את התנועה, מעכב את האחרים, מסתיר שדה ראיה לעוד כמה, ממתין לילדה שחוצה פתאום עם עגלה יותר גבוהה ממנה וכו' וכו'.

והפתרון, כמו הבעיה- יהיה מורכב גם הוא מכמה פרמטרים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה