תמיד טענתי שנושא שברור למורה מכל צדדיו, יקל עליה להנחילו לבנות ולשכנען בו.
הפעם יש לי יוצא דופן:
נושא המסטיקים כל כך ברור לי, אבל איך מעבירים לבנות את ההשקפה שהגומי הזה נועד (אם בכלל-) לכתלי הבית בלבד?
אני יודעת שתתחילו עכשיו לדון איתי למה בכלל זה אסור, אבל אדרבא, הנושא החינוכי הלז דורש ליבון יסודי:
א. מה הבעיה במסטיק?
ב. אם זה כשר סימן שאפשר לאכול את זה... (גם צבע מאכל זה כשר, לא?)
ג. מה לא מכובד בפיצוצי בלון מרשימים?
ד. אני בכלל לא מרגישה 'פרה מעלת גרה' כשאני לועסת, ולא מבינה למה זה לא מכובד. 'יאללה, המורה, קצת שיהיה לנו טעים על הנשמה...' סוף ציטוט
אנחנו יוצאות לטיול אחרי חנוכה והבטחתי לבנות שעור בנושא, הן נמתחו עד מוות ורציתי לגרום להן להרהר בנושא עד אחרי חנוכה.
בשנה שעברה הספיקו כמה משפטים על מכובדות והבהרת כללי התקנון ולא ראיתי מסטיק עד סוף השנה (למעט שתי מעידות של 2 תלמידות) אבל השנה... הכל אחרת, כבר ספרתי לכם..
תתחילו. הפעם זה מעשי!!
הפעם יש לי יוצא דופן:
נושא המסטיקים כל כך ברור לי, אבל איך מעבירים לבנות את ההשקפה שהגומי הזה נועד (אם בכלל-) לכתלי הבית בלבד?
אני יודעת שתתחילו עכשיו לדון איתי למה בכלל זה אסור, אבל אדרבא, הנושא החינוכי הלז דורש ליבון יסודי:
א. מה הבעיה במסטיק?
ב. אם זה כשר סימן שאפשר לאכול את זה... (גם צבע מאכל זה כשר, לא?)
ג. מה לא מכובד בפיצוצי בלון מרשימים?
ד. אני בכלל לא מרגישה 'פרה מעלת גרה' כשאני לועסת, ולא מבינה למה זה לא מכובד. 'יאללה, המורה, קצת שיהיה לנו טעים על הנשמה...' סוף ציטוט
אנחנו יוצאות לטיול אחרי חנוכה והבטחתי לבנות שעור בנושא, הן נמתחו עד מוות ורציתי לגרום להן להרהר בנושא עד אחרי חנוכה.
בשנה שעברה הספיקו כמה משפטים על מכובדות והבהרת כללי התקנון ולא ראיתי מסטיק עד סוף השנה (למעט שתי מעידות של 2 תלמידות) אבל השנה... הכל אחרת, כבר ספרתי לכם..
תתחילו. הפעם זה מעשי!!