מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
על זה רשמתי שאין הגיון כי זה לשני קהלי יעד שונים
הבעיה היא שאם אין את ההגרלות הרגילות, אז הרבה מאד מהזכאים יפנו לתוכנית של הגרלות המענק, בהיעדר כל אפשרות אחרת (למרות שזה לא משתלם להשקעה אלא רק למגורים), ולכן בהחלט שיש סתירה בין שתי התוכניות.
 

Dvs

משתמש צעיר
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
מישהו יודע כמה שנים צריך לגור בעיר ולהיחשב כבני המקום?
לי ידוע על 3 שנים
אבל אני גרה במקום כבר יותר מ3 שנים והזכאות כבני מקום לא השתנתה
מה עושים כדי שניחשב כבני המקום בעירנו?
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
מישהו יודע כמה שנים צריך לגור בעיר ולהיחשב כבני המקום?
לי ידוע על 3 שנים
אבל אני גרה במקום כבר יותר מ3 שנים והזכאות כבני מקום לא השתנתה
מה עושים כדי שניחשב כבני המקום בעירנו?
האם נרשמת במקום המגורים החדש מיד כשעברת דירה לשם?
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
את מכובדת ומוזמנת לרכוש לילדיך דירות בשוק החופשי ב2 מיליון במרכז, או במיליון+ בפריפריה...
לעניות דעתי, הרציונל אומר שאם יש לך הסתברות של כ80% לזכות ב400-500K תוך שלש שנים, שווה לקחת את הסיכון ולשלם 100K שכירות בינתיים. אבל כל אחד יעשה כחכמתו...
אין לי שום אינטרס בתוכנית הזו. להיפך, מבחינה אנוכית נטו, עדיף לי שכולם יתייאשו וילכו לשוק החופשי, וישאירו לילדים שלי סיכויי זכייה גבוהים יותר...
יש היגיון בדבריך במידה מסוימת
אבל שים לב שלא חישבנת את הכל עד הסוף לדעתי

בעצם אתה משלם שכירות 100K
כלומר אתה זורק לתוך קופסא שחורה 100K
ואולי תזכה ב400K

אבל אם זה היה מסתכם בזה אתה צודק

אבל לא חישבנת שבגלל שהתוכנית הזאת היא כמו סיר לחץ
אז זה מוביל שאם תהיה מה20 אחוז שלא זוכים
אז אתה תשלם הרבה יותר על דירה

כך שאם דירה באותו זמן הייתה שווה איקס ויכלת לקנות אותה באיקס מינוס 400 מאות אלף
לאחר זמן היה אפשר לקנות אותה באיקס פלוס 400 ואפילו יותר

אבל בכל אופן תודה על החישוב דלעיל
 

זעירא דחברייא

משתמש פעיל
יש אנשים שפשוט מתנהגים בטפשות ועושים שטויות שאי אפשר להבין אותן.
הנה שאלה שמצאתי היום באחת הקבוצות. כל מלה נוספת מיותרת...

שלום לחברי הקבוצה...
אם מישהו יכול לענות לי בבקשה עניינית.
לפני כשנה וחצי קיבלנו הודעה שזכינו בהגרלה מחיר למשתכן בבן שמן ,לוד. לא יצרו איתנו קשר וכשאנחנו ניסינו לברר פרטים לגבי הפרוייקט ומתי הוא יתחיל לא קיבלנו מענה. המתנו כחצי שנה ועדיין אין פרטים על הפרוייקט, חשבנו לעצמנו שעדיף כבר לקנות בשוק הפרטי דירה יד שניה מאשר להמתין על הגדר ומי יודע מתי הפרויקט שזכינו בו יתחיל ומתי יסתיים. לבנתיים רכשנו דירה יד שניה בשוק הפרטי (הדירה כבר רשומה בטאבו) ועכשיו חוק מרפי הגיע לבקר כמובן וקיבלנו הודעה וטלפון שהפרויקט קיבל היתרי בניה יוצאים לדרך. מה אנחנו יכולים לעשות עכשיו? הרי ברור לנו הדירה במחיר למשתכן עדיפה על הדירה שכבר רכשנו ): האם יש דרך כלשהיא לקבל את הדירה במחיר למשתכן?
גם אני זכיתי שם ובאמת היה הרבה זמן של שקט
טבל לא עלה בדעתי כלל לקנות דירה
מה אתה אומר כללית על הפרויקט הזה
 

דוד יוסף גרוס

משתמש צעיר

הוותמ"ל אישרה את תוכנית משרד הבינוי והשיכון לשכונה חרדית בנוף הגליל​

התוכנית כוללת 3,300 יחידות דיור, 103 אלף מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה, 240 אלף מ"ר עבור מבני ומוסדות ציבור ו-84 דונם שטחים פתוחים.​

ש
הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל), בראשות הרב נתן אלנתן, אישרה תוכנית בהר יונה ג' בנוף הגליל. התוכנית אושרה בפרק זמן של חצי שנה בלבד.
התוכנית הינה בשטח כולל של כ-500 דונם, והיא ממוקמת במערב נוף הגליל באזור שכונת הר יונה ג'.
התוכנית קודמה ביוזמת משרד הבינוי והשיכון ובשיתוף פעולה עם עיריית נוף הגליל, כוללת 2,800 יחידות דיור שייבנו ב-60 מבני מגורים בעלי 6 קומות מעל למפלס הכניסה ו-6-9 תחתיו. מתוך כלל יחידות הדיור, 560 יוקצו עבור דירות קטנות עד 80 מ"ר. בנוסף, כ- 500 יחידות דיור יוקצו עבור דיור בהישג יד להשכרה ומעונות סטודנטים. יחידות הדיור יהיו במגוון גדלים כמענה למשקי בית בשלבי החיים השונים.
בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית מציעה כ- 103 אלף מ"ר עבור מסחר ותעסוקה אשר ימוקמו באופן הנגיש ביותר לתושבים ולמועסקים. כמו כן, התוכנית מציעה כ- 240 אלף מ"ר עבור מבני ומוסדות ציבור, בנוסף לאלו שישולבו במבני המגורים, תוך שימת דגש רב על יצירת שטחי ציבור מזמינים, בפריסה מיטבית ובהיקף המותאם לאוכלוסייה החרדית. כן מוצעים 84 דונם שטחים פתוחים.
התוכנית הינה מוטת הולכי רגל, שכן במבני המגורים ישולבו רחובות פנימיים ירוקים להולכי רגל אשר יבטיחו נגישות גבוהה ומרחב בטוח לילדים וישפרו את הקישוריות למרחבים הציבוריים לטובת התושבים.
התוכנית מחליפה תוכנית קודמת אשר מימושה נתקל בקשיים נוכח חוסר התאמה לתנאי השטח. התוכנית כוללת תכנון חדש למרחב כהמשך לפיתוח השכונה הקיימת ממערב, מייעלת את השימוש בקרקע, מייצרת בינוי המותאם גם לצרכי החברה החרדית ומציעה איכות תכנונית תוך ניצול הטופוגרפיה והתמודדות עם אתגרי תנאי השטח.
יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "אני מברך על אישור הוותמ"ל להקמת שכונת מגורים חדשה בעיר נוף הגליל, זוהי החלטה חשובה שתוביל למתן פתרון משמעותי נוסף לדיור איכותי וראוי עבור החברה החרדית. בנוסף בניית שכונה חדשה בעיר תוביל גם את נוף הגליל לשגשוג. אני רואה בהשקעה ובפיתוח של כל רחבי הארץ אבן דרך משמעותית להחברה הישראלית ונמשיך לקדם תוכניות נוספות בקרוב. הקמת השכונה החדשה בנוף הגליל היא המשך להסכם הפיתוח שחתמנו עם העירייה והוא מצטרף לשורה של פתרונות דיור כחלק מתוכנית אסטרטגית שמגבש משרד הבינוי והשיכון עבור כלל האוכלוסיות והמגזרים בישראל לדיור בר השגה".
שר הפנים משה ארבל: "אנחנו מקדמים בחודשים האחרונים תנופת תכנון אדירה ברחבי הארץ. דו"ח מבקר המדינה שפורסם לאחרונה הצביע על פערים עצומים בתכנון ובנייה של יחידות דיור עבור הציבור החרדי ואישור הוותמ"ל להקמת שכונה חדשה בנוף הגליל היא בשורה חשובה שתסייע לצמצם פערים אלו. אני מודה למטה התכנון הלאומי בהובלת נתן אלנתן שמשקיע מאמצים ומשאבים בחיזוק צפון הארץ במטרה למשוך אליו תושבים נוספים ולקדם פתרונות דיור בר השגה".
יו"ר הוותמ"ל וראש מטה התכנון הלאומי, הרב נתן אלנתן: "שמח לאשר תוכנית איכותית ורחבת היקף בנוף הגליל, שתגדיל את היצע פתרונות הדיור לאוכלוסייה החרדית. התוכנית אושרה בפרק זמן קצר מאוד של כשישה חודשים וזאת מבלי להתפשר על איכות התכנון".
ורד סולומון ממן, אדריכלית ראשית משרד הבנוי והשיכון: "משרד הבנוי והשיכון עובד על התוכנית הזו מספר שנים, מכיוון שהשטח התלול מבחינה טופוגראפית היה מאתגר ודרש פתרונות הנדסיים ותכנוניים מיוחדים. באתר הייתה קיימת תוכנית שלא התאימה לחיי הקהילה החרדית ואנו למדנו בשנים האחרונות לפתח פרוגרמות לטובת הצרכים הציבוריים המיוחדים לכל אוכלוסייה במדינה. בתוכנית זאת הושם דגש מיוחד בשיתוף עם הוותמ"ל על ארגון שטחי התעסוקה והרחוב המסחרי כך שהחנויות, והמסחר ישרת את צרכי התושבים קרוב לביתם. מחשבה רבה ניתנה גם לאספקת שירותים בתחבורה ציבורית ובהתאמה תקן החניה הופחת כדי לנצל את שטח הבניה לחללים שישרתו את ילדי השכונה ותושביה. אנחנו גאים מאוד שהגענו לרגע של אישור התוכנית הזו, היא בהחלט מביאה בשורה לציבור החרדי הזקוק לפתרונות דיור במקומות שונים בארץ".
מתכננת הוותמ"ל במינהל התכנון, אדר' סיגי בארי: "הוותמ"ל הביאה לתוספת משמעותית של אלפי יחידות דיור תוך ייעול השימוש בקרקע. מדובר בתוכנית בעלת אתגרים תכנוניים רבים, ששמה דגש על פיתוח מרחב ציבורי נגיש, בטוח ומזמין שיהווה מקום מפגש קהילתי לתושבי הר יונה".
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
נפתחה הגרלת המענק על הדירות עד 600K
50 נרשמים בחצי שעה. מענין על כמה זה ייסגר.
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
@בית שמשניק , האם להשקעה שווה להירשם לכזה דבר?
לאחר שנתיים שנרשמנו להגרלות ולא זכינו בכלום.
האם אתם קרובים לזכיה באחת ההגרלות? אם לא, אין מה להפסיד, אפשר להירשם ומקסימום לבטל, אבל אם אתם קרובים לזכיה, לא כדאי בשום פנים ואופן.
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
@בית שמשניק , האם להשקעה שווה להירשם לכזה דבר?
לאחר שנתיים שנרשמנו להגרלות ולא זכינו בכלום.
השאלה מה המצב שלכם
ברשימת המתנה
כי אתם קרובים לזכות איפשהו
לדעתי לא כדאי
 

rikigra

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
מה הכוונה מקסימום לבטל ,אם יש הגרלה באוקטובר הם יפסידו
וחוץ מזה איפה אפשר לקנות דירה בקריטריונים של ההטבה החדשה??
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
מומלץ לקרוא לפני ההרשמה להגרלה את המדריך להשתתפות בתכנית המענקים לרוכשי דירות יד שנייה ואת תקנון ההגרלה.



זוכה יהיה זכאי לרכוש דירה אחת בלבד בהתאם לתכנית. לאור האמור בעקבות זכייה בהגרלה תבוטל הרשמת הזוכה לכל ההגרלות האחרות שנרשם אליהן במסגרת תכניות דיור בהישג יד ולא יאושר לו להירשם להגרלות נוספות (אלא אם יבטל את זכייתו בהגרלה זו). בכלל זה, יוסר רישום הזוכה מרשימות המתנה בהגרלות קודמות שבהן השתתף, גם אם בסופו של דבר לא מימש את זכייתו בתוכנית. כמו כן, תימנע ממנו האפשרות להירשם להגרלות של תכניות דיור בהישג יד, גם אם טרם מימש את זכייתו בתכנית, אלא אם יבטל את זכייתו בתכנית כמפורט בסעיפים בתקנון.
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
מה הכוונה מקסימום לבטל ,אם יש הגרלה באוקטובר הם יפסידו
וחוץ מזה איפה אפשר לקנות דירה בקריטריונים של ההטבה החדשה??
אם תהיה הגרלה באוקטובר הם אכן יפסידו את האפשרות להתמודד שם.
לדעתי זה שווה רק למי שבאמת חושב על מגורים בדירה כזו.
 
  • תודה
Reactions: E7

E7

משתמש פעיל
האם אתם קרובים לזכיה באחת ההגרלות? אם לא, אין מה להפסיד, אפשר להירשם ומקסימום לבטל, אבל אם אתם קרובים לזכיה, לא כדאי בשום פנים ואופן.

השאלה מה המצב שלכם
ברשימת המתנה
כי אתם קרובים לזכות איפשהו
לדעתי לא כדאי
זה נקרא קרוב?
1693089197829.png

כל שאר ההגרלות מקומינו בתור מעל 500..
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה