מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

די

משתמש סופר מקצוען
לא מסתכלים על בית שמש כרגע, אלא בית שמש שלפני 3 שנים, כך שכל רמה ד' בחוץ, רוב דחוק.
הרבה (אולי רוב) מתושבי רמה ד' האיש או האשה גדלו בבית שמש כך שהם נחשבים בני מקום.
לא חושב שהזקנים בבית שמש הוותיקה משתתפים בהגרלות. בכל מקרה בד"כ יש להם כבר בית.
נכון יש קצת ילדים של דת"ל מרמה א' או שיינפלד שלא קנו דירה עדיין, אבל לדעתי זה יהיה מיעוט דמיעוט של בני המקום שישתתפו בהגרלה.
 

יעקב&חנה

משתמש חדש
מישהו שניה יוכל לעשות לי קצת סדר לגבי י-ם, מה יהיו המחירים בסופו של דבר?
מה זה ההצמדה הזאת, וכמה משכנתא יוכלו לקחת (מה יהיה ההון העצמי הנדרש) וכו'
אני לא מוצא שום מידה נגיש, ניסתי לדפדף אחורה אבל בלי עין הרע יש הרבה הודעות....

תודה מראש לכל העוזרים והמסייעים.
 

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מישהו שניה יוכל לעשות לי קצת סדר לגבי י-ם, מה יהיו המחירים בסופו של דבר?
מה זה ההצמדה הזאת, וכמה משכנתא יוכלו לקחת (מה יהיה ההון העצמי הנדרש) וכו'
אני לא מוצא שום מידה נגיש, ניסתי לדפדף אחורה אבל בלי עין הרע יש הרבה הודעות....

תודה מראש לכל העוזרים והמסייעים.
המחירים הצפוים בירושלים-
3 חדרים 1,795,000(הון עצמי נדרש 450,000)
4 חדרים 2,316,000(הון עצמי נדרש 580,000)
5 חדרים 2,890,000(הון עצמי נדרש 720,000)
 

מוטי.

משתמש פעיל
לכן הפתרון היחידי להציל את השכונה הזו בבית שמש, שגולדקנוף יסדר שתיקון 'בני מקום' מספיק גם ע"י מסמך מהעיריה, ולא כיום שא"א לתקן כלל וכפוף רק לרשות האוכלסין!
אישור מהעירייה לפי איזה קריטיון ?

בכל מקרה שוה לעביר כתובת לערים שיש עתודות גדולות של מחיר למשתכן ובכך להגדיל את הסיכויים לזכיה.
הבעיה שיש צורך ב3 שנים כדי להפוך לבן מקום.
אפשרי גם אם אחר מההורים מעודכן על עיר מסויימת בשביל בני מקום לילדים.
 

הטעם המושלם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מה הרווח הצפוי? אתה יודע?
כיום דירה ברמות מתחילה ב2.2 מיליון= רווח של חצי מיליון לפחות
4 חדרים כבר אזור ה3= רווח של 700 לפחות
5 חדרים 3.5 מיליון ומעלה= רווח 700 בערך לפחות, אם כי נראה לי יותר קשה למכור, כי במחיר הזה אנשים יעדיפו לקנות דירה קטנה יותר וקרובה יותר
 

שרה שפרט

משתמש רשום

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
על סמך דעתי האישית ,וכן שמעתי מכמה מבינים בנדלן ,בנוסף אני יודע שיש גורמים במשרד השיכון שמשוכנעים בפוטנציאל העצום של קרית גת ועובדים כדי לפתח אותה כמה שיותר ,(כמובן לא לוקח אחריות ושכל אחד יעשה את שיקוליו)
 

זה מה שאני

משתמש פעיל
על סמך דעתי האישית ,וכן שמעתי מכמה מבינים בנדלן ,בנוסף אני יודע שיש גורמים במשרד השיכון שמשוכנעים בפוטנציאל העצום של קרית גת ועובדים כדי לפתח אותה כמה שיותר ,(כמובן לא לוקח אחריות ושכל אחד יעשה את שיקוליו)
עובדים על צפון או גם על מערב
 

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עובדים על צפון או גם על מערב
אין לי מושג פרטים מדויקים, אבל מאמין שלצוותות החרדים שם יש אינטרס ברור על מערב, אם כי פיתוח של הצפון יביא בכלל לקריית גת תנופה שתשפיע גם על מערב,
 

קפה ועוגה

משתמש פעיל
יש את מה שהוא העלה פה לפני כשבועיים, אתה מתכוון לזה?
מה שכתבתי היום בשחרית, מבוסס על תורתו של כ"ק אדמו"ר מפרוג - בית שמש (ניק) שליט"א

ההגרלה הנוכחית – הקטנה ביותר והטובה ביותר



ההגרלה הזו לכאורה היא הכי פחות מעניינת שהייתה: הרווחים לא מה שהיה פעם, והעיקר, מספר הדירות שיצאו להגרלה הוא מהקטנים שהיו. סה"כ פחות מ4500 דירות (בניכוי ק"ק אכסאל ודיר אל משהו).

מצד שני, זוהי ההגרלה הראשונה שאנו זוכרים, שיש בה שלוש ערים חרדיות, כך שכל אחד יכול להירשם לשלושתן, ואין כל צורך בייעוץ של וועדת הדיור החרדית שהוקמה לצורך כך (והביאה להישגי ענק: רמב"ש ה', חריש, ובקרוב עכו ועוד הרבה – אגב עכו, המון אנשים קיבלו הודעה על זכייה בעכו בשבועות האחרונים, זה בגלל שהמון אנשים – שאינם קוראים את הטור הזה – ביטלו את ההמתנה שלהם. אנחנו מתחננים אליכם, מי שזכה לא לבטל. שום דבר לא שווה את הסיכון שבביטול). למרות זאת עדיין יש מקום לייעוץ כלכלי, וזה מה נעשה בשורות הקרובות.

אזהרת קריאה: זה הולך להיות ארוך ומשעמם, כמו בשיעורי החשבון בחיידר, רק הפעם בלי פרסים ובלי עונשים. כל כך משעמם שלצורך הטור נעזרתי בידיד בית – שמש'ניק החפץ בעילום שמו, למרות שהוא יכול להתפרנס יפה כמתמטיקאי מחונן הוא מעדיף להמשיך באוהלה של תורה. שכוייח רבי בעילום שליט"א.

בעקבות תקנה חדשה של משרד השיכון 20% מהדירות הולכים למשרתי מילואים (אל תשאלוני למה, זה מעצבן בדיוק כמו כל דבר שקשור למלחמה וכו'), ובצירוף נכים (3%) ובני מקום (50%) - נותרו רק 50% מהדירות שהולכות לאוכלוסיה הכללית שאינה עומדת תחת אחד הקריטריונים לעיל.

אנו עומדים כשבועיים ימים מפתיחת ההגרלה, ולאחר כ50K נרשמים (מתוך צפי של כ110K), כך שהנתונים שיש בידינו כרגע די מוחלטים (במידגמים של מוצאי בחירות, ברגע שיש לנו 50% מהתוצאות, סוגרים את השידור. ככה זה בסטטיסטיקה).

כאמור לעיל, מי שרוצה בעיר חרדית על מנת לגור, יכול לסיים את הקריאה כאן. הניתוח הבא מיועד רק למי שרוצה לזכות בכל מחיר. שלושת הכללים שחזרנו עליהם כאן פעמים רבות, הם פשוטים:

1. להירשם כל פעם ל3 ערים ולא פחות.

2. להירשם לכל ההגרלות בכל אחת מן הערים הללו.

3. להירשם רק למקומות עם סיכויים גבוהים בכלל העיר. "גבוהים" זה יחסי, הכוונה ל3.5%

ככה זה ממקסם את הסיכויים, ואין כמעט סיכוי לא לזכות בתוך שנתיים (סטיטסטית, ריבונו של עולם יותר חזק מזה, ואם נגזר לא לזכות אז לא תזכה).

ברור שכל אחד רוצה לזכות בדירה במרכז הארץ עם רווח של מיליון ש"ח פלוס, זה יותר מעניין מאשר לזכות בדירה בפריפריה עם רווח של חצי מיליון. לשמחתנו רוב הציבור – בעיקר הכללי – אינו קורא טור זה ודומיו ומסתער ללא הבחנה על ת"א, רחובות וראשל"צ.

אך אדם חכם יודע כי הדבר החשוב ביותר זה לזכות, אח"כ נדבר איפה לזכות. ניתן לקבוע בזהירות כי כמעט כל אלו שלא זכו עד היום, זה בשל השתתפות לא חכמה בהגרלות. מי שמתעקש על הטופ או כלום, יישאר בדרך כלל עם כלום.

ועכשיו לתכל'ס, רוב הערים עומדים כבר עתה על סיכויים מאד מאד נמוכים, וזה כמובן ילך ויפחת עוד עם המשך הרישום. לכן מקומות כמו תל אביב (0.25% - ובמלים: 1 מתוך 400 זוכה), כך גם כל הערים הכלליות במרכז הארץ, מירושלים ועד בני עייש. אין מה לחפש במקום שנותן פחות מ2% סיכוי.

נותרנו עם 5 ערים יהודיות בלבד: דימונה (7.18% - ובמלים: 1 מתוך 14 זוכה. זה המקסימום שיש הפעם), קרית גת (3.54%), אלעד (3.53%), מגדל העמק (3.41%) ורכסים (3.14%). רשימת חמש הערים המאושרות כוללת לשמחתנו גם שלוש ערים חרדיות.

כמה הרווח אתם שואלים?

קודם כל, זה מעניין. ברגע שיש רווח, כבר לא משנה כמה. הכי חשוב זה עצם הזכייה.

ניסיתי בכל זאת לבדוק עבור עשרת הקוראים את הנתונים בשטח, וביחד עם ידידי הנ"ל שבדק במחשב, הגעתי למסקנה כי מדובר ברווח שנע סביב החצי מיליון ₪ פלוס-מינוס. לא מה שהיה פעם, אבל בהחלט עדיין יותר ממה שכל הגמ"חים והקרנות גם יחד יכולים להלוות, ויותר מכל הספקולציות של 10/90 או אפשרויות רווח של קרקעות. וכאן זה מתנה משמיים, לא תיקחו?!

כפי שאמרנו, סיכויי הזכייה הטובים ביותר הם בשלוש הערים החרדיות וכל אחד מומלץ לו להירשם אליהן.

למרות האמור, לגבי אלעד צריך לשים כוכבית קטנה, פיצי כזו. כי יש שם במכרז כללים מוזרים שעלולים לאכול את רוב הרווח, למי שאין לו כל כוונה לגור שם. לפיכך מומלץ מאוד לאנשים כאלו לשקול טוב את דימונה כעיר השלישית (אחרי רכסים וקרית גת, כל הפרוייקטים בקרית גת, למרות האזהרות האדומות).

שורות אלו נכתבות בדימונה. הגעתי לכאן לבדוק איזשהי השקעה מעניינת (בקרוב אולי יהיה מה לספר), זהו הביקור השלישי החודש, וברצוני לשתף אתכם במהפך שעובר על העיר, גם ברוחניות וגם בגשמיות.

מאתיים משפחות חסידיות הגיעו לגור כאן בשנתיים האחרונות, והם בולטים בכל מקום בלבוש המקורי (37.5 מעלות צלזיוס, ככה כתוב לי על הדשבורד) ובעדינות המיוחדת. הם מצטרפים ל500 משפחות ספרדיות ועוד 250 משפחות ליטאיות בירוחם הסמוכה. יחד אנו מדברים כבר על כאלף משפחות חרדיות, וזו רק ההתחלה.

גם בגשמיות, העיר כבר לא מה שהייתה. היא גודלת בצעדי ענק והממשלה משקיעה כאן בכל סנטימטר. אין בדברים הללו משום עידוד להשקעות, מדור זה אינו עוסק בהשקעות נדל"ן בדרך כלל, בוודאי לא במקרה הזה שכל דירה שאתם קונים ייתכן שאתם מזיקים לאח שלכם ואי אפשר לזכות בסייעתא דשמיא על חשבון הזולת. אך בהחלט, כאשר מדובר באפשרות של רישום להגרלות, מומלץ מאוד לשקול הכנסת העיר הנפלאה הזו, ולהאמין כי בסוף יש מי שמחליט מלמעלה, ולא ההגרלות והסיכויים, איזה בית יעלה בגורלו של איזה פלוני.
 

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אשמח לדעת מה אומרים פה הגאונים על בית שאן
האם הפרויקט שם קרוב לאזור המתחרד ?
והאם הרווח גדול?
תודה לכל העונים
(כמעט) חסר סיכוי לזכות אם אתה בקטע להמר תלך כבר על תל אביב או בת ים
 

LIFE'S GOOD

משתמש צעיר
עריכה תורנית
המחירים הצפוים בירושלים-
3 חדרים 1,795,000(הון עצמי נדרש 450,000)
4 חדרים 2,316,000(הון עצמי נדרש 580,000)
5 חדרים 2,890,000(הון עצמי נדרש 720,000)
אתה בטוח שב3 חדרים צריך הון עצמי של 450K דהיינו 25%, זה לא בדיוק מתחת הגבול של 1.8M שאפשר משכנתא של 90%?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה