דרוש מידע המענק של דרעי. הפרטים!

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
@אשל ירושלים רציתי לשאול אנחנו 5 נפשות וקיבלנו רק כרטיס 1 ומוטען רק ב300 ש"ח
ובטלפון אין מענה אנושי בכלל והמענה האוטומטי לאחר שמשאירים ת.ז. אומר שהטלפון לא מעודכן ולכן לא קיבלנו
מה זה אומר?
תודה
זה אומר שעדיין יש מעטפה אחת שלא נמסרה לכם, וזה אומר שחברת ההפצה לא הצליחה למסור לך אותה, המעטפה הוחזרה אלינו, במידה ועדכנת סלולארי במערכת ואתה זמין, תקבל בימים הקרובים טלפון מהמוקד ויתאמו איתך הפצה מחודשת.
 

שלמה ש

משתמש רשום
זה אומר שעדיין יש מעטפה אחת שלא נמסרה לכם, וזה אומר ש, המעטפה הוחזרה אלינו, במידה ועדכנת סלולארי במערכת ואתה זמין, תקבל בימים הקרובים טלפון מהמוקד ויתאמו איתך הפצה מחודשת.
תודה על המענה
מה זאת אומרת 'חברת ההפצה לא הצליחה למסור לך אותה' הרי קיבלתי כרטיס אחד ועוד עם סכום לא נכון (מה הקשר 300 ש"ח) לא יודע מה לא מעודכן אבל זה אותה כתובת ופל' אליו נמסר הכרטיס הראשון
 

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
חשוב לדעת

הפעימה השלישית של תווי המזון:
הפעימה השלישית של תווי המזון אמורה להינתן בשבועות הקרובים, אם כי לפי העדכון של אשל ירושלים סכום הפעימה השלישית יהיה נמוך בשליש מהפעמים הקודמות (במקום 300 להורים 225 לילד, 200 להורים 150 לילד) וזאת מכיוון ולתוכנית הוקצב סכום מוגבל (700 מליון שקל) שאמור להתחלק בין כל הזכאים.
עם סיום הגשת הבקשות לתווי מזון ברשויות המקומיות התברר כי כמות הזכאים עולה על הצפי ועל כן יש צורך לבצע קיצוץ בסכומים.
אלו שלא היו זכאים באופן אוטמטי והגישו בקשות לתווי מזון, ובקשתם אושרה על ידי הרשות המקומית, יחלו גם כן לקבל את הכרטיסים בשבועות הקרובים לאחר סיום ההתארגנות של העמותות שזכו במכרז לחלוקה הנוספת.
חשוב לציין כי גם אלו שיקבלו את הכרטיסים כעת יקבלו את אותו הסכום כמו אלו שקיבלו בתחילה (800 ש"ח למבוגר ו 600 ש"ח לילד בכל הפעימות יחד)
 

במבוק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

משולם גרין

משתמש רשום
@אשל ירושלים

כרטיסי אבד לפני כחודש
השארתי הודעה במענה האוטומטי במערכת שלכם וכפי שנאמר שם אין צורך להתקשר לנציג וכרטיס חדש יגיע תוך כחודש

המתנתי בסבלנות אך היום התקשרתי למוקד התפלאתי לשמוע כי:
1. אין שום דיווח על אובדן כרטיס
2. הכרטיס לא בוטל ומי שמצא את הכרטיס השתמש בו

אני לא מבין - אם אומרים שאין צורך לפנות לנציג אז מדוע הכרטיס שלי לא בוטל?
 

Bingo

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
@אשל ירושלים
אני צריכה בירור דחוף לגבי אנשים מבוגרים בירושלים שלפי הקריטריונים היו אמורים לקבל ועדיין לא קיבלו.
יש מצב שתפנה אלי באישי?
אני פשוט לא רוצה לשטוח פה את פרטיהם ...
 

sl disign

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@אשל ירושלים
בעירייה אמרו לנו שאנחנו ברשימת הזכאים שהועברו אליכם,
במערכת אומרים שפרטינו לא מופיעים, מה יכול להיות?
 

יצחק 6

משתמש חדש
מגיע לי יותר קבלתי רק על שני ילדים במקום על שלוש איך אני מדכן ולאן צריך לפנות ?
 

בוחר בעילום שם

משתמש פעיל
שוחחתי עם העירייה כמה פעמים בחודשים האחרונים, ובכל הפעמים אמרו לי שאני זכאית והכל בסדר, הבנתי שאתמול הועברו כל פרטי הזכאים לאשל ירושלים. כיום, לפי הקשת ת.ז. במערכת אשל ירושלים אני לא רשומה במערכת.
אשל ירושלים, מה עלי לעשות? אשמח לעזרתכם.
תודה
 

פוקוש

משתמש מקצוען
חשוב לדעת

הפעימה השלישית של תווי המזון:
הפעימה השלישית של תווי המזון אמורה להינתן בשבועות הקרובים, אם כי לפי העדכון של אשל ירושלים סכום הפעימה השלישית יהיה נמוך בשליש מהפעמים הקודמות (במקום 300 להורים 225 לילד, 200 להורים 150 לילד) וזאת מכיוון ולתוכנית הוקצב סכום מוגבל (700 מליון שקל) שאמור להתחלק בין כל הזכאים.
עם סיום הגשת הבקשות לתווי מזון ברשויות המקומיות התברר כי כמות הזכאים עולה על הצפי ועל כן יש צורך לבצע קיצוץ בסכומים.
אלו שלא היו זכאים באופן אוטמטי והגישו בקשות לתווי מזון, ובקשתם אושרה על ידי הרשות המקומית, יחלו גם כן לקבל את הכרטיסים בשבועות הקרובים לאחר סיום ההתארגנות של העמותות שזכו במכרז לחלוקה הנוספת.
חשוב לציין כי גם אלו שיקבלו את הכרטיסים כעת יקבלו את אותו הסכום כמו אלו שקיבלו בתחילה (800 ש"ח למבוגר ו 600 ש"ח לילד בכל הפעימות יחד)
יישר כח!
 

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
תודה על המענה
מה זאת אומרת 'חברת ההפצה לא הצליחה למסור לך אותה' הרי קיבלתי כרטיס אחד ועוד עם סכום לא נכון (מה הקשר 300 ש"ח) לא יודע מה לא מעודכן אבל זה אותה כתובת ופל' אליו נמסר הכרטיס הראשון
אם הסלולארי מעודכן, צפה לשיחה מהמוקד ולתיאום הפצה.
אין קשר בין מעטפה אחת לשניה, ויתכן שאחת נמסרה והשניה לא, כאמור היא תישלח לאחר תיאום.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
טעות
רשום על הכרטיס בצד את האזור שלו
גילית את זה רק אחרי שהגעתי לחנות ואמרו לי שזה לא אותו אזור והכרטיס לא עובר
לכל אזור יש רשימת רשתות/חנויות בהם ניתן לקנות.
רשתות שבהסכם של אותו אזור מכבדות את הכרטיס בכל אחד מהסניפים שלהם, ולא משנה המיקום (גם אם הוא נמצא באזור אחר)
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
@אשל ירושלים

כרטיסי אבד לפני כחודש
השארתי הודעה במענה האוטומטי במערכת שלכם וכפי שנאמר שם אין צורך להתקשר לנציג וכרטיס חדש יגיע תוך כחודש

המתנתי בסבלנות אך היום התקשרתי למוקד התפלאתי לשמוע כי:
1. אין שום דיווח על אובדן כרטיס
2. הכרטיס לא בוטל ומי שמצא את הכרטיס השתמש בו

אני לא מבין - אם אומרים שאין צורך לפנות לנציג אז מדוע הכרטיס שלי לא בוטל?
לצערנו, התברר שאלפי אנשים דיווחו במענה האטומטי על אובדן כרטיס למרות שלא איבדו אותו (כנראה בנסיון לקבל מענה אנושי אליו לא הצליחו להגיע), ולכן הנוהל שונה, וכרטיסים לא בוטלו אוטומטית ללא יצירת קשר עם המדווח.
בהמשך אף ביטלנו את האפשרות האוטומטית לדווח על אובדן כרטיס, והדיווח חייב להיעשות מול מוקדן בלבד.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שוחחתי עם העירייה כמה פעמים בחודשים האחרונים, ובכל הפעמים אמרו לי שאני זכאית והכל בסדר, הבנתי שאתמול הועברו כל פרטי הזכאים לאשל ירושלים. כיום, לפי הקשת ת.ז. במערכת אשל ירושלים אני לא רשומה במערכת.
אשל ירושלים, מה עלי לעשות? אשמח לעזרתכם.
תודה
תנסו לבדוק שוב בימים הבאים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה