כן.האם יש צורך לחתום על היתר עיסקא כמו מסלולים אחרים של גלאט הון שמותנים בכך?
במייל - y9742386# gmail.comובכלל, למישהו יש מושג איך יוצרים קשר עם גלאט הון? אין להם אתר ואני לא רואה תוצאות יעילות בגוגל.
כן.האם יש צורך לחתום על היתר עיסקא כמו מסלולים אחרים של גלאט הון שמותנים בכך?
במייל - y9742386# gmail.comובכלל, למישהו יש מושג איך יוצרים קשר עם גלאט הון? אין להם אתר ואני לא רואה תוצאות יעילות בגוגל.
מה רע באתר שלי?למה לכמעט כל הכשרויות אין אתר אינטרנט?
יש כאלו שיש כן אתר?למה לכמעט כל הכשרויות אין אתר אינטרנט?
לא הכל מעודכן פרפקט.מה רע באתר שלי?
מתוך כמה מכונים - יש לאחד.יש כאלו שיש כן אתר?
חוץ ממכון כתר
תשלח לי מה אתה מתכווןלא הכל מעודכן פרפקט.
יש קרן למשל שכבר לא קיימת תקופה.
אני לא בא בכלל בתלונות, בלי הטבלה בכלל לא מצאנו ידינו ורגלינו.תשלח לי מה אתה מתכוון
וזה יטופל במידת הצורך.
את המידע אני לוקח מהעדכונים שוועדי הכשרויות שולחים לי.
אני מתנצל על אי האמון בך.אם אתה לא מאמין, אז למה שאלת?
אני מצרף ציטוט לדוג':
כל מיש מכיר את ר' מנדל, יכול 'לראות' אותו בין המילים.
בכל מקרה לר' משה פינשטיין אין בעי' בחברות בע"מ בכל מצב שהוא.
חיסכון לכל ילד בכלל הרבה יותר פשוט, משום שבפשטות הכסף בכלל לא שלך או של הילד ע"פ הלכה עד המשיכה.
מודה ועוזב ירוחם.אני מתנצל על אי האמון בך.
כי זה במחלוקת. יש אוחזים כך ויש אוחזים כך.אם זה נכון, למה מרעישים עולמות על קופות החיסכון לכל ילד שאינם במסלולים מאושרים?
כי פנסיה זה כסף שלך שהשקעת, והמתירים דנים בעיקר מצד איסורים בחברות בע"מ, אי זכות עמדה, וכו'.ומה ההבדל בין חיסכון לכל ילד לשלל מסלולי הפנסיה?
מסתבר מאוד.העברנו לפני חצי שנה את החיסכון לכל ילד לאינפינטי.
וכשכנכנסתי לאתר היום היה שם רק את 660 ש"ח
יכול להיות שלא העבירו את הכסף שהיה לפני כן אליהם?
תודה לעונים
כלומר?מסתבר מאוד.
תפנו אליהם ותבררו את זה.העברנו לפני חצי שנה את החיסכון לכל ילד לאינפינטי.
וכשכנכנסתי לאתר היום היה שם רק את 660 ש"ח
יכול להיות שלא העבירו את הכסף שהיה לפני כן אליהם?
תודה לעונים
רק לציין שלאינפניטי יש שעון משלהם...תפנו אליהם ותבררו את זה.
ר' מנדל שפרן.
כי הוא לא דעה יחידה, יש רבנים שחולקים עליו.אם ר' מנדל שפרן כותב שלא צריך מסלול כשר בחיסכון לכל ילד,
אז על מה נשתברו כל המקלדות כאן בפורום?...
חומרות? דרך לגרוף לקוחות?
מלבד זאת, אכן כך. זה שמותר, לא אומר שראוי לנהוג מעבר.
כמדומני שכוונתו לומר- שראוי להחמיר כדעת רוב הרבנים שדעתם שונה מדעת הגר"מ שפרן שליט"א.למה כוונתך: לנהוג מעבר?
רוב גדולי ישראל פסקו וגם הוציאו "קול קורא" שחייבים להשקיע אך ורק במסלולים עם הכשר.אם ר' מנדל שפרן כותב שלא צריך מסלול כשר בחיסכון לכל ילד,
אז על מה נשתברו כל המקלדות כאן בפורום?...
חומרות? דרך לגרוף לקוחות?
לא להשקיע במדדים שחלק מהכסף עובר לחברות מחללי שבת, לדוג'.למה כוונתך: לנהוג מעבר?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: