אז זהו, שהוא לא רוצה להכניס את האובייקט המעוגן באופן ידני. וגם אני כשהייתי משתמש בשיטה של אובייקט מעוגן - לא הייתי עושה ככה, אלא מכניס עם GREP.הפתרון שאני עושה במאמרים:
אני מכניס חלון כאובייקט מעוגן במקום המתאים בכל פסקה (שאת זה בכל מקרה תעשה ידנית) ועושה GREP מתחילת הפסקה ועד האובייקט מעוגן.
כן. אבל מה אתה עושה עם האות/יות+סוגר סוגריים/נקודה שמסמנים את תחילת האות, שהם לא אמורים להיות מודגשים כמו המילה הראשונה שבאות?הפתרון שאני עושה במאמרים:
אני מכניס חלון כאובייקט מעוגן במקום המתאים בכל פסקה (שאת זה בכל מקרה תעשה ידנית) ועושה GREP מתחילת הפסקה ועד האובייקט מעוגן.
^\w?"?.{0,2}(\)|\.)?\s*\w+.\s?
בשביל הענין של האובייקט מעוגן יש לי פתרון כמו שכתבתי למענדי מ בהודעה הקודמת.אז זהו, שהוא לא רוצה להכניס את האובייקט המעוגן באופן ידני. וגם אני כשהייתי משתמש בשיטה של אובייקט מעוגן - לא הייתי עושה ככה, אלא מכניס עם GREP.
מה שנראה לי שהוא מחפש, זה GREP שיכניס לו את האובייקט המעוגן במקום המתאים - אוטומטית.
מה שאני רוצה זה להחיל על זה סגנון GREP, ואני רוצה שהסגנון GREP יוחל רק על המילה הראשונה שלאחרי האות/יות+סוגר במקרה שמדובר בתחילת סעיף.
(?<=^)\S+\)\s\K\S+
(?<=^)[^\s\)]+(?=\s)
הו!!! סו"ס אני מקבל תשובה למה שחיפשתי!אפשר לעשות שני גרפים:
הראשון יחול על המילה הראשונה שאחרי הסוגר:
(?<=^)\S+\)\s\K\S+
והשני יחול על המילה הראשונה איפה שאין סוגר:
(?<=^)[^\s\)]+(?=\s)
זה בדיוק מה שעשיתי. לא חשבתי שאתה לא יודע שאפשר לעשות שני גרפים.הו!!! סו"ס אני מקבל תשובה למה שחיפשתי!
אתה צודק בעיקרון. אבל כמעט תמיד מדובר במאמרים בודדים. הזמן שלוקח לכתוב את הגרפ ולהגדיר אותו הוא יותר מהזמן שלוקח להכניס בהעת-בק עשרים אובייקטים מעוגנים.אז זהו, שהוא לא רוצה להכניס את האובייקט המעוגן באופן ידני. וגם אני כשהייתי משתמש בשיטה של אובייקט מעוגן - לא הייתי עושה ככה, אלא מכניס עם GREP.
אתה צודק בעיקרון. אבל כמעט תמיד מדובר במאמרים בודדים. הזמן שלוקח לכתוב את הגרפ ולהגדיר אותו הוא יותר מהזמן שלוקח להכניס בהעת-בק עשרים אובייקטים מעוגנים.
אני כותב מניסיון כמובן.
תכלס צודק. סתם עצלנותלמה לא לשמור את הגרפ בשאילתות השמורות?
אם אני זוכר נכון - זה אומר "מקם את הסמן כאן"אפשר קצת יותר הסבר על הסימן "\K"? (איך הוא עובד, באיזה סיטואציות משתילים אותו, באיזה סיטואציות הוא לא יעבוד וכו', האם הוא עובד בחיפוש והחלפה גם או שרק בסגנונות GREP)
אם זה נקודות רגילות אזבבקשה גרפ לחיפוש "נקודות" בתוכן עניינים ?
דוגמא:
תפילת מנחה...............................................47
חיפוש רק של הנקודות כדי לתת להם סגנון תו מיוחד?
תודה רבה
\.+
זו לא הדרך הנכונה.בבקשה גרפ לחיפוש "נקודות" בתוכן עניינים ?
דוגמא:
תפילת מנחה...............................................47
חיפוש רק של הנקודות כדי לתת להם סגנון תו מיוחד?
תודה רבה
איך מחפשים רווח רגיל ביין מילים?
(?<=\S) (?=\S)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: