Harmonyapro
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לא קראתי את כל השרשור הארוך הזה אבל כאדם שנוסע המון בתחבורה הציבורית רציתי לשתף במס' דברים:
בעניין המכשירים התקולים-
הייתה שנה אחת שהשתמשתי באופן יומיומי בקו אחד של חברת דן ושם מי שמכיר ויודע יש חגיגות עם המכשירים, יכול להיות מצב של אוטובוס עם לפחות מאה איש ואף אחד לא שילם....
בזמנו לאחר שזה קרה מס' פעמים החלטתי להרים טלפון לחברה ושם מה התברר? החברה בכלל לא מודעת לדבר, כיוון שבקווים אלו (וכיום בכל הקווים) לנהג אין כל קשר לענייני התשלום כאשר קורה והמכשיר לא עובד הוא לא מדווח אלא ממשיל הלאה... מעולם לא קבלתי מטר של תודות מחברה אוטובוסים כמו שקבלתי אז...
מה שבעצם מחזיר אותנו אחורה לשאלה האם באמת זו אשמת החברה? אולי באמת יש כאן עניין של גזל?
מה שאני לקחתי לעצמי בכ''א להשתדל זה כשקורה מצב כזה פשוט תרימו טלפון ותדווחו!! זה לא לקוח יותר ממס' דקות ואפשרי בהחלט לעשות את זה אפילו תוך כדי נסיעה כך בעצם תעבירו את האחריות לדבר לחברה.
בעניין בתיקוף- כיום מתוקף תפקידי ומקום העבודה שלי אני משתמשת בכל צד בשני אוטובוסים כל אחד שייך לחברה אחרת ואומר את האמת לא תמיד אני מתקפת ולא בגלל עצלות בגלל שממש לא בא לי לשלם 13 ש''ח על נסיעה שעל פי החוק אני אמורה לשלם 5.90. ולמה?
לכל אזור בארץ יש קוד תשלום ישנן חברות בעובדות כאן במרכז וגם בערים הנושקות במעט לצפון או לדרום.
אדם שנוסע בקו שנוסע רק באזור המרכז לרוב ישלם בקוד 42 אבל חברות שמפעילות אוטובסים לשני הקצוות ישתמשו בקוד אחר (43/7/103) מה שבעצם יותר את הבעיה..
אם עליתי לדוג' על קו 567/286 וכ' בצומת מורשה שלמתי בקוד 43 לאחר מכן עברתי לקו 70/82/33/66 וכ' (קווי מרכז של חברת דן) שם עובר רק קוד מחיר 42 יוצא שבעצם שילמתי כפול אז למה בעצם שאתקף?
וזו נקודה למחשבה לכל אלו שלפעמים רואים אנשים שעולים לאוטובוס ולא מתקפים לא תמיד זה מעצלות/כוונה רעה אלא להיפך לפעמים זה פשוט מחוסר ברירה.
ואגב-
כשראיתי את האשכול הזה המשפט הראשון שעלה לי בראש ''קודם כל שיהיה אוטובוסים אחר כך שידאגו שגם נתקף...''
זה המצב היום בכל הארץ לא נראה לי שיש מקום שמתפאר בתחבורה שבו...
בעניין המכשירים התקולים-
הייתה שנה אחת שהשתמשתי באופן יומיומי בקו אחד של חברת דן ושם מי שמכיר ויודע יש חגיגות עם המכשירים, יכול להיות מצב של אוטובוס עם לפחות מאה איש ואף אחד לא שילם....
בזמנו לאחר שזה קרה מס' פעמים החלטתי להרים טלפון לחברה ושם מה התברר? החברה בכלל לא מודעת לדבר, כיוון שבקווים אלו (וכיום בכל הקווים) לנהג אין כל קשר לענייני התשלום כאשר קורה והמכשיר לא עובד הוא לא מדווח אלא ממשיל הלאה... מעולם לא קבלתי מטר של תודות מחברה אוטובוסים כמו שקבלתי אז...
מה שבעצם מחזיר אותנו אחורה לשאלה האם באמת זו אשמת החברה? אולי באמת יש כאן עניין של גזל?
מה שאני לקחתי לעצמי בכ''א להשתדל זה כשקורה מצב כזה פשוט תרימו טלפון ותדווחו!! זה לא לקוח יותר ממס' דקות ואפשרי בהחלט לעשות את זה אפילו תוך כדי נסיעה כך בעצם תעבירו את האחריות לדבר לחברה.
בעניין בתיקוף- כיום מתוקף תפקידי ומקום העבודה שלי אני משתמשת בכל צד בשני אוטובוסים כל אחד שייך לחברה אחרת ואומר את האמת לא תמיד אני מתקפת ולא בגלל עצלות בגלל שממש לא בא לי לשלם 13 ש''ח על נסיעה שעל פי החוק אני אמורה לשלם 5.90. ולמה?
לכל אזור בארץ יש קוד תשלום ישנן חברות בעובדות כאן במרכז וגם בערים הנושקות במעט לצפון או לדרום.
אדם שנוסע בקו שנוסע רק באזור המרכז לרוב ישלם בקוד 42 אבל חברות שמפעילות אוטובסים לשני הקצוות ישתמשו בקוד אחר (43/7/103) מה שבעצם יותר את הבעיה..
אם עליתי לדוג' על קו 567/286 וכ' בצומת מורשה שלמתי בקוד 43 לאחר מכן עברתי לקו 70/82/33/66 וכ' (קווי מרכז של חברת דן) שם עובר רק קוד מחיר 42 יוצא שבעצם שילמתי כפול אז למה בעצם שאתקף?
וזו נקודה למחשבה לכל אלו שלפעמים רואים אנשים שעולים לאוטובוס ולא מתקפים לא תמיד זה מעצלות/כוונה רעה אלא להיפך לפעמים זה פשוט מחוסר ברירה.
ואגב-
כשראיתי את האשכול הזה המשפט הראשון שעלה לי בראש ''קודם כל שיהיה אוטובוסים אחר כך שידאגו שגם נתקף...''
זה המצב היום בכל הארץ לא נראה לי שיש מקום שמתפאר בתחבורה שבו...