הבניינים החדשים של ניהול ודיור במודיעין עילית

מוקה וניל

משתמש צעיר
אשמח לשמוע אם יש מי מבאי הפורום שרכשו דירה בפרויקט ליד גן הדסים (רחוב רשב"ם)
מי יודע איפה זה אוחז, מה מתקדם ועדכונים מהשטח
בנוגע לאכלוס, תשתיות ושירותים נוספים שאמורים לקום באיזור
תודה מראש לכולם!
 

צל אדם

משתמש פעיל
לפי המידע שקיבלתי מהעירייה לא אמור להיות טופס 4 לפני תחילת שנת הלימודים.
עבודות הפיתוח מתקדמות בעצלתיים.
 

צל אדם

משתמש פעיל
הכוונה בטח לארבעת הבניינים הראשונים.
אתם רכשתם שם דירה?
כן.
אני לא יודע איך אתם ממספרים את הבניינים הנוספים, מה שאני ראיתי זה שני בניינים נוספים בהמשך הרחוב, ומאחורי ארבעת הבניינים הראשונים עוד שתים או שלוש.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
ויש להם גם פרוייקטים אחרים שמחכים יותר מזה. אני אישית הייתי נזהר לקנות מהם. מכיר מקרוב...
עד כמה שאני מכירה , הם בסדר גמור.
זה סיכון ידוע של קבוצת רכישה, מי שמתאים לו - הולך על זה, מי שלא לא.
 

אדם לעמל יולד

משתמש מקצוען
בלגן מאיזה סוג?
לא חוכמה לזרוק משפט בלי לנמק , להסביר, ולהוכיח.
אז רק בשביל קצת לסבר את האוזן... שחתמתי שם חוזה לפני למעלה מ 4 שנים הם אמרו לי "לא ברור לנו בדיוק איפה הבניין יהיה אז בקבלות על הכסף נרשום לך בניין פיקטיבי..., החוזה שלהם מתחת לכל ביקורת, לא מצויין בו כלום!!!, איןלאף אחד שם מושג מה באמת קורה, כשאני מתקשר למזכירה היא ממש ראש קטן וכשאני שואל אותה מה ידוע לה על כל מיני דברים היא אומרת לילא יודעת בזמן שהעו"ד יושב חדר לידה... . אז סוף סוף ביטלנו את החוזה... אז קודם כל לקח המון זמן בשביל להגיע למעמד הביטול המיוחל, אין ספור טלפונים ונידנודים, סחבת עצומה בהחזרת הכסף... למעלה משנתיים!!! וכשאני מתקשר ושואל מה עם הכסף אני מקבל איומים שאני לא יראה עוד את הכסף (מוקלט!!!) וזה רק על קצה המזלג...
 

צל אדם

משתמש פעיל
מוגזם לומר שהם בסדר גמור, אולי יחסית לקבוצות אחרות. מקסימום הייתי דן לכף זכות ואומר שזו רשלנות ולא רמאות של ממש.
לדוגמה: אנחנו חתמנו על הסכם מימון משכנתא מול טריא, חויבנו בתשלום למשרד משכנתאות (שלכשעצמו עושה רושם פיקטיבי), על סך 4500 ש"ח לא כולל מע"מ שבסוף הופחתו ל3500 למי שיזדרז לחתום, בנוסף לחצי אחוז לטריא עצמם.

אם תחשבו כפול 90 דיירים שחתמו, מתברר שמשרד המשכנתאות עשה עיסקה לא רעה:315,000 ש"ח. הטענה של ניהול ודיור הייתה ש3500 ש"ח הוא מחיר זול יותר מכל יועץ שהיינו לוקחים, יש מה להתווכח על זה אבל נניח.

בכרטיס הלקוח הופיע חיוב מסתורי של 5900 ש"ח עבור ליווי ומשכנתא, שזה חיוב נוסף מלבד החיוב האמור ששולם ישירות למשרד המשכנתאות. טלפון מהיר + המתנה לניהול ודיור הנפיק את ההסבר המפליא הבא: הסכום הזה הוא תשלום למי שתיווך את ניהול ודיור מול משרד המשכנתאות. עכשיו תכפילו 5900 ב90 כדי להתרשם כמה הרוויח המתווך, 531,000 ש"ח עבור התיווך.

אין לי אנרגיות להאריך עכשיו אבל שורה של שאלות מקוממות עולות מהמקרה הזה בלבד.

עניין אחר שגיליתי לגבי ארבעת הבניינים שהם נבנו על שטח של שלושה מגרשים, עדיין לא ברורות ההשלכות החוקיות של זה ואשמח אם מישהו כאן ידע להחכים. החשש שלי הוא שבחריגה הזו סתמו את הגולל על אפשרות של אופציה להרחבת הדירות. צפו בתצלום המצורף מהאתר למיפוי ישראל.
upload_2019-7-14_14-6-28.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה