איזה תעודה יש לך?100 שח לחצי שעה בבני ברק
אצל מי למדת?
והאם אתה גם מטפל רגשית או רק דידקטי?
איזה תעודה יש לך?100 שח לחצי שעה בבני ברק
זה לא אני...איזה תעודה יש לך?
אצל מי למדת?
והאם אתה גם מטפל רגשית או רק דידקטי?
אם אתה ממליץ נקבל בשמחה. רק שירשמו.
נו נו ......זה לא אני...
שאלו מה המחירים כתבתי שאני יודע שהמחירים בין וכו' עיין לעיל
למה אין צורך באיש מקצוע? רבה רגיל יש לו בכתה,1. לפי הידוע לי הגזימו קצת הרבה.. מדובר בסדר גודל של 50 -60. ואין צורך באיש מקצוע וכו' שיתמחר פי שתיים
תמשיך לחלוםבמחיר הנמוך... (והתוצאה גבוהה!)
אם יש "שם טוב" ותוצאות בשטח זה עובר מהר מאוד מפה לאוזן.....אשמח לדעת איך ההורים מגיעים לאברך הנכון? או שאלה הפוכה איך אברך שרוצה ללמוד עם בחורים יכול להגיע לאנשים הנכונים?
חבל חבל ובעיקר עצוב לי על הילד.למד פעמים בשבוע.
אבל לפעמים צריך לא רק ללמוד אלא גם קצת עניינים מעבר כמו התעניינות בילד עצמו קצת לגלוש לנושאים אחרים, לזרום עם הילד.
לא מבינה בגמרא, אבל אחרי מס' חודשים שהם למדו, האברך אמר לבעלי שהצליח להסביר לילד מושג מסויים בגמרא
בקיצור לא בשביל מושג אחד שלחנו את הילד והשקענו ממיטב כספנו.
חיידרים הרבה פעמים פונים לאברכים לצורך כך. מניסיון.אם יש "שם טוב" ותוצאות בשטח זה עובר מהר מאוד מפה לאוזן.....
(למשל הרבה שואל לאבא - מה קורה עם משי בזמן האחרון? אני רואה שיפור גדול.... אה הוא לומד עם מורה פרטי....
הוא לוקח את השם ממליץ לעוד כמה ילדים ולכמה רבה'ס מהחיידר....)
לא הבנתי,חיידרים הרבה פעמים פונים לאברכים לצורך כך. מניסיון.
אחד הילדים שלמדתי איתו, פנו אלי מהחיידר שלו וביקשו שאלמד באופן קבוע עם ילדים בחיידר,לא הבנתי,
אפשר הסבר?
בדיוק זה שכתבתי,אחד הילדים שלמדתי איתו, פנו אלי מהחיידר שלו וביקשו שאלמד באופן קבוע עם ילדים בחיידר,
בחדר צדדי בתוך החיידר, (לא ידוע עם התשלום מהחיידר או ההורים של הילדים, אולי חלק).
אני מלמד בחיידר ויוצא לי לא מעט להפנות תלמידים למלמד פרטי.למה אין צורך באיש מקצוע? רבה רגיל יש לו בכתה,
ללמוד פרטי זה כדי לקדם את הילד - ולא לחזור על החומר הנלמד - זה אבא גם יכול לעשות,
כמובן שאברך בשנה ראשונה אפשר לשלם 50 ש"ח (גם 30 בסדר) מה הוא יודע לעשות?
והעיקרמלמד פרטי צריך:
א) סבלנות.
ב) כושר הסברה.
ג) לבוא לשיעור מוכן!!!
ד) להפעיל את התלמיד כמה שיותר ולא להרצות בפניו.
ממש ככה!!!אני מלמד בחיידר ויוצא לי לא מעט להפנות תלמידים למלמד פרטי.
ואצל המון ילדים כשהם התחילו ללמוד עם אברך ראיתי שיפור דרמטי.
ותופתע לשמוע.
גם כשלומדים עם אברך צעיר שאינו איש מקצוע הוא יכול מאוד לקדם את הילד.
ולא תמיד אבא יכול לעשות את זה.
בגדול,
מלמד פרטי צריך:
א) סבלנות.
ב) כושר הסברה.
ג) לבוא לשיעור מוכן!!!
ד) להפעיל את התלמיד כמה שיותר ולא להרצות בפניו. (שהתלמיד יקרא, ושהוא יסביר מה שהוא יודע, ומה שהוא לא יודע צריך לכוין אותו שיגיע כמה שיכול בכוחות עצמו.)
אני מלמד בחיידר ויוצא לי לא מעט להפנות תלמידים למלמד פרטי.
ואצל המון ילדים כשהם התחילו ללמוד עם אברך ראיתי שיפור דרמטי.
ותופתע לשמוע.
גם כשלומדים עם אברך צעיר שאינו איש מקצוע הוא יכול מאוד לקדם את הילד.
ולא תמיד אבא יכול לעשות את זה.
בגדול,
מלמד פרטי צריך:
א) סבלנות.
ב) כושר הסברה.
ג) לבוא לשיעור מוכן!!!
ד) להפעיל את התלמיד כמה שיותר ולא להרצות בפניו. (שהתלמיד יקרא, ושהוא יסביר מה שהוא יודע, ומה שהוא לא יודע צריך לכוין אותו שיגיע כמה שיכול בכוחות עצמו.)
כל כך נכון!והעיקר
איך לגרום לילד לדעת לחשוב ולדעת בהמשך ללמוד גמרא גם בלי עזרה צמודה.....
ואיך עושים את זה?
למי שיש את הכשרונות שכתבתם למעלה סבלנות, גישה לילדים, כושר הסברה + לימודים נכונים איך לעשות את זה נכון = מורה פרטי אלוף!!
(אני מקווה שאני מדייקת בדברים אני לא עובדת בזה בכל אופן)
א) לא תמיד יש לאבא את הכישורים הנדרשים.במה הוא שונה מהאבא?
נכון ויפה.אני בשלב מסוים בחיי (די קצר, זה לא התחום שלי) התעסקתי בזה מעט.
המחירים שלי היו 120 ש״ח ל40 - 50 דקות.
אני לא חושב שזה מוגזם בכלל. הידע שלי בלימוד גמרא ובהנחלתה נקנה במשך למעלה מ10 שנים, וזה הרבה יותר ניסיון מכל בעל תואר אקדמאי שהוא.
תשאלו אם היו מי שמוכנים לשלם - תתפלאו, אבל דווקא היו הרבה. כשאתה לוקח סכום נורמלי על שיעור פרטי אתה מכין אותו בהתאם, וחשבתי הרבה באותה תקופה איך לייעל את עצמי ולהיות שווה את התמורה הכספית.
הנערים שלמדתי איתם (הכנה ליש״ק) התקדמו מאוד, התקבלו לישיבות בינוניות (זו הצלחה מבחינתם) וזה סיפוק רב.
עשיתי את זה שנה אחת בלבד, אבל המסקנות שלי הן כדלהלן:
1. מי שלא יודע לנהוג, לא יכול לעבוד כנהג משאית. באותה מידה, מי שאין לו יכולת ללמד - לא יכול להיות מורה טוב. הכלל הזה אולי פשוט, אבל יש אנשים שחושבים שללמד ילדים זה מקצוע אוניברסלי, וזה ממש לא נכון. אם כבר ההפך.
2. צריך הבנה די טובה בחומר כדי ללמד. זה שהם ילדים - לא הופך את זה לקל יותר, בדיוק ההפך. אם אתה לא מבין משהו בעצמך - לעולם לא תוכל ללמד אותו למבוגר וק״ו לילד.
3. אם אתה טוב במשהו, אל תחשוש לגבות תמורה הולמת, גם אם ידידך הבלתי מוכשר שלא שמע לכללים 1 ו- 2 לוקח חצי ממך. בסוף - אנשים מוכנים לשלם למי שמקדם את הילד שלהם.
4. כדאי מאוד לחשוב כל העת איך להנגיש את החומר. ילד הוא לא מבוגר, וילדים שצריכים עזרה - מתקשים בדר״כ להתרכז (אני השתמשתי ביכולת האיור שלי, לכל אחד יש את החוזקות שלו).
5. אל תתבייש בזה לעולם! גם אם יש מי שהמקצוע נראה לו בזוי, זה רק בגלל התופעות שהוזכרו לעיל (אנשים שלא מבינים בתחום, וחושבים שיוכלו להצליח באופן מושלם. זה קורה רק בתחום הזה ובתחום כתיבת הסת״ם. הצד השווה שבהם - מקצועות שאברכים רבים חושבים שאין צורך בכישרון עבורם). אני, לדוגמא, הייתי מלמד תחילה בכולל בריש גלי (ממש לא בבית כנסת חשוך באישון ליל), ואנשים ששמעו אותי מהצד התלהבו. התוצאה הייתה שקיבלתי הצעה למסור שיעורים לקבוצת אנשי עסקים - משכורת יותר גבוהה, ועיסוק מכובד הרבה יותר.
נקודה ממש חשובה, כדאי שכל מי שלומד עם ילד יעבוד ככה..ד) להפעיל את התלמיד כמה שיותר ולא להרצות בפניו. (שהתלמיד יקרא, ושהוא יסביר מה שהוא יודע, ומה שהוא לא יודע צריך לכוין אותו שיגיע כמה שיכול בכוחות עצמו.)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קה
א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ: