חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

Lea100

משתמש פעיל

הנשק שרוסיה מקדמת לגבול מדאיג את העולם​

יש סימנים לכך שרוסיה מקדמת חימוש לא מדויק לעבר גבולות אוקראינה וזאת בגלל העובדה "שהפלישה לא מתקדמת כפי שציפתה", כך אומר בכיר באיחוד האירופי שחושש מאזרחים רבים שיהרגו​

 

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
תוצאות ההתנגדות המקומית כנגד הצבא הרוסי
6217b7db89e54_1645721563_news_main_gallery.jpg
 

איש פנינים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מטוס רוסי הופל ע"י הצבא האוקראיני: הסרטונים הרבים שמתעדים את הקרבות בין הצבא האוקראיני לצבא רוסיה ממשיכים לזרום ברשתות החברתיות.
בתיעוד שהופץ נראה מטוס קרב רוסי כשהוא סופג פגיעה מטיל, מתלקח באוויר ומתרסק על הקרקע.
ע"פ הדיווחים מדובר במטוס תקיפה su -25 רוסי שטס במחוז חרסון אשר בדרום אוקראינה, בזמן שאש מדויקת שנורתה לעברו פגעה במטוס וגרמה לפיצוץ עז, עד להתרסקותו על הקרקע.
המלחמה נמשכת במלוא עוזה והכוחות הרוסים ממשיכים להתקדם לעבר הבירה קייב, אך נתקלים בהתנגדות עזה של הצבא האוקראיני שמכה בפולשים הרוסיים בכל האמצעים עומדים לרשותם.


 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
זווית מעניינת




 

קרעפט

משתמש מקצוען
*משלחת של איחוד הצלה יוצאת כעת (מוצ"ש) למולדובה לסייע לאזרחים שנמלטים מהמלחמה באוקראינה. נציגת שיבא Beyond מצטרפת למשלחת עם טכנולוגיות מתקדמות לרפואה מרחוק*
כוח חלוץ של משלחת איחוד הצלה יוצא עכשיו למולדובה לסייע לפליטי המלחמה באוקריאינה. הכוח מונה 15 אנשי רפואה מתנדבים: רופא, פרמדיקים וחובשים. בימים הקרובים יצא כוח נוסף המונה 30 אנשי רפואה שיצטרפו לצוות החלוץ. המשלחת התגבשה לבקשת הרב הראשי של מולדובה, פנחס זלצמן, ובתיאום עם משרד החוץ.
מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי "המשלחת שכוללת רופא, פרמדיקים וחובשים מצוידת בציוד רפואי והומניטרי כדי להגיש עזרה לאלו שחוצים את הגבול מאוקראינה. כמו כן, הצטרפה אלינו נציגת שיבא Beyond שתסייע עם ציוד רפואה מרחוק והדרכה של רופאים מישראל".
דוד קריסיפיל, מפקד המשלחת מסביר: "אנחנו יוצאים לרומניה משם נגיע ברכבים לקישינב. שם נחבור לשגריר הישראלי, ג'ואל ליאון ונציגי הקהילה היהודית ואיתם נחדד את המשימות".
כאמור, שיבא Beyond, בית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא לוקח חלק במשלחת של איחוד הצלה ושולח נציגות מטעמו וציוד טכנולוגי מתקדם לרפואה מרחוק. בעזרת אמצעים אלו יוכלו רופאי שיבא ממגוון תחומי התמחות לסייע ולייעץ רפואית מרחוק ובזמן אמת לצוותים שבשטח.
הציוד שנשלח לאזור הלחימה כולל מכשירים לבדיקה גופנית מרחוק, מכשירים לניטור לבבי וסימנים חיוניים מרחוק, מכשיר אולטרסאונד נייד ומכשיר לביצוע בדיקת דם. "יש לנו את היכולת להעניק סיוע מרחוק ולהביא באמצעות טכנולוגיות מתקדמות את האיכות הגבוהה של רופאי שיבא לאזורים שחווים גם משברים רפואיים", אומרת ד"ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא Beyond. "נעניק עזרה רפואית לכל מי שיזדקק. המכשור המתקדם בשטח יחובר אונליין למחשבי שיבא וכך נוכל להדריך, לייעץ ולעזור לאנשי המשלחת בטיפול הרפואי".
שרית לרנר, מנהלת הטכנולוגיות בביה"ח הווירטואלי, הינה נציגת שיבא Beyond במשלחת. שרית תעבוד יחד עם נציגי איחוד הצלה, תהווה זרוע חיזוק ותדאג לתפעול הציוד בשטח. "מיד עם התגבשות המשלחת היה לנו ברור כי אנחנו יכולים לסייע ולהוות גורם משלים", היא אומרת. "אין בי חשש ואני רואה בנסיעה שליחות אמיתית ומחויבות ליישם את המידע והיכולות שבידינו על מנת להעניק סיוע הומניטרי בכל מקום בעולם שנזקק לכך".
לפרטים: מוטי אלמליח, דובר איחוד הצלה
 

משתדרגת

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
למי שמעוניין שידור חי ביוטיוב 24/7 של מצלמות מ-4 איזורים שונים באוקראינה:
הכיכר בקייב, אודסה, חרקוב ודניפרו.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה