הפקעת מחירי השבועונים!

שוהם307

משתמש מקצוען
הסיבה להתייקרות העיתונים נעוצה בנו, הקונים.
אם לא תקנו, הם לא יעלו, אלא אף יורידו את המחיר.
משפט ידוע אומר, שאת המת קוברים בגלל שהוא לא מתנגד...
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
יותר מדויק שלא השקל נחלש,
אלא ער הכסף ירד.

כי השקל זה ביחס למטבעות אחרים.
וכרגע האינפלציה היא תופעה עולמית כללית ולא ספציפית מקומית.
 

שמוחה

משתמש מקצוען
גם אני לא קונה עיתונים בחג.
כמות הדפים היא מטורפת ולא מעניינת.
כתבות משעממות העיקר למלא עמודים.
ועוד לשלם על פרסומות שהנזק העקיף הוא הנזק הגבוה ביותר
עיין ערך עליית המחירים של חברות המותגים שאנשים לא מצליחים להפסיק לקנות ורק רוטנים על עליית המחירים.
אם ישלמו לי כסף על קריאת הפרסומות ( עשרות או מאות עמודי פרסום לא יודע כמה) אפתח אשכול חדש לדיון האם שווה לקחת.
ממליץ בחום תקנו ספר טוב תחכימו יותר.
 

הכתף שק

משתמש פעיל
משפחה: המגזין משעמם גם ביחס לשנים האחרונות (חשבתי שהראיון עם י ברדוגו יהיה מעניין. אך לא).
המוסף גשרים זם לא משהו מיוחד רוב הכתבות לא חוסים תחת הגדרת המוסף והוכנסו בכוח. הכתבות בסדר אך לא יוצאי דופן.
הבתוך נראה מעניין עם כמה כתבות מעניינות.
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ברור שגם שהיה כאן תיאום מחירים.
איך יכול להיות שגם משפחה וגם בקהילה העלו את המחיר ל-בדיוק 40 ש"ח??

מישהו חושב שהם לא תיאמו את זה ביניהם?

אין איך לומר את זה אחרת.

אנחנו - הציבור - פשוט עיזים.
 

USHER

משתמש מקצוען
אז 30 %
הנייר עלה מיותר ממאה אחוז
לפי מה שאתה אומר שהחלק של הנייר הוא 10% מהעלות הכוללת של העיתון
והנייר עלה ב-100% זאת אומרת שעלות הנייר לפי המחיר הקודם היא 3 ש"ח
כלומר שגם אחרי עלייה של 100% ההתייקרות צריכה להיות 3 ש"ח
אז איך הגענו לעשר שקל עלייה?
מישהו עושה סיבוב על גב הלקוחות!
רק שהוא שוכח שאת חלקם הוא יאבד. (כגון אותי)
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
ברור שגם שהיה כאן תיאום מחירים.
איך יכול להיות שגם משפחה וגם בקהילה העלו את המחיר ל-בדיוק 40 ש"ח??

מישהו חושב שהם לא תיאמו את זה ביניהם?

אין איך לומר את זה אחרת.

אנחנו - הציבור - פשוט עיזים.
אם באמת היה תיאום זו עילה לתביעה.
 

החכמה צודקת

משתמש מקצוען
סליחה על הבורות
מה הקטע של הפרסומות המסחררות האלו אחרי שכולנו כבר יושבים כבני חורין וכבר לא רצים מחנות לחנות?
זה שזה נכנס בתת מודע, מה חשוב אם כן דווקא בגיליון של פסח?
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
סליחה על הבורות
מה הקטע של הפרסומות המסחררות האלו אחרי שכולנו כבר יושבים כבני חורין וכבר לא רצים מחנות לחנות?
זה שזה נכנס בתת מודע, מה חשוב אם כן דווקא בגיליון של פסח?
גליון פסח מודפס בעשרות אלפי עותקים (אם לא יותר)
הרבה יותר אנשים קונים אותו
 

שמוחה

משתמש מקצוען
סתם מעניין לדעת כמה עמודי פרסום מול כמה עמודי כתבות ?
וכמה ' כתבות' הם שוב פעם פרסום רק בדרך עקיף
אני מתגבר לא לתת כאן דוגמאות אבל כולנו מכירים את הכתבות הפרסומיות
אז מה נשאר?
(גור נישט)
 

העשיל פרידמאן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לפי מה שאתה אומר שהחלק של הנייר הוא 10% מהעלות הכוללת של העיתון
והנייר עלה ב-100% זאת אומרת שעלות הנייר לפי המחיר הקודם היא 3 ש"ח
כלומר שגם אחרי עלייה של 100% ההתייקרות צריכה להיות 3 ש"ח
אז איך הגענו לעשר שקל עלייה?
מישהו עושה סיבוב על גב הלקוחות!
רק שהוא שוכח שאת חלקם הוא יאבד. (כגון אותי)
לא הבטחתי שזה 10% סתם זרקתי מספר, יכול להיות שמחיר הנייר משמעותי יותר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה