תודה,צודקת, אולי אשלח פניה נוספת בשאלה הזו.
הרחיבי ותארי, לדוג' אוטובוס מפרקי בעל 4 דלתות, המעלה נוסעים מכל הדלתות, אך מכשירי התיקוף האחוריים אינם תקינים כלל.
לפעמים מרוב עומס, אפילו אי אפשר להגיע מהדלת ועד למכשיר התיקוף...
תודה,צודקת, אולי אשלח פניה נוספת בשאלה הזו.
מעניין..אז פשוט תבדוק את האנשים שאתה שומע מהם כך (כמו שאומרים: "בדוק את החברים שלך")
כי אני, ועוד המוני אנשים המשתמשים בתחבורה ציבורית עירונית (בשונה מבין עירונית)
כלומר, כמו שכבר כתבו למעלה.1. אינך צריכה לשלם על נסיעה בסיטואציה שבה כול המכשירים אינם תקינים.
למיטב זכרוני (לאחר קריאת המכרז שהעלה @גלינג )זה לא תנאי סף, אלא תוספת ניקוד.וכן לדרוש מהחברה לתת אחוז מסויים מתוכו לנהגים, וכל זה על מנת לעודד אותם לתקף.
אכן, במענה לשאלתי מה עושים במקרה והמכשיר מאחור לא עובד, ויש עומס שלא מאפשר להגיע לנהג - קבלתי את התשובה:כלומר, כמו שכבר כתבו למעלה.
הדיבלטורים האחוריים נועדו לסייע ולא להחליף את המכשיר ליד הנהג.
(חברת אגד. הם ממש זריזים, האחרים עוד לא ענו לי אפילו לשאלה הראשונה)במידה וקיים מכשיר תיקוף פעיל באוטובוס חובה עליך לבצע תיקוף.
האם הדגשת להם את העומס?אכן, במענה לשאלתי מה עושים במקרה והמכשיר מאחור לא עובד, ויש עומס שלא מאפשר להגיע לנהג - קבלתי את התשובה:
(חברת אגד. הם ממש זריזים, האחרים עוד לא ענו לי אפילו לשאלה הראשונה)
אותי את לא צריכה לשכנע. אני מסכימה איתך מאד.האם הדגשת להם את העומס?
האם הדגשת להם שאין איך לעבור את כל האוטובוס כדי להגיע לנהג?
האם הדגשת להם שלנהגים אין סבלנות לחכות, שארד מהאוטובוס, ארוץ לדלת הקדמית, אנסה להידחס בשביל לשלם ואז להידחס בשביל לרדת מיד?
האם הדגשת להם שזו ההתנהלות בכל האוטובוסים בכל שעות העומס?
האם סיפרת להם שהרבה פעמים הנהגים רק רוצים להעמיס ולכן חוסמים עם היד את המכשיר שלהם ואומרים לכולם להיכנס פנימה, בעוד שגם הם וגם אנחנו יודעים שלא תהיה אפשרות לחזור אל הנהג ולתקף?
אז נכון
אם קיים מכשיר תיקוף תקין באוטובוס
+ כולם יעלו במסודר בדלת הקדמית בלבד
+ יהיה מקום לכולם להיכנס
+ הנהג יהיה סבלני ויתן לכל אחד לתקף
אז יוכלו אגד לדרוש תיקוף בכל נסיעה.
(זו ההתנהלות באוטובוסים בין עירוניים)
אבל התנאים בפועל , באוטובוסים העירוניים, שונים לגמרי.
והם עדיין ענו מה שענו.האם במקרה שעליתי מאחור ומכשיר התיקוף שם לא תקין, ויש עומס שלא מאפשר להגיע אל הנהג, בפרט אם הנסיעה קצרה מאד - האם חלה עלי עדיין חובת התיקוף?
אולי כדאי לשאול האם במקרה כזה הם מסכימים לנוסע לתקף בנסיעה הבאה. (ברב קו שאפשר, לא בחופשי)אותי את לא צריכה לשכנע. אני מסכימה איתך מאד.
השאלה ששלחתי היתה כזו:
והם עדיין ענו מה שענו.
מוזמן העונה להדגים את הדרך לבצע את הפעולה הזו, כלומר, טוב שעונים שחובה לתקף, אבל הם חייבים לאפשר לנו לתקף!אותי את לא צריכה לשכנע. אני מסכימה איתך מאד.
השאלה ששלחתי היתה כזו:
והם עדיין ענו מה שענו.
מה הייתם עושים באותם ימים "לפני שנים" שהיו עולים רק מהדלת הקידמית?מוזמן העונה להדגים את הדרך לבצע את הפעולה הזו, כלומר, טוב שעונים שחובה לתקף, אבל הם חייבים לאפשר לנו לתקף!
באותם ימים, הנהג היה עוצר כדלתו הקדמית בתחנה (ולא אחרי התחנה!)מה הייתם עושים באותם ימים "לפני שנים" שהיו עולים רק מהדלת הקידמית?
אז גם היום, כשמגיע אוטובוס עמוס עולים מקדימה.לא היה מצב של לעלות מאחורה ולנסות לפלס דרך אל הנהג
בכזה מצב יתכן והדין שונה, גם את זה שואלים את הרב.לא היה מצב של נהג שלא מעלה נוסעים בדלת הקדמית
ות'אמת שגם לא היו פעם את העומסים המטורפים האלו...
בהחלט משתדלים לעלות מקדימהאז גם היום, כשמגיע אוטובוס עמוס עולים מקדימה.
לאורך כל האשכול אנחנו מתארים את התופעה בשביל שנוכל לגשת לרב ולהציג בפניו תמונה שלימה ככל האפשר.בכזה מצב יתכן והדין שונה, גם את זה שואלים את הרב.
להוסיף מידע להשלמת התמונה לגבי הנידון הרי לפניכם תאור שיחה שהיתה לי עם נהג אוטובוס:
עליתי על אוטובוס של חברת קווים עילית, ובקשתי מהנהג לשלם בפעם אחרת מאחר ולא היה אצלי כרטיס הרב-קו, כך שתשלום במזומן יעלה לי יותר.
הנהג סרב, בנמקו שזה אסור לו מצד הנחיות החברה.
בכוונה שאלתי אותו האם הוא אישית מפסיד מכך שאני לא מבצע את התשלום דרכו, לגבי הפסדו האישי הוא ענה בזלזול (לא כלפַּי; כלפֵּי הטיעון), באמרו שמדובר בסכום אפסי, הענין הוא ההוראות חד-משמעיות של החברה שאסור לו להרשות דבר כזה, לאחר גלגל חוזר של כמה שאלות-ותשובות זהות לשאלה והתשובה הראשונה כשסוף-סוף הצלחתי לחלץ ממנו מה מדת ההפסד האישי שלו הוא אמר לי שמדובר באחוז-וחצי מהתשלום (לא ברור אם זה מהתשלום הריאלי (לאחר ההנחה המתקבלת ברב-קו) או מהתשלום של הסכום ה"עקרוני", אבל כמובן זה לא משנה לעניננו). שאלתי אותו האם כך הוא גם בחברות אחרות, והוא אמר שכנראה כך הוא בשאר החברות גם כן.
מה שמסביר לנו למה נהגים אינם מקפידים "לא להפסיד" מהתשלום, ומאידך שמדובר בגזל (לכאורה) גם של הנהג, כי דין פרוטה (ואפילו פחות משוה פרוטה) כדין מאה.
דברנו על כך שישנם נהגים שמסכימים שישלמו בפעם אחרת, והוא ממש הזדעזע מכך, מפני שזה בניגוד גמור להוראות קפדניות של החברה.
והשי"ת יצילנו מגזל ומכל נדנוד עברה באוטובוס, כאן, ובכל מקום.
מה הקשר??לכאורה הריוח של האחוז וחצי זה רק בעסקאות מזומן, ולא בתיקופים
בדן ואפיקים הסיפור הזה כבר לא קיים.שאלתי אותו האם כך הוא גם בחברות אחרות, והוא אמר שכנראה כך הוא בשאר החברות גם כן.
מה שמסביר לנו למה נהגים אינם מקפידים "לא להפסיד" מהתשלום, ומאידך שמדובר בגזל (לכאורה) גם של הנהג, כי דין פרוטה (ואפילו פחות משוה פרוטה) כדין מאה.
דברנו על כך שישנם נהגים שמסכימים שישלמו בפעם אחרת, והוא ממש הזדעזע מכך, מפני שזה בניגוד גמור להוראות קפדניות של החברה.
והשי"ת יצילנו מגזל ומכל נדנוד עברה באוטובוס, כאן, ובכל מקום.
מקור ?בדן ואפיקים הסיפור הזה כבר לא קיים.
@יצחק בכניק צירף למעלה קבצים עם החוזים של החברות הנ"ל.מקור ?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: