שבוע טוב, לידיעתכם ; הקמנו מוקד נוסף, מוקד יוזם שיחות, ממנו אנחנו מתקשרים לכל אלו שחברת ההפצה לא הצליחה למסור להם את הכרטיסים, ואנו מוודאים את הכתובת והסלולארי שלהם או של בן משפחה (במקרה שהזכאי לא דובר עברית וחברת ההפצה לא מסוגלת לתקשר איתו), ומתאמים להם הפצה מחודשת, כמו כן אנו יוזמים שיחות לזכאים שקיבלו את הכרטיס ולא השתמשו בו.
בהמשך, את אלו שלא נצליח לתפוס טלפונית, אם בגלל שהם לא עונים לטלפון שנמצא בידינו, או שהטלפון שבידינו שגוי או כשאין בכלל מספר טלפון (יש מקרים רבים כאלו), נשלח אליהם מכתב בדואר, ובו הם יתבקשו להעביר אלינו במענה טלפוני אוטומטי את מספר הטלפון המעודכן שלהם, כדי שנוכל לתאם גם להם הפצה מחודשת.